Kaikista kauneimmat rakkauslaulut
Toisessa ketjussa listattiin kaikista hirveimpiä rakkauslauluja, niin listataan nyt sitten ne kauneimmatkin. Osittain varmaan tulee samojakin.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 12:55"]En tiedä parhaita, mutta lähes kaikki Johanna Kurkelan herkemmät kappaleet saa vedet silmiin. Nolointa tässä on, että kuuntelen niitä joskus yksin autossa ja oon mies. En ikinä kehtais kertoa kellekään :D
[/quote]
Kiitos kuitenin, että kerroit meille! Herkät miehet on ihania!
Minä sinua vaan oikeasti yksi hienoimpia uusia rakkauslauluja vähään aikaan.
Eput: Joka päivä ja jokaikinen yö
itken tai ainakin melkein sitä kuunnellessa
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:12"] Minä sinua vaan oikeasti yksi hienoimpia uusia rakkauslauluja vähään aikaan. [/quote] Haha. Kuten huomaat, olet aivan yksin mielipiteesi kanssa. Rumimmat biisit-osastossa tämä hirvitys kuuluu olla, kuten onkin. Samoin kuin tuon Vartiais-kääkän koko tuotanto. [/quote] Minäkin tykkään! Aivan ihana! Ja laulan kovasti mukana. Aiemmasta Vartiaisesta en tykännyt, mutta uudempi jees! Melkein lemppari artisti!
[/quote]
Haistappa paska. Huono provo, luulitko olevasi hauska? Vai että oikeen "lemppari", salli mun nauraa....
Tale As Old As Time (Beauty and the beast) Rakastan disneyn lauluja! Tämä menee sekä englanniksi, että suomeksi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:44"]
Tauski: Ilman sua
[/quote]
Noi sanat on niin kauniit ja koskettavat.
http://www.sweetslyrics.com/593520.Tauski%20-%20Ilman%20sua%20.html
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:48"]
Anssi Kela sormus, Anna Puu Säännöt Rakkaudelle
[/quote]
Kela on jees, mutta tämä Anna puupään biisi on peräsuolesta tulevaa sontaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:12"]
Minä sinua vaan oikeasti yksi hienoimpia uusia rakkauslauluja vähään aikaan.
[/quote]
Haha. Kuten huomaat, olet aivan yksin mielipiteesi kanssa. Rumimmat biisit-osastossa tämä hirvitys kuuluu olla, kuten onkin. Samoin kuin tuon Vartiais-kääkän koko tuotanto.
[/quote]
Minäkin tykkään! Aivan ihana! Ja laulan kovasti mukana. Aiemmasta Vartiaisesta en tykännyt, mutta uudempi jees! Melkein lemppari artisti!
Lana Del Reyn "young and beautiful". Ennenkuin kapoaleen nimen perusteella painat alapeukkua, suosittelen kuuntelemaan sanoituksen.
Tämä on nolo, mutta mä kuuntelen vanhoja suomalaisia iskelmiä salaa yksinäni. Hieno rakkauslaulu on Tapio Heinosen Love story. "Ensi katseessaan jo tarkoituksen antoi hän mun maailmaan..."
En tiedä parhaita, mutta lähes kaikki Johanna Kurkelan herkemmät kappaleet saa vedet silmiin. Nolointa tässä on, että kuuntelen niitä joskus yksin autossa ja oon mies. En ikinä kehtais kertoa kellekään :D