Pelottaa asua isossa kaupungissa
Joka päivä työmatkalla metrossa iskee pikkunen paniikki, pelkään että joku räjäyttää metron. Harvemmin enää käyn keskustan alueella - ainoastaan töissä, työpäivän jälkeen kipitän äkkiä omaan kotiin hieman keskustan ulkopuolelle, siellä ainakin vielä on suht turvallinen olo.
Olen niin vainoharhanen että menee hermot itseeni! Tämmöstäkö elämä tulee olemaan siihen asti että muutan jonnekin Jumalan selän taakse. Joutuu jatkuvasti pelkäämään ja jännittämään :(
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:15"]Tuohonkin on lääkkeet.
[/quote]
Pelko ei oo niin paha että ämppäisin itteni täyteen lääkkeitä. Vielä kesällä olin niin touhussani täällä asumisesta, ei pelottanut ollenkaan. Joululomilta ku kotiin palasin niin tää fiilis iski kunnolla. Ap
Oon menossa lomalle New Yorkiin pian ja kyllä pelottaa! Oon tohkeissani kyllä kans.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:17"]Et taida asua suomessa?
[/quote]
En, Iso-Britanniassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:18"]Oon menossa lomalle New Yorkiin pian ja kyllä pelottaa! Oon tohkeissani kyllä kans.
[/quote]
Tiedän tunteen! Toisaalta sitä on innossaanki näistä maisemista ja välillä hetkeksi unohtaa sen että pelottaa. Ap
Terrori-iskun kohteeksi joutumisen mahdollisuus on kaikesta uutisnäkyvyydestään huolimatta äärimmäisen pieni. Paljon todennäköisempää on vaikka se, että joku kännikuski jyrää sun yli.
Asun myös Euroopan yhdessä uhatuimmista suurkaupungeista, eikä pelota yhtään. Mitä sellaista pelkää, mille ei mitään kuitenkaan voi. Jollain tavalla sitä joskus kuolee, jos mun osakseni sattuu kuolla terroristi-iskussa, mitä sitten? En voi vältellä normaalia elämää sen takia. Eiköhän se ole edelleen paljon pelottavampaa ylittää risteys suomalaisessa kaupungissa, siellä niitä yliajoja tapahtuu jatkuvasti.
Tuohonkin on lääkkeet.