miksi olet kotona tällä hetkellä?
Itse heräsin juuri yövuoron jälkeen, muksut oli tehnyt aamupalaa ja synttärikortit ennen kouluun lähtöä <3
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:17"]Peukuista voi päätellä, että muut syyt paitsi krapula ja lasten/raskauden takia kotona oleminen ovat hyviä syitä. Ok siis olla työtön, sairas tai talvilomalla. Mielenkiintoinen tulos vauvapalstalla.
[/quote]
Miksi krapula olisi hyvä syy olla kotona? Tai miksi loma ei olisi...?
[/quote]
"Peukuista voi päätellä", eli äitiyslomalaiset ja vanhempainvapaalla olevat ovat saaneet alapeukkuja. Ekalla sivulla äitiyslomalainen on jopa saanut enemmän alapeukkuja kuin yläpeukkuja, mitä helvettiä?!
Tulin töistä ja syön tässä välipalaa, sitten pitäisi viedä koira kävelylle jonka jälkeen kauppaan ja sitten pyykkiä ja sellaista.
Sairauslomalla, vesirokon takia. Naama karseessa kunnossa tän taudin takia
Hoitovapaalla, lapsi 1,5-v hoidettavana. Kaipaan jo takaisin töihin.
Luen fysiikan yo-kokeeseen. Paitsi nyt on vähän taukoa. Kohta lähden neuvolaan katsomaan mitä vauvalle kuuluu :)
T. Rv19+2 <3
Töitä voi tehdä myös kotoa käsin, jos ei satu olemaan liian perseestä.
Jäin kotiin hirveiden menkkakipujen kanssa. Taju meinaa lähteä pahimpoen kouristusten aikana ja huippaa muutenkin jatkuvasti. Opiskelemassa olisin muuten.
Lasten (9kk sekä huomenna 2v <3) kanssa hoitovapaalla.
Ja kotona siksi että synttärihäslingit ynnä muut ovat verottaneet sen verran että ollaan rehellisesti löysäilty tämä aamu. Yritän tässä saada perhettäni (persettäni) perhettäni raahattua ulos ovesta nauttimaan virkistävästä ulkoilmasta. Lapset olen saanut miltein pukeisiin, itseäni en. Mies meni töiden jälkeen muuttoavuksi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:11"]
asun täällä.
[/quote]
Hyvä huomio :-)
Mä vietän irtisanomisaikaa.
Olen virallisesti työtön, mutta oikeasti omasta vapaasta halustani haluankin olla ns. "rouvan päivillä", sillä tuskin enää jaksaisin olla kokopäiväisesti töissä, koska olen menettänyt osittaisesti fyysistä terveyttäni, joka oireiluineen haittaa työkykyäni alentavasti. Mieheni on töissä, ja yhteiset lapsemme ovat aikuisia nuoria, jotka ovat jo vuosia sitten muuttaneet opiskelujensa perässä muualle. Heillä on omat avopuolisonsa ja omat kodit ja omat tehtävänsä elämässään.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:51"]
Aikaisella äitiyslomalla.
[/quote]
Mistä kaksi alapeukkua? Töissäni altistun päivittäin rakennuspölylle, vaarallisille kemikaaleille ja nostelen painavia tavaroita. Eikö ole hyvä syy olla lomalla? :D
Työpäivä loppui tunti sitten.