Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Androidin uusi lollypop-järjestelmäpäivitys ja äänettömyys?

Vierailija
16.02.2015 |

Eli tein tuon päivityksen eilen ja illalla huomasin että yksi erittäin epämiellyttävä muutos on että puhelinta ei saa enää täysin äänettömälle. Ennen ylävalikosta sai valita "ääni", "värinä" tai "äänetön", mutta nyt päivityksen jälkeen viimeinen vaihtoehto on poistettu ja värinät pitää yöksi mennä erikseen poistamaan asetuksista. Eihän tuo nyt iso vaiva ole mutta ärsyttää. Eikö tosiaan ole muuta vaihtoehtoa pitää puhelinta äänettömällä kuin räplätä kaikki värinät itse manuaalisesti pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tähän on tulossa kyllä päivitys joka tuo nuo vanhat modet takaisin. Priority-modesta voi valita erikseen, mikä kaikki tulee läpi (esim. herätys)

Vierailija
2/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin paska varaudu kaatuiluun ja lukuisiin muihinkin ongelmiin ja kuten ehkä näet ulkoasukin on aika ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: mulla on ollut Lollipop loppuvuodesta, eikä ole kaatunut kertaakaan. Ulkonäkö taas on makuasia, mä tykkään :)

Vierailija
4/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen kyllä huomannut että ei pelitä mitenkään kauhean hyvin. Puhelin toimii ihan ok, mutta auta armias tuota tablettia.

Vierailija
5/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla galaxy s5 johon joku aika sitten tuo päivitys tuli. Toiminut täysin moitteettomasti, ei mitään vikaa. Mutta alkuun ihmettelin tuota äänettömän puuttumista. Kokeilepa ap väriseekö se kun värinälle laitat? Nimittäin mulla ainakin se vaihtoehto värinä on kyllä äänetön, ei se värise. Eli mun ongelma on ainakin se että värinä puuttuu todellisuudessa ylävalikosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme