Perheoäivähoito
Haluaako kukaan lapsiaan enää perhepäivähoitoon? Katoava ammattikunta!
Kommentit (8)
Meille oli ainakin ihan ehdotonta, että lapselle haetaan pph paikka, ei mihinkään laitokseen survota
Minulla myös vielä ainakin riittänyt lapsia hoitoon. Toivottavasti riittää jatkossakin :).
Itsekin olen havainnut, että lastentarhanopettajat laittavat omat lapsensa hoitoon mieluummin perhepäivähoitajalle.
Asun kunnassa jossa ei ole päiväkotihoitoa tarjolla alle 3-vuotiaille, ei edes yksityisenä. Jos haluat lapsesi pienenä hoitoon niin vaihtoehtoja on tasan yksi, perhepäivähoito.
Kyllä on lapsia riittänyt. Tosiasia kuitenkin on...Että päiväkotia tarjotaan parempana vaihtoehtona kuin pph:ta täällä pikkupaikkakunnalla.
Minun lapseni saivat luojan kiitos viettää pienet vuotena perhepäivähoitajalla ja vielä ihanalla sellaisella
Minun ryhmäni kaikki lapset ja vanhemmat inhoavat varahoitoa päiväkodissa, vanhemmat yrittävät järjestää tasotusvapaille mummot, tai muun tutun hoitamaan, ettei päiväkotia tarvitsisi käyttää.
Kyllä mulle ainakin on ollut aina tulijoita. Joka vuosi on myös lastentarhanopettajien lapsia mulla hoidossa.