Apua merkkilaukun valinnassa:)
Ollaan lähdössä miehen kanssa Los Angelesiin/Las Vegasiin matkalle ja koska matkasta on varmasti tulossa kaikinpuolin ikimuistoinen, olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen oikean merkkilaukun tuolta matkalta muistoksi itselle. Saattaa jäädä myös viimeiseksi merkkilaukukseni, mutta olen pitkään haaveillut, että yhden sellaisen omistaisin ja tämä matka tuntuu jotenkin oikealta hetkeltä ostaa se. Mutta minkälainen?
Oon selannut noita laukkuja sivutolkulla, mutta en yleensä osta juurikaan mitään tämän tyyppisiä juttuja/kallista/merkkiä. Haluaisin ajattoman laukun, jossa olisi tilaa, mutta ei mikään matkaveskakaan. Merkki tietysti pitää näkyä;)
Hintabudjetti ehkä maksimissaan 500e, mielummin 400e. Antakaa tyhmälle hyviä vinkkejä!!!!:)
Kommentit (37)
Voisko joku tehdä sellasen hienoisen listauksen mulle, että mitkä merkit on niinku hot ja mitkä not? Kors ei oikein iske omaan silmään, sitä en haluaisi.
Ap (ja siis myös 6 viesti)
mä tykkään Ballyn laukuista. Onko ne ihan out?
Turhaan mietit mitä muut pitävät hottina ja nottina vaan ostat sellaisen laukun, joka miellyttää omaa silmääsi. Selaa esimerkiksi Saks Fifth Avenuen tai My Theresan nettisivuja, josko sieltä löytyisi joku mieluisa?
Jos jotain pakko mainita niin Guess on out, muovisia laukkuja jotka eivät kestä mitään, mallitkin mielestäni aika hirvittäviä.
Pradat maksaa jo pari tuhatta. Joko suosittelisin, että säästäisit pidempään tai sitten tutkailisit hieman edullisimpia merkkejä, kuten jo aiemmin mainitut Marc by Marc Jacobs, Michael Kors sekä Rebecca Minkoff (julkkiksilla näitä nyt) ja Longchamp. Budjettiisi voisi sopia myös Marchianon laukut. Suosittelen googlaamaan outlet-myymälöitä matkanne varrelta, voit varmasti löytää budjettiisi sopivan unelmalaukkusi sieltä.
Mukavaa reissua!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:46"]
Turhaan mietit mitä muut pitävät hottina ja nottina vaan ostat sellaisen laukun, joka miellyttää omaa silmääsi. Selaa esimerkiksi Saks Fifth Avenuen tai My Theresan nettisivuja, josko sieltä löytyisi joku mieluisa?
Jos jotain pakko mainita niin Guess on out, muovisia laukkuja jotka eivät kestä mitään, mallitkin mielestäni aika hirvittäviä.
[/quote]
Lähinnä hain sitä, että laukku olisi kestävä pitkään. Eli jos joku tunnetaan nykyään vähän niin-noin laadustaan niin haluaisin tietää koska olen asian kanssa tosiaankin tyhmä:) Ja 11, taidankin googlailla noi outlet myymälöitä, miksen heti tajunnut! Kiitos vinkeistä, eihän sitä tiedä jos ei kysy:)
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:46"]
[/quote]
Lähinnä hain sitä, että laukku olisi kestävä pitkään. Eli jos joku tunnetaan nykyään vähän niin-noin laadustaan niin haluaisin tietää koska olen asian kanssa tosiaankin tyhmä:) Ja 11, taidankin googlailla noi outlet myymälöitä, miksen heti tajunnut! Kiitos vinkeistä, eihän sitä tiedä jos ei kysy:)
ap
[/quote]
Vaikka sanoit että MK ei kiinnosta niin on ainakin hinta-laatusuhde kohdillaan. Laukut ovat nahkaa ja todella kestäviä, eivätkä tosiaan huitele missään tonnin paikkeilla. Etenkin outleteista tekee todella edullisiakin löytöjä.
400-500€ sun vaihtoehtomerkit on aikalailla rajoittuneet. Michael Kors, Marc By Marc Jacobs, Coach, Rebekka Minkoff, Tory Burch, Kate Spade, Furla yms. mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen noista halvemmista merkeistä. Toki sitten luksustakin saa tuohon hintaan, mutta koosta joudut tinkimään aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:55"]
400-500€ sun vaihtoehtomerkit on aikalailla rajoittuneet. Michael Kors, Marc By Marc Jacobs, Coach, Rebekka Minkoff, Tory Burch, Kate Spade, Furla yms. mitä nyt äkkiseltään tulee mieleen noista halvemmista merkeistä. Toki sitten luksustakin saa tuohon hintaan, mutta koosta joudut tinkimään aika paljon.
[/quote]
Sain tästä ketjusta hyviä vinkkejä, googlailen lisää noita merkkejä (joita en ole edes kuullut) ja mietin vielä koko asiaa. Ja ehkä myös omaa budjettia;)
eiköhän Longchamp ole aika varma valinta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:18"]
Mulberry? Saat kyllä muutaman satasen pistää lisää.
[/quote]
Ihania, mutta hinta karkaa..
Mulla on kaksi lähes käyttämätöntä isohkoa Furlaa jotka on pitänyt laittaa myyntiin, en ole saanut aikaiseksi...
Tänään näin Stockalla Armanin ja Versacen nättejä isohkoja laukkuja, hinta oli juuri 500€:n paikkeilla ja muista että Jenkeissä on yleensä halvempaa. :) Tsekkaas Ted Bakerit myös ;) Kivaa reissua!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:24"]
Ollaan lähdössä miehen kanssa Los Angelesiin/Las Vegasiin matkalle ja koska matkasta on varmasti tulossa kaikinpuolin ikimuistoinen, olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen oikean merkkilaukun tuolta matkalta muistoksi itselle. Saattaa jäädä myös viimeiseksi merkkilaukukseni, mutta olen pitkään haaveillut, että yhden sellaisen omistaisin ja tämä matka tuntuu jotenkin oikealta hetkeltä ostaa se. Mutta minkälainen?
Oon selannut noita laukkuja sivutolkulla, mutta en yleensä osta juurikaan mitään tämän tyyppisiä juttuja/kallista/merkkiä. Haluaisin ajattoman laukun, jossa olisi tilaa, mutta ei mikään matkaveskakaan. Merkki tietysti pitää näkyä;)
Hintabudjetti ehkä maksimissaan 500e, mielummin 400e. Antakaa tyhmälle hyviä vinkkejä!!!!:)
[/quote]
Apua ja vinkki: Jätä ostamatta.
Miehet eivät ymmärrä mitään naisten laukuista ja siitä kuinka kalliita ne ovat. Täysin hukkaan heitettyä rahaa ellet sitten välttämättä halua sitä esitellä naiskavereillesi esittääksesi tiettyä tasoa.
T. Mies
Tuplaat budjetin ja ostat Chanelin tai Guccin, Pradan tai Vuittonin!
Dkny:llä on ihan nättejä laukkuja!
Prada on hyvä merkki, laadukkaita, kauniita, klassisia laukkuja, mutta tuohon hintaan et Pradaa saa..