Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua merkkilaukun valinnassa:)

Vierailija
16.02.2015 |

Ollaan lähdössä miehen kanssa Los Angelesiin/Las Vegasiin matkalle ja koska matkasta on varmasti tulossa kaikinpuolin ikimuistoinen, olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen oikean merkkilaukun tuolta matkalta muistoksi itselle. Saattaa jäädä myös viimeiseksi merkkilaukukseni, mutta olen pitkään haaveillut, että yhden sellaisen omistaisin ja tämä matka tuntuu jotenkin oikealta hetkeltä ostaa se. Mutta minkälainen?

Oon selannut noita laukkuja sivutolkulla, mutta en yleensä osta juurikaan mitään tämän tyyppisiä juttuja/kallista/merkkiä. Haluaisin ajattoman laukun, jossa olisi tilaa, mutta ei mikään matkaveskakaan. Merkki tietysti pitää näkyä;)

Hintabudjetti ehkä maksimissaan 500e, mielummin 400e. Antakaa tyhmälle hyviä vinkkejä!!!!:) 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:24"]

Ollaan lähdössä miehen kanssa Los Angelesiin/Las Vegasiin matkalle ja koska matkasta on varmasti tulossa kaikinpuolin ikimuistoinen, olen päättänyt hankkia elämäni ensimmäisen oikean merkkilaukun tuolta matkalta muistoksi itselle. Saattaa jäädä myös viimeiseksi merkkilaukukseni, mutta olen pitkään haaveillut, että yhden sellaisen omistaisin ja tämä matka tuntuu jotenkin oikealta hetkeltä ostaa se. Mutta minkälainen?

Oon selannut noita laukkuja sivutolkulla, mutta en yleensä osta juurikaan mitään tämän tyyppisiä juttuja/kallista/merkkiä. Haluaisin ajattoman laukun, jossa olisi tilaa, mutta ei mikään matkaveskakaan. Merkki tietysti pitää näkyä;)

Hintabudjetti ehkä maksimissaan 500e, mielummin 400e. Antakaa tyhmälle hyviä vinkkejä!!!!:) 

[/quote]

Apua ja vinkki: Jätä ostamatta. 

Miehet eivät ymmärrä mitään naisten laukuista ja siitä kuinka kalliita ne ovat. Täysin hukkaan heitettyä rahaa ellet sitten välttämättä halua sitä esitellä naiskavereillesi esittääksesi tiettyä tasoa. 

T. Mies 

[/quote]
Eiköhän naiset ihan itseään varten ne laukut osta..juntti mies..

Vierailija
2/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin joku aika sitten merkkilaukun ostamista mutta tulin sitten järkiini ja ostin merkittömän nahkalaukun ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Minusta on äärettömän noloa jos se merkki näkyy. Se on sama kuin, että otsassani lukisi isoin kirjaimin, että juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta USA:n matkalla amerikkalaisen merkin laukku. Eurooppalaiset merkit ovat siellä kalliimpia kuin täällä. Ei ole mitään järkeä lähteä Amerikkaan tai Aasiaan ostamasn mitään Longchampia, Vuittonia, Pradaa, Versamcea, Chanelia, Mulberryä... Valitse MK, Coach, Marc Jacobs, Tory Birch, DKNY... Guessiä ei siellä lasketa merkkilaukuksi ja niitä saa halvalla, jos niistä tykkäät.

Vierailija
4/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kestävän ja sellaisen, jonka arvo säilyy, niin budjetti pitää tuplata. Tosin esim.Vuittonit ovat kalliimpia jenkeissä.

MK, Guess, Marc Jacocbs jne, on aika "halppi" merkkejä, alkaa olla jo joka teinilläkin! Ja arvo ei säily, valitettavasti.

Vierailija
5/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:20"]

Mä mietin joku aika sitten merkkilaukun ostamista mutta tulin sitten järkiini ja ostin merkittömän nahkalaukun ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Minusta on äärettömän noloa jos se merkki näkyy. Se on sama kuin, että otsassani lukisi isoin kirjaimin, että juntti!

[/quote]

Aika monessa vaatteessakin näkyy merkki, eikä tartte edes olla mikään kallis vaate. Onko semmosen päälläpitäminen myös junttia?

Vierailija
6/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:26"]Osta USA:n matkalla amerikkalaisen merkin laukku. Eurooppalaiset merkit ovat siellä kalliimpia kuin täällä. Ei ole mitään järkeä lähteä Amerikkaan tai Aasiaan ostamasn mitään Longchampia, Vuittonia, Pradaa, Versamcea, Chanelia, Mulberryä... Valitse MK, Coach, Marc Jacobs, Tory Birch, DKNY... Guessiä ei siellä lasketa merkkilaukuksi ja niitä saa halvalla, jos niistä tykkäät.
[/quote]

Täysin samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. :) Kannattaa panostaa ajattomaan malliin ja mikä palvelee omia käyttötarkoituksia parhaiten. GUESS ei tosiaan ole kaikista upein merkki jos haluat laadukkaan ja ajattoman laukun- kuviointi aika teinimäistä ja materiaali muovia, kaiken kaikkiaan ei niin tyylikkään näköisiä. Ralp Laurenilla on tyylikkäitä laukkuja ja irtoaa tuolla sinun budjetillasi ja DKNY myös hyvä. Kannattaa katsoa ehdottomasti myös Calvin Kleinin nahkalaukut, nättejä konjakin värejä ja ajattomia malleja ilman älyttömiä koristeita jotka paistaa kilometrien päähän.

Vierailija
7/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:27"]

Jos haluat kestävän ja sellaisen, jonka arvo säilyy, niin budjetti pitää tuplata. Tosin esim.Vuittonit ovat kalliimpia jenkeissä.

MK, Guess, Marc Jacocbs jne, on aika "halppi" merkkejä, alkaa olla jo joka teinilläkin! Ja arvo ei säily, valitettavasti.

[/quote]

Oletko ihan pihalla? Guessista ja Marc Jacobsista ei voi puhua samana päivänä. Eivätkä Marc Jacobs -veskat oikein mene ap:n budjettiin. Marc by Marc Jacobsin laukut ovat sitten edullisempia, mutta tyyliltään ja laadultaan nekin ihan toista luokkaa.

Vierailija
8/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balenciaga? En miehenä tosin juuri heidän laukkujensa hintatasosta tiedä, mutta tyylikäs merkki.

Vierailija
9/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin itärannikon puolella outletissä (Woodbury Common) ja Coachit näyttävät olevan kovasti suosiossa. Amerikkalaiset merkit muutenkin ovat edullisia ja varsin hyvän näköisiäkin. Kyllä ap budjetillaan jo varsin mukavan väskyn saa hankittua :)

Vierailija
10/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:33"]

Hermes Birkin. Osta se.

[/quote]

Jopa minä tiedän ettei budjetti anna ikimaailmassa periksi Hermesille. Tulin tässä taas pähkäiltyäni kuitenkin kääntyneeksi noiden Korsin laukkujen puoleen vaikka luulin etten tykkää niistä. Tajusin yhden tyhmän jutun, joka vaikutti asiaan. Hänellä on samat nimikirjaimet kuin minulla, joten se siitä ja taidan ostaa sellaisen jossa roikkuu iso MK :D Hah, nyt teitää ärsyttää millä perusteilla tein valinnan, mutta koska sain täältä hyvän idean noihin outletteihin ja joku kehui ihan hintalaatu suhdettakin noissa niin ajattelin että näin voin hankkia budjettiin sopivan harjoittelulaukun itselleni ja katsoa tuleeko se käyttöön vai jääkö kaappiin niinkuin mies epäili:)

Vierailija
11/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme "ensimmäisen maailman ongelmat"

Vierailija
12/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberry? Saat kyllä muutaman satasen pistää lisää.

Vierailija
13/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:12"]

Sarjassamme "ensimmäisen maailman ongelmat"

[/quote]

Siitähän tässä oli kyse. Kun ihan yöuneni olen asian kanssa menettänyt. Listaas hiljaa itseksesi kaikki ketjut vaikka ensimmäiseltä sivulta ja laske moniko lukeutui näihin first world problemiin.

ap

Vierailija
14/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dkny?

Vierailija
15/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Lauren.

Vierailija
16/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat :/

Vierailija
17/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasto ainakaan isoa oikeaa merkkilaukkua et tuolla hinnalla saa, ne maksavat tonnin pintaan. Joku kors tms tietty tohon hintaankin, mutta se että onko se merkkilaukku onkin sitten eri asia..

Vierailija
18/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin minkä kokoisen laukun haluat, jos isomman haluat, ei tuohon hintaan luksusmerkkiä saa. 

Hintabudjettiisi sopii luultavasti Michael Michael Kors, Marc by Marc Jacobs jne.

Vierailija
19/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessilla on mielestäni todella nättejä laukkuja. Joo ei ehkä mikään niin laatu laatu kuin joku LV mut eihän se hinta aina ratkaise.

Vierailija
20/37 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:26"]

On sulla ongelmat :/

[/quote]

Kiitos. Se, että kerran elämässäni aion hemmotella itseäni, ei tee minusta mitenkään huonoa ihmistä, vaikka niin yrität saada minut tuntemaan.

Muille vastaajille, en ole vielä päätynyt mihinkään "kokoon", mutta ihan sellaista iltalaukkua en halua mihin mahtuu vain huulipuna. Onko Prada ihan out?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän