Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osterivinokas syyliin kokemuksia?

Vierailija
23.11.2021 |

Olen lapsesta saakka kärsinyt näistä ja tottunut siihen että siinä ne vain tulevat pysymään. Nyt vasta viime aikoina olen lukenut tuosta osterivinokkaasta, ja alkoi juttujen perusteella kiinnostaa. Onko kenelläkään kokemusta siitä että olisi päässyt tuon avulla eroon jalkapohjissa tai käsissä olevista syylistä? Missä ajassa tulosta näkyi, ja minkälaisella annostuksella?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehonnut minulla yhtään.

Suurin toivein söin 2 pakettia putkeen jalkasyylään. Sen sijaan sain vaan ummetusta,turvotusta ja mahan kipeäksi. Lisäksi kalliiltakin ovat.

Osta apteekista mielummin Syyl endiä tai muuta sillä rahalla.

Vierailija
2/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v pojalla tuli kainalot ja kyljet täyteen pieniä syyliä. Lähtivät kaikki kun syötin paketillisen osterivinokasta sillä pienimmällä annoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset keinot eivät oikein ole purreet, siksi näistä olen kiinnostunut!

Kiitos kokemuksista, ostin nyt paketin testiin, eipä siinä paljoa menetä kokeillessa.

Ap

Vierailija
4/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ontelosyyliin

Vierailija
5/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin syylistä kun olin ihan pieni (ja niitä oli paljon; sormissa, varpaissa ja jopa kasvoissa..) ja niitä koetettiin hoitaa ties millä syyliin tarkoitetuilla lakoilla yms. Ainut joka niihin tehosi oli osterivinokas. Mulla ei oo mitään muistikuvaa kauan joudun syömään, mutta hävisi kuitenkin kaikki sen avulla eikä ole tulleet takas.

Vierailija
6/17 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Menee kokeiluun.

Vierailija
7/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös joten nostan.

Vierailija
8/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi. Oli pari kolme syylää jalkapohjassa varmaan vuosia. Koitin niihin pitkään laastaria ja jotain ihme tärpättiä, en muista nimeä mut syylä valeltiin sillä ja sitten kai se aine jotenki kovettu ja ois pitäny repiä sit irti. Ei auttanut. En muista kauanko tai paljonko osterivinokasta sitten söin, mutta sillä lähti. En usko että kauhean pitkään? En muista edes käyttöohjetta. Mutta uskon sen auttaneen itselläni, koska tosiaan syylät olivat niin pitkään, ja sitten hävisivät tuon kuurin aikana.

Vierailija
9/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi aikanaan lapsella olleisiin ontelosyyliin, eivät tulleet takaisin, eikä osterivinokasta tarvinnut mitenkään mahdottoman pitkään syöttää

Vierailija
10/17 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterivinokaskapselit ovat auttaneet itsellä ja lapsella, mutta niitä on pitänyt syödä aamuin illoin n. 3-4 kk ajan. Eli ei kannata antaa periksi heti toisen paketin jälkeen.

Vierailija
11/17 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen

Vierailija
12/17 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/17 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako herpekseen?

Vierailija
14/17 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontelosyyliin saattaa auttaa, mutta ei tavallisiin syyliin.

Normaaleihin syyliin auttaa vanhan kansan konsti eli se, että kostutat syylän omalla aamusyljellä päivittäin, ennen kuin olet mitään pitänyt suuhusi. Näin minä sain käsistä syylät lähtemään lapsena 70-luvulla.

Vierailija
15/17 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös söin lapsena. Hävisi jalkapohjassa ja peukalossa olleet syylät. En muista riittikö yksi paketti, mutta en muista että olisin niitä tuhottoman kauan käyttänyt.

Vierailija
16/17 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena jalanpohjat täynnä syyliä ja kävely alkoi olla vaikeaa. Kärsin vaivasta vuosia, kunnes söin osterivinokaskapseleita. Muistan, että alkuun ei tapahtunut mitään mutta kun paketti alkoi loppua, niin alkoivat lähteä. Söin toisen paketin perään. Hämärästi muistelen, että olisi ehkä ollut parin kolmen kuukauden kuuri ja taisin syödä useamman kuin yhden kapselin päivässä, mutta täysin varma tästä en ole.

Se hyvä puoli tuossa osterivinokkaassa lisäksi oli, että ei tullut syyliä enää takaisin. Joskus vuosia myöhemmin taisi tulla kaksi mutta lähtivät pois eikä muita enää tullut.

Vierailija
17/17 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 v pojalla tuli kainalot ja kyljet täyteen pieniä syyliä. Lähtivät kaikki kun syötin paketillisen osterivinokasta sillä pienimmällä annoksella.

Osterivinokas auttaa ilmeisesti lähinnä ontelosyyliin eli molluskoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi