Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät kauniina?

Vierailija
23.11.2021 |

Ihmistä, kukkia, luontoa, mitä vain. Kerro tänne kaunis asia mikä saa sinut iloiseksi :)
Aloitan, kaunein minkä tiedän on miekkani. Teroitan sen huolellisesti, öljyän sen hyvin ja ihastelen sen kauneutta. Kuinka se on täydellisen symmetrinen, ajaton, aina uskollinen kumppani. Ihmisiä tulee ja menee elämässäni, miekkani pysyy sukupolvesta toiseen. Nukun sen kanssa, juttelen sille välillä. Se haluaa vain olla minun ja tehdä sitä mitä miekat yleensä haluavat tehdä. Se janoaa taistelua ja verta. Toppuuttelen sitä, se ei aina ymmärrä, ettemme ole keskiajalla nyt. Ruokin sitä harjoitusmaaleilla, se on tyytyväinen kun saa leikata ja pistää. Se on rakkaani, osa minua. Me olemme yhtä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minkä koen kauniina.

Näen paljon kauneutta ympärilläni luonnossa, väreissä, muodoissa, valaistuksessa ja sen vaihtelussa.

Kauniissa harmonisessa liikkeessä esim. tanssi tai eläimen spontaani liike. 

Ihan pienissä yksityiskohdissa ja isommassa mittakaavassa. Meren värien vaihtelussa. Hiljaisessa yössä valon ja varjojen leikissä. Tähtitaivaassa. Kaunista voi olla ihan pieni hetki, jokin jota ei voi edes selittää.

En ole koskaan nähnyt mitään rumaa siinä mitä luonto on itse luonut. Kaikki värit harmoniassa, kaikki muodot. Ihan kaikki. Ja tällä en tarkoita ihmistä. En koe ihmistä kauniina. Ihmiseltä puuttuu harmonia ja tasapaino. Ihminen on räikeä ja keinotekoinen, karkea.

Joskus musiikki voi olla kaunista tai maalaus. Kun joku joka näkee kauneutta ja osaa sisäistää sen ja tuoda esille musiikkina tai kuvana. Kun katsoja tai kuulija uppoutuu siihen, elää siinä mukana.  Se on valtavan arvokas lahja. Korvaamaton, ja harvoille suotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla