Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni poika pissii vielä 10-vuotiaana sänkyyn!

Vierailija
16.02.2015 |

Ei herranjumala... Taas on tuo poika meillä yötä, ja jo nyt piti lakanat vaihtaa. Tiedämme kyllä ihan hyvin, että kyseessä on yökastelija, mutta miksi mieheni piti sitten ihan väenvängällä kutsua toi meille koko hiihtolomaksi?! Vai eikö pojan äiti sitten enää jaksanut sänkyyn pissivää poikaansa, ja käski mieheni pitää siitä huolta?

Minulla ja miehelläni on kaksi lasta, tyttö 8v ja poika 4v, ja hekin ihmettelevät, että mitä se isoveli vieläkin housuun pissaa... Molemmat ovat olleet sekä yö- ja päiväkuivia 2-vuotiaasta lähtien.

Muutenkin ihan kamala kakara tuo miehen lapsi, ei edes anteeksi pyytänyt, vaikka patjamme likasi...

Pitäisiköhän pojan äidille ilmoittaa, että pitää ihan itse huolta riiviöstään? Tosin eipä sitä taida kiinnostaa, kun on kaikki päivät töissä. Mieheni vastuulle tietenkin joo.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:53"]Tuli vain mieleeni, että itse pissin 12vuotiaana vielä sänkyyn kun minulla oli diabetes jota ei oltu vielä diagnosoitu tai hoidettu.
[/quote]

No se nyt tästä vielä puuttuisi, että pojalla olisi diabetes! En todellakaan ala vahtimaan mitään insuliinejä sun muita... Ap
[/quote]

Toivottavasti oma lapsesi ei sairastu diabetekseen....surku, jos äiti jättää oman lapsen insuliinit hoitamatta :(

Vierailija
22/23 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin niin kesy provo, että taitaa olla itse yökastelijan äiti tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli yökastelija melko pitkään. Asia hoitui, kun kerran yössä herätin hänet vessaan. Asia hoidettiin huomaamattomasti eikä siitä todellakaan toitotettu sisaruksille tai koko suvulle, kuten sinä teet.

Ihmetyttää, että vielä nykypäivänä on kaltaisiasi sivistymättömiä hölmöjä, jotka eivät tiedä, että yökastelu on sairaus.

Tyhmä olet ja ilkeäkin. Onnittele miestäsi eukon valinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme