Huomenna yksi pitkäaikaistyötön vähemmän.
Kommentit (20)
Onnitteluni työpaikan saamisesta, toivon että olet tehtävässä kunniaksi itsellesi ja työnantajallesi.
Ja toivottavasti työnantaja kunnioittaa ja arvostaa sinua ja tekemääsi työtä.
Suuret onnittelut! Mulla on edessä (erittäin suurella todennäköisyydellä) sama, paras joululahja!
Vierailija kirjoitti:
Minkä työn sait?
Rakennusalan ja kiinteistöhuollon firma. Eli näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olit työttömänä?
Vuosia. Ei jaksa ajatella.
karpelakin sai ympäristö ministeriöstä liito orava asiantuntija paikan.
Yksi tuttu sai myös samalta alalta töitä. Kiva juttu, sillä kyseessä on vielä ns. erityisaikuinen, mutta tosi kova tekemään töitä. Hänkin oli monta vuotta työttömänä ja välillä yhdistyksissä työkokeiluissa.
Vierailija kirjoitti:
Menen tekemään työsopparin.
Hautaustoimiston kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu sai myös samalta alalta töitä. Kiva juttu, sillä kyseessä on vielä ns. erityisaikuinen, mutta tosi kova tekemään töitä. Hänkin oli monta vuotta työttömänä ja välillä yhdistyksissä työkokeiluissa.
Minulla on rakennusalan kokemusta vuosikymmeniä, kiinteistöhuolto ihan uusi juttu. Kaikkea pitää kokeilla, miten sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Suuret onnittelut! Mulla on edessä (erittäin suurella todennäköisyydellä) sama, paras joululahja!
Saanko udella, mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella, mikä ala?
Taloushallinto.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? M vai N?
58 M
ONNITTELUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella, mikä ala?
Taloushallinto.
Nyt heitti sellaisen, että en tiedä alasta, AP
Vähänkö hienoa! Ite olin vain vajaat 2 vuotta työttömänä, ja siihenkin meinasi pää hajota. Tsemppiä ap!
M44
Onnittelut!