Mitä toivot joululahjaksi?
Vain enää kuukausi ja on joulu taas.Mitä toivot joululahjaksi tänä jouluna?
Kommentit (29)
Enemmän tykkään antaa joululahjoja, kun saada niitä. Toki mukava saadakin ja ajatus tärkein 😊❤️
Parhaimman "joululahjani" sain 17.11.
Rauhallista oleskelua omassa kodissa ilman sukulaisia.
I´m dreaming of a white christmas...
Kunhan nyt edes kinkun sais ettei lapset pety.
Toivon Venäjän romahtamista ja sen nykyjohdon katoamista maailmasta oysyvästi.
Ja jos saa toivoa niin samaan syssyyn Kiina ja Valko-Venäjä.
Oman emiirikunnan ja öljyä sekä rolls roisin
Kahvimyllyn. Haluaisin ostaa kahvini papuina ja jauhaa sen itse. Kaupan valmiiksi jauhetuista tulee kitkerää kahvia.
Anoppini ja tyttäreni jauhavat itse kahvinsa, ja se on paljon paremman makuista kuin mikään valmiiksi jauhettu kahvi.
Toivon pääkaupunkiseudulle leutoa ja vähälumista talvea. Olen kesäihminen.
Lahjaksi toivon villasukkia koska vuokra-asunnossani on pirun hyvä ilmastointi ja lattianrajassa +15 astetta ja jalkoja paleltaa. Luultavasti nämä täytyy itse käydä ostamassa jostain joulumyyjäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon hyvää ja rauhallista joulua.
Tämä on hyvä toive.
Loton tai eurojackpotin päävoiton.
Uusi fleshlight. >:) Olen ollut tuhma poika.
Ostan ihan itse itselleni hopeisia kalevalakoruja ja monitoimikoneen. Hyvää joulua mulle!
Korun, hajuveden, bikinit, muumimukin ja joulusoiton. Järjestyksessä eka mieheltä, toinen pojalta, kolmas tyttäreltä, neljäs tyttäreltä ja viimeinen kaukana olevalta pojalta. Itse ostan samassa järjestyksessä harrastukseen liittyvän asian, tietokoneeseen jonkun jutun(?) jonka tarvitsee, tatuoinnin, huonekalun uuteen kotiin ja jouluWhatsApp-puhelu. Ihana yllätys olisi uudet aamutossut joltain heistä. Juuri nämä toivon koska mieheni tietää kaksi korua, joista olen unelmoinut, poika huomasi hajuveteni olevan loppumassa, tyttären auton vein kojaamolle ja siinä odotellessa kiertelimme kaupoissa, ihailin yksiä tiettyjä bikineitä ja hän vihjaili sitten joulusta, lempikahvimukini meni rikki toisen tyttären vieraillessa ja toiselta pojalta odotan oikeasti vain pitkää puhelua. Aika varmaan toiveeni toteutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Rikoit vanhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoit vanhan?
En.
Aikuinen ihminen ei joululahjoja tarvitse.
Toivon hyvää ja rauhallista joulua.