Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

En oikeastaan mitään. Mies ja lapsi varmaan keksivät jotkut kivat pienet lahjat silti. Aikuisena voin ostaa tarvittavat jutut itse enkä saa iloa siitä, jos saisin ne joululahjaksi. Ja en erityisemmin kaipaa mitään mitä en tarvitse.

Minusta on ihana ostaa lahjoja lapselle. Synttäreiden ja joulun välillä hän ei saa juuri ollenkaan mitään extraa, joten jouluna on ihana hemmotella häntä ja ostaa kivoja juttuja. Paras joululahja on nähdä miten hän ilahtuu lahjoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Annoin pienen summan rahaa Euroopan köyhimpien lasten auttamiseen tänä jouluna.

Tämä tuo hyvää joulumieltä.Patmos/Joulun lapsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korun, hajuveden, bikinit, muumimukin ja joulusoiton. Järjestyksessä eka mieheltä, toinen pojalta, kolmas tyttäreltä, neljäs tyttäreltä ja viimeinen kaukana olevalta pojalta. Itse ostan samassa järjestyksessä harrastukseen liittyvän asian, tietokoneeseen jonkun jutun(?) jonka tarvitsee, tatuoinnin, huonekalun uuteen kotiin ja jouluWhatsApp-puhelu. Ihana yllätys olisi uudet aamutossut joltain heistä. Juuri nämä toivon koska mieheni tietää kaksi korua, joista olen unelmoinut, poika huomasi hajuveteni olevan loppumassa, tyttären auton vein kojaamolle ja siinä odotellessa kiertelimme kaupoissa, ihailin yksiä tiettyjä bikineitä ja hän vihjaili sitten joulusta, lempikahvimukini meni rikki toisen tyttären vieraillessa ja toiselta pojalta odotan oikeasti vain pitkää puhelua. Aika varmaan toiveeni toteutuvat.

Sulla on varmasti syysi, mutta ulkopuoliselle kuulostaa aika epätasa-arvoiselta lasten kohtelu ja heitä koskevat odotukset. Yhdeltä vain kaksi puhelua, häneltä ja hänelle. Postikin on keksitty, kai häntäkin voi muutenkin muistaa jos sisaruksiakin?

Vierailija

Meillä perheessä ovat kaikki jo aikuisia, mutta silti ollaan ihan jouluhulluja ja hankitaan innoissamme lahjoja toisillemme. Vaatimattomia lahjoja ovat, mutta on hauskaa, kun näkee toisen ilahtuvan minun antamistani lahjoista.
Itse toivoisin valurautapannua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä perheessä ovat kaikki jo aikuisia, mutta silti ollaan ihan jouluhulluja ja hankitaan innoissamme lahjoja toisillemme. Vaatimattomia lahjoja ovat, mutta on hauskaa, kun näkee toisen ilahtuvan minun antamistani lahjoista.
Itse toivoisin valurautapannua.

Valurautapannu on todella vaarallinen. Ja tämä tarina on tosi:

Hilma emäntä oli ollut ruskistamassa valupannulla lihoja kun isäntä oli hiippaillut taakse, puristanut kannikasta ja tuumannut. Parempi Hilima kun ihan iliman. Olikin Hilma ottanut pannun ja läväytti ukkoa käsivarteen sillä seurauksella että rasvat naamalle. Toinen silmä sokeutui ja oikea käsi halvaantui.

Sivut