Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka saa määrittää onko mulla epämukava olo?

Vierailija
23.11.2021 |

Toivotaan, että nyt tätä keskustelua ei poisteta. Siis onko niin, että joku tuntematon nainen voi määrittää sen että minulla pitää olla epämukava olo? Tai että olen herkillä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Kaikkia hullua ja mielipuolista tulee puolustaa. Tervettä järkeä ei saa enää käyttää.

Vierailija
2/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan tarpeeksi epämukava olo jo omasta takaa, en rupea yhtään ylimääräistä kantamaan jonkun uhriutujaporukan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen voi tehdä kuka tahansa lähiomainen joka on nainen.

Vierailija
5/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes toisen puolesta voi määritellä että pitäisi olla herkillä?

Vierailija
6/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä ottais kaikkien sanomiset tosissaan niin kujalla oltais kaikki. Ei kannata ottaa tosissaan kaikkien ihmisten tyhjän päiväsiä hölinöitä. Joskus jokunen pöpi saattaa telkkariinkin livahtaa. Mä olen hillitty ja säntillinen mutta käytän ripsiväriä ja joskus jopa huulipunaa. Se loukkaa syvästi vanhollislestadiolaisia naapureita ja saan osakseni halveksintaa. Mitä teen? Never mind ja ei mitään huomiota tollaseen.

Vierailija
7/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihan yleistä järkeä on suotava käyttää.

Jos minä vaikka kehopositiivisena naisena kuulen kun toinen selittää, että on ihan eri asia puhua siitä, että laittaa talvella linnuille talipallon, kuin mennä toista talipalloksi haukkumaan.

Niin jos tuosta alkaisin rääkymään, että on turvatonta, ja mieli meni pahaksi, sattui ja itkettää, niin on ihan ymmärrettävää, että se loukkaanumiseni ja uhriutumiseni kyseenalaistetaan.

Vierailija
8/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä ottais kaikkien sanomiset tosissaan niin kujalla oltais kaikki. Ei kannata ottaa tosissaan kaikkien ihmisten tyhjän päiväsiä hölinöitä. Joskus jokunen pöpi saattaa telkkariinkin livahtaa. Mä olen hillitty ja säntillinen mutta käytän ripsiväriä ja joskus jopa huulipunaa. Se loukkaa syvästi vanhollislestadiolaisia naapureita ja saan osakseni halveksintaa. Mitä teen? Never mind ja ei mitään huomiota tollaseen.

HAH! Satuimpas lukemaan tämänkin! Täällä entinen vanhoillislestadiolainen :D.  Todellakin entinen!! Suomessa on suuri lahko joka pitää normikansalaisia saatanan orjina. Näin mulle opetettiin sun kaltasista huulipunanaisista! Nyt kun olen viettänyt jo normaalia elämää tajuan tämän hulluuden ja aivopesun. Kannatan kaikkia ihmisiä toimimaan terveen järjen pohjalta. Ei sen miten joku hysteerinen lahkolainen tai hullu käskee sinun tekevän.

Vierailija
9/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ihan yleistä järkeä on suotava käyttää.

Jos minä vaikka kehopositiivisena naisena kuulen kun toinen selittää, että on ihan eri asia puhua siitä, että laittaa talvella linnuille talipallon, kuin mennä toista talipalloksi haukkumaan.

Niin jos tuosta alkaisin rääkymään, että on turvatonta, ja mieli meni pahaksi, sattui ja itkettää, niin on ihan ymmärrettävää, että se loukkaanumiseni ja uhriutumiseni kyseenalaistetaan.

Jo se että kerrot olevasi n*inen saattaa tehdä jollekulle turvattoman olon!!!

Korjaa heti ja kerro olevasi kohdullinen cis-henkilö!!

Vierailija
11/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse?

Vierailija
12/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että mitään ei sais tehdä jos aletaan liikaa varomaan. Lestit on tosiaan vaiettu asia vaikka heitä on Suomessa varmaan puoli miljoonaa. Mun kaveri jätti mut myös kun liittyi lahkoon, koska olin epäkelpo nainen kun synnytin vaan kolme ja myös käytän meikkiä joskus. Alkoholia yms meillä ei käytetä mutta pienemmätkin syyt voi johtaa hylkäämiseen. Jos heitä miellytettäis Suomi olis nopeasti kehitysmaa.

Vierailija
13/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"käytän ripsiväriä ja joskus jopa huulipunaa. Se loukkaa syvästi vanhollislestadiolaisia naapureita"

Hahah, oisit vähän enemmän yrittänyt :D.

Jos nyt joku oikeasti ostaa tuon, voin kertoa, ettei todellakaan loukkaa. Vl:t ei oikeasti hirveästi mieti satunnaisten naapureittensa asioita, saati että käyttäisivät aikaa randomnaapurin halveksimiseen. Aikaa kun menee jo isoissa perheissä peruarjen pyörittämiseen aika hyvin. Peruslestaperheissä ja -suvuissa on jo suurin osa liikkeen ulkopuolella, joten eiköhän niitä meikkejä nähdä ihan kotioloissakin.

Vierailija
14/15 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse määrität onko sinulla epämukava olo. Muut voivat sitten määrittää sen, minkä verran antavat olosi vaikuttaa omiin tekemisiinsä.

Vierailija
15/15 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse määrität onko sinulla epämukava olo. Muut voivat sitten määrittää sen, minkä verran antavat olosi vaikuttaa omiin tekemisiinsä.

Juuri niin. Vain Sinä itse voit määrittää sen. Ei kukaan sekopää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi