Miten päivittää tyylikkäästi erosta fbookissa?
En haluaisi laittaa mitään että "tarja laurila ei ole enää parisuhteessa vaan sinkku."
Olisiko siis vinkkejä?
Kommentit (39)
Hmm olenkohan vielä facebookissa jossain suhteissa, kun en ole kirjautunut 5 vuoteen :) Muuttuuko se status jos toinen muuttaa sen?
Kyllä on kätevää, kun eksä vuodattaa kaiken erosta facebookiin ja itse voi olla vain tyylikkäästi hiljaa ja antaa muiden tehdä omat johtopäätöksensä.
Tee itelles kakku sinkku tms tekstillä, lataa siitä kuva ja oheen teksti "saa tulla juhlistamaan"
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:24"]
Miksi yrität esittää että ero olisi ollut jotenkin tyylikäs, jos se ei sitä ollut? :D
[/quote]
Eihän ap sanonut, ettei ero ollut tyylikäs.
Riippuu kai vähän suhteen laadustakin, eli onko jotain teinisäätöä vai ihan lapsiperhe kyseessä. Eräs tuttu laittoi jonkin aikaa sitten jotain tämän suuntaista: "Monet teistä jo tietävätkin, että meidän Mira-Petterillä on nyt kaksi kotia mutta edelleen samat äippä ja isi. Suuret kiitokset muutossa ja muutenkin auttaneille ja tukeneille! Toivon, että kaikki ystävät pysyvät edelleen elämässämme ja Mira-Petterin elämässä yhtä lailla, ollaan sitten alun perin tutustuttu minun tai Pertin kautta. Meillä on hyvät välit ja haluamme tehdä kaikkemme, ettei Mira-Petteri menetä mitään vaikka äippä ja isi ei enää asukaan yhdessä."
Tällä tutulla on siis ollut aika pitkätkin avautumiset aiheesta ja joka käänteessä hirveästi kiitoksia tukijoille ym mutta kuitenkin tosi asiallisessa hengessä. Tietysti jos ei lapsia ole, niin ei mitään tällaista.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:28"]
Noloa alkaa itse selittelemään eroa Facebookissa. Tuo valmis ilmoitus on hyvä, kun vaihtaa tiedoista sinkuksi. Jos nyt täytyy ylipäätään asiasta ilmoittaa...
[/quote]
Muttaa kun siihen valmiiseen ilmotukseen tulee heti kyselyitä "siis mitä tapahtui" yms... Ja sitten odotetaan vielä vastausta... Silloin siis kun sen merkinnän tekee niin sehän päivitty etusivulle....
Mä mietin samaa koska en ole vielä päivittänyt mitään. Nyt olisi muutto ensi viikolla uuteen asuntoon ja asunto on aika nätti niin haluisin laittaa siitä kuvan fbookkiin... Tosin en tiedä kehtaanko koska sitten ihmiset alkavat kyselemään heti että miksi muutin yksin yms...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:09"]
Mä mietin samaa koska en ole vielä päivittänyt mitään. Nyt olisi muutto ensi viikolla uuteen asuntoon ja asunto on aika nätti niin haluisin laittaa siitä kuvan fbookkiin... Tosin en tiedä kehtaanko koska sitten ihmiset alkavat kyselemään heti että miksi muutin yksin yms...
[/quote]
Tämä. Vaihdoin eron jälkeen paikkakuntaa joka tuli sitten joistain päivityksistä esille. Sitten alkaa tulla niihin päivityksiin kysymyksiä että oletteko muuttaneet tänne meillepäin, tulkaapa käymään... Sitten oli pakko vaihtaa sinkku-status. Enpäs arvannut että siihenkin voi kommentoida. Jotkut vielä luulivat että vitsailen. Typerä fb.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:28"]
Noloa alkaa itse selittelemään eroa Facebookissa. Tuo valmis ilmoitus on hyvä, kun vaihtaa tiedoista sinkuksi. Jos nyt täytyy ylipäätään asiasta ilmoittaa...
[/quote]
Muttaa kun siihen valmiiseen ilmotukseen tulee heti kyselyitä "siis mitä tapahtui" yms... Ja sitten odotetaan vielä vastausta... Silloin siis kun sen merkinnän tekee niin sehän päivitty etusivulle....
[/quote] no vastaa vaan jotain ympäripyöreää, vaikka, että "tässä nyt kävi näin". Ei sitä tarvitse alkaa siellä fb:ssä yksityiskohtaisesti selittämään, vaikka jotkut idiootit kyselisikin.
Kuva ja teksti "Onnea uuteen kotiin minulle!(Ja kaikkea hyvää Hannulle vanhaan kotiin). Meillä on siis nyt avaimet eri nipuissa mutta ei siitä tämän enempää, tiks lukkoon."
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:30"]
Hei, näihin pitää aina laittaa joku Matti tai Maija Meikäläinen eikä mitään Tarja Lauriloita! Liian ei-yleinen, ikävää oikeille Tarja Lauriloille :D
[/quote]
Anteeksi mun moka... Oli pakko käydä kattomassa Fbookista ko. nimi ja sieltähän tulikin nivaska oikeita Tarja Lauriloita... No hölmönä luulin että sen nimisiä ei voi olla... T: Ap.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:28"] Noloa alkaa itse selittelemään eroa Facebookissa. Tuo valmis ilmoitus on hyvä, kun vaihtaa tiedoista sinkuksi. Jos nyt täytyy ylipäätään asiasta ilmoittaa... [/quote] Muttaa kun siihen valmiiseen ilmotukseen tulee heti kyselyitä "siis mitä tapahtui" yms... Ja sitten odotetaan vielä vastausta... Silloin siis kun sen merkinnän tekee niin sehän päivitty etusivulle.... [/quote] no vastaa vaan jotain ympäripyöreää, vaikka, että "tässä nyt kävi näin". Ei sitä tarvitse alkaa siellä fb:ssä yksityiskohtaisesti selittämään, vaikka jotkut idiootit kyselisikin.
[/quote]
Joo mutta sen jälkeen alkaakin tulla viestejä yksityisesti chatissa "SIIS MITÄ ON TAPAHTUNUT", "SIIS OTTEKO SE ERONNUT", "MIKÄ FIILIS ON, EN OLIS IKINÄ USKONU TEISTÄ", YMS.
T: Nimimerkillä kokemusta on.... Ihmiset kun tuppaavat aina kauhistelemaan asioita...
"Ollaan erottu" "Joo, ollaan erottu" "Erofiilis" antaa kauhistella ja lyhyet vastaukset. Eiköhän lopu päivittely ;)
juuri tästä syystä olen pitänyt minimissä facebookin tietoihin laitettavat tiedot. En siis koskaan ole täyttänyt sitä parisuhde-kohtaa (tai mikä nyt nimeltään onkin) enkä tule täyttämään. Nuo statusmuutokset kun päivittyvät jokaisen kaverin etusivulle.
kuva eksästä ja siihen teksi: erosin siasta
No minä muutin parisuhdestatuksen vain minulle näkyväksi jonka jälkeen muutin sen tyhjäksi enkä ole laittanut takas, mutta ei siitä kenellekkään ilmoitusta mennyt. Ei se muille edes kuulu, jos kysytään niin vastaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:11"]
Julkaise vaikka joku kiva runo.
Tarja juuri Laurin jätti,
koska Lauri Tarjaa petti.
Tarja sanoi, se on moro,
Lauri tuumas, pihtari-horo.
[/quote]
Apua ihana!!!!!
Parhaita on ne, joiden statukset vaihtuu tiuhaan. Todella jännittävä efekti tuo facebook.
jos parisuhteessa oleminen ei ole naiselle status-kysymys niin eihän sinkkuuden ilmoittamisessa pitäisi olla mitään ihmeellistä