Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin hyvän idean leffaan! Poika jää vahingossa yksin kotiin

Vierailija
15.02.2015 |

Kun muu perhe lähtee lomailemaan. Kaksi höhlää murtovarasta yrittää murtautua kotiin, mutta poika jallittaa rosvot kerta toisensa jälkeen nerokkaiden ansojen avulla. Miltä kuulostaisi? Olisiko muita ideoita juoneen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:41"]

Mulla olisi idea leffan nimeksi! Yksin kotona, tai koska idea on niin hyvä ja ennenkaikkea omaperäinen, kannattaa heti suunnata kansainvälisille markkinoille! Eli jos nimeksi sopisi paremmin vaikka Home alone? Kuulostaisko aloittajasta hyvältä?

[/quote]

Olin kyllä ajatellutkin jotain tuon tapaista! ap

Vierailija
2/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli mieleen kun luuli lapsena että sen leffan nimi oli "Yksin kotona kaksin" siis "Yksin kotona 2" ja mietin että onpa ovela nimi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi nyt ajatella että miten muka voi lapsi jäädä yksin kotiin, mutta minä ajattelin silleen että niillä olis tosi kova kiire ja paljon lapsia ja sitten siinä hötäkässä laskevat lapset väärin ja yksi unohtuu kotiin kun se nukkuis vaikka ullakolla tai jotain. Mitäs olette mieltä, olisko hyvä?

Vierailija
4/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis semmoinen et joku laittaisi ruokaa telkus!!!!!

Vierailija
5/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tällänen ehdotus että ois leffa jossa jengi menisi risteilijälle ja sitten siinä ois joku pimu ja sen kusipää sulhanen ja ne ois menossa satamassa naimisiin ja sitten tulis joku todella köyhä ihku kundi joka estäs tän pimun itsarin ja potkaisi tän pimun siltä rikkaalta kusipäältä ja ne yhdessä harrastelis autokannelle lempeä kun se risteilijä törmääkin yht äkkiä karille tai jäävuoreen ja uppoaa tää kusipää pelastuu mutta tää ihku mies ei koska se ei mahtunut ovenpäälle kellumaan koska tää kuvitteli että ovi uppoaa kahden painosta vaikka ei se ois uponnu ja tää pimu joutuu elään yksin tosi kauan ennen ku se löytää toisen ihkun ja nai sen. Sitten se palaa onnettomuus paikalle vanhana mummonsa ja heittää hän mulkun sille antaman timantti helyn sinne mereen. Siis kukaan ei oot tällästä stooria ennen kekkassu ja tehnyt.

Vierailija
6/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:34"]Wau! Tuohon vois tehdä jatko-osiakin!
[/quote] Joo! Ja monta vielä!

Vierailija
7/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idarit

Vierailija
8/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tutulta...

Vierailija
9/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:33"]

Tästä ketjusta tuli mieleen kun luuli lapsena että sen leffan nimi oli "Yksin kotona kaksin" siis "Yksin kotona 2" ja mietin että onpa ovela nimi :D

[/quote]

Hei sä pilasit tän puujalkavitsi-ketjun!!

Vierailija
10/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava idea! Mulla on kanssa tuolla yöpöydän laatikossa yksi kirjan alku, missä pariskunta ajautuu sellaiselle paratiisisaarelle erään todella vaikutusvaltaisen tahon toiminnan seurauksena. Naisella on syömishäiriö ja se meinaa tukehtua omenaan.

Pitäis vaan keksiä oikein myyvä nimi tuolle. Kirjan ideana on historiallinen suku-draama. Ihan omaksi ilokseni kirjoittelen. Tuskin tuota saisi kellekään myytyä.

Vierailija
11/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivitsi, ootte niiiin tylsiä...

Vierailija
12/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:37"]

Miten olis semmoinen et joku laittaisi ruokaa telkus!!!!!

[/quote]

Ennennäkemätöntä, tosi hyvä idea! :)

Vierailija
13/42 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:54"]

[/quote]

No laita ite parempia.

Vierailija
14/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöaikaan tuli ihan villi ajatus mieleen...
Elokuva missä näytetään kun ihmiset parittelee!

Vierailija
15/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mull ois sellainen idea että kun tuollaiset salaliittoteoriat ja scifit ovat niin muotia, että olis joku tv-sarja, jossa sellainen vähän naismainen mut hieman söpö mies olisi muka sellainen FBI:n agentti joka etsis jotain alieneita ja sillä olisi sit sellainen simpsakka punatukkainen nätti nainen työparina. Nainen vois olla vaikka joku patologi tai lääkäri. Se voi sitten availla niitä alieneita, ja "voi hurja, tällä ei ole ihmisen sisäelimiä" ja silleen.

Mut sit kukaan ei haluais uskoa näitä tyyppejä ja niitä pidettäis sillai vähän outoina. Paitsi että sellainen joku tupakkia poltteleva hemmo kävis niitä vähän häiriköimässä.

Ai ja jos sarja jatkuis, sitten voi vaikka keksiä, että sen etsivämiehen sisko olisi joutunut alieneiden kaappaamaksi tai jotain.

En vaan keksi tälle nimeä, mikähän voi olla hyvä nimi?

Vierailija
16/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:54"]Eivitsi, ootte niiiin tylsiä...
[/quote]

Ja, eikä tässä vielä kaikki!

Hitsi, toimiskohan toi lause jossain mainoksessa missä myytäis jotain laitteita?

Vierailija
17/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:54"]

[/quote]

No laita ite parempia.

[/quote]

Laitankin jatkuvasti ;)

Vierailija
18/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ideoinut haihyökkäyksiin perustuvaa kauhuleffaa. Sen nimi voisi olla Leuat.

Vierailija
19/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:18"]

Mä olen ideoinut haihyökkäyksiin perustuvaa kauhuleffaa. Sen nimi voisi olla Leuat.

[/quote]

Mä ehdottaisin myös tähän niitä jatko-osia, vois toimia.

Vierailija
20/42 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se kotii jääny poika asuiskii portaiden alla? Oikeestaa unohdetaan se kotiin jäämis-juoni. Orpopoika asuu portaiden alla ilkeiden sukulaisensa luona, kunnes paljastuu, että se onkii kuuluisa velho ja sit se pääsis sellasee upeesee linnaa oppimaan taikatemppuja ! Vaikka en kyllä ttiedä, ei ketää varmaa kiinnostais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi