Keksin hyvän idean leffaan! Poika jää vahingossa yksin kotiin
Kun muu perhe lähtee lomailemaan. Kaksi höhlää murtovarasta yrittää murtautua kotiin, mutta poika jallittaa rosvot kerta toisensa jälkeen nerokkaiden ansojen avulla. Miltä kuulostaisi? Olisiko muita ideoita juoneen?
Kommentit (42)
Mä taas mietin jos tekis sarjan, jossa neljä semmosta kanamaista lähes 40 akkaa luulis yhä olevansa teinejä ja niitten elämä koostui irtosuhteista, shoppailusta ja drinksuista. Pääosassa vois olla sellainen ärsyttävä kimittävä narsistimuija, joka kohtelee hyviä miehiä paskasti. Se vois sijoittua vaikka Californiaan. Ei kun mä tiedän, sittenkin Nykiin!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"]Mulla on vielä parempi idea! Sullotaan älyllisesti ja henkisesti hieman muita vajaammat ihmiset kameroita kuhisevaan taloon kolmeksi kuukaudeksi. Teetetään vaativia tehtäviä kuten hernepussinheitto, kananmunanheitto, ruoanlaitto, juominen.. vain taivas(?) on rajana. Joka viikko "äänestämme" yhden pois, vaikka oikeasti tuotanto on jo etukäteen päättänyt putoajan. Voittaja saa palkinnoksi rahaa ulosottovelkoihinsa.
[/quote]
Bläääh...kuka nyt tohon lähtis? Sittenhän joutuis iltapaskan ja seiskan sivuille, kukaan ei voi olla niin yksinkertainen.
Vähän pidän näitä ehdottomia innottomina. Ja viihteellistä muutenkin. Miten olisi tällainen: yksi ihminen istuu paperinipun kanssa, katsoo eteenpäin, ja kertoo, mitä päivän aikana on tapahtunut.
Mulle tuli tämmönen ihan villi ajatus mieleen... Mitä jos olis joku arkeologiporukka tutkimassa vaikkapa jotain pyramidia... Ja ne pääsee tän pyramidin pohjalle asti ja aukasee haudan. Nii sit siit lankeaa joku kirous niiden kaivajien päälle ja vanha muumio herää henkiin. Sit se homma jatkuis silleen, et olis jotain taikakaluja (en oo ihan keksiny et mitä ne olis, vaiks sisäelimii, tms), joita se muumio kerää niilt haudanstyöräjiltä, et se tulis voimakkaammaksi. Ja lopulta sit joku seikkailijasankari ja kaunis tyttö pelastaa tilanteen ja muumio kuolee uudestaan. Joo hei sen tytön pitää olla myös kirjastonörtti, et se osaa tulkita jotain supervanhaa muumioloitsukirjaa, et se muumio kuolee.
Ja sit sankari ja sankaritar saisi toisen... Niin tästähän sais sit jatko-osankin!
Sellanen ois hyvä ohjelma, jossa tehtäis jotain remonttia ja asukkaat olis onnellisia lopussa kun niillä olis uudet kaakelit.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:53"]Ei kukaan tuollaisia katsoisi. Mulla on sellainen idea, että olis joku muotitalo, missä yksi olisi itsensä isäpuoli ja toisella olisi lapsia kuuden eri miehen kanssa, joista osa olisikin sen yhden. mutta sen yhden vaimo kuolisi, mutta ei sitten olisikaan kuollut ja avioliitto sen kolmannen kanssa mitätöitäisiin ja ja lapset kasvaisivat parissa vuodessa aikuiseksi, minkä jälkeen yksi ihastuu setäänsä, koska on ilmennyt, ettei se olekaan biologinen setä.
[/quote]
Ihan hyviä ehdotuksia kaikki, mutta tää on mun lemppari.
Perheen isä ei tiedä, että kellarissa on koiranpentuja.
Wau! Tuohon vois tehdä jatko-osiakin!
Mahtava idea!
Itse keksin ohjelmaidean tosiTV-sarjaan. Siinä osallistujien tavarat laitettais varastokonttiin ja päivässä sieltä saisi käydä hakemassa vain yhden tavaran kerrallaan.
Mulla on vielä parempi idea! Sullotaan älyllisesti ja henkisesti hieman muita vajaammat ihmiset kameroita kuhisevaan taloon kolmeksi kuukaudeksi. Teetetään vaativia tehtäviä kuten hernepussinheitto, kananmunanheitto, ruoanlaitto, juominen.. vain taivas(?) on rajana. Joka viikko "äänestämme" yhden pois, vaikka oikeasti tuotanto on jo etukäteen päättänyt putoajan. Voittaja saa palkinnoksi rahaa ulosottovelkoihinsa.
Perheen poika 16 v jää yksin kotiin kesätöiden takia ja muut lähtee mökille. Naapurin kuuma milf huomaa tilaisuutensa... Nimeksi vaikka kosteat yöt.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:51"]Mahtava idea! Mulla on kanssa tuolla yöpöydän laatikossa yksi kirjan alku, missä pariskunta ajautuu sellaiselle paratiisisaarelle erään todella vaikutusvaltaisen tahon toiminnan seurauksena. Naisella on syömishäiriö ja se meinaa tukehtua omenaan.
Pitäis vaan keksiä oikein myyvä nimi tuolle. Kirjan ideana on historiallinen suku-draama. Ihan omaksi ilokseni kirjoittelen. Tuskin tuota saisi kellekään myytyä.
[/quote]
Sen kirjan pitää olla kyllä jotenkin raamitettu. Toisin sanoen selvät raamit tarinalle, ettei se leviä ihan käsistä. Voisiko nimen johtaa vaikka siitä? :) Raamitettu, Raamailtu, Raamit, Raamattu..... tjms :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:34"]
Wau! Tuohon vois tehdä jatko-osiakin!
[/quote]
Joo! Yhdessä tämä poika voisi vahingossa matkustaa yksin vaikka New Yorkiin.
Joo! Tai sitten viedään kärrillinen bimboja viidakkoon ja katsotaan mitä tapahtuu.
Ei kukaan tuollaisia katsoisi. Mulla on sellainen idea, että olis joku muotitalo, missä yksi olisi itsensä isäpuoli ja toisella olisi lapsia kuuden eri miehen kanssa, joista osa olisikin sen yhden. mutta sen yhden vaimo kuolisi, mutta ei sitten olisikaan kuollut ja avioliitto sen kolmannen kanssa mitätöitäisiin ja ja lapset kasvaisivat parissa vuodessa aikuiseksi, minkä jälkeen yksi ihastuu setäänsä, koska on ilmennyt, ettei se olekaan biologinen setä.
te ootte ihan uskomattomia! Noihan on loistavia ideoita! Jotenkin tuoreita ja vakuuttavia! Oisko joku laihdutusohjelma mitään, sellainenkin vois olla ihan virkistävä ja kiva?
Elokuva jossa Natsit olisivat Sankareita ja Jenkit tyhmiä pelkureita joita Natsit tappaisivat kuin heinää.
Lopussa komea Untersturmfuhrer saisi sen upean saksalaiskaunottaren.
Mä ajattelin semmosta ohjelmaa jos ois idyllinen talo jossain ruotsinkielisellä seudulla, vähän Carl Larssonin tyyliin, siel ois sit puuseppää, kokkia, käsityöopea ym alansa taitajia värkkäämäs ja kokkaamas kaikkea kivaa maan ja taivaan väliltä eikä siel koskaan pala ruoka pohjaan tai lanka ei osukaan neulansilmään tai muut vastaavaa mitä meil tavallisille väsääjille sattuu.
Se kotiin jäänyt voisi olla tyttö ja toinen rosvoista Macaulay Culkin
Mä oon.miettinyt sellasta sormus-aiheista leffaa tai itse asiassa juoni on päässäni sen verran monimutkainen että ajattelin jakaa stoorin kolmeen osaan. Oon vähän kehitellyt siihen sellasta omaa kieltäkin. En sit tiedä kiinnostaisko ketään. Joka tapauksessa kauheesti vaikeuksia siinä olis päähenkilöillä sen sormuksen kuskauksessa.