Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijä on mustis menneisyydestäni

Vierailija
15.02.2015 |

Ensin puhumme ihan normaalisti, sitten jollain tavoin puheenaiheeksi tulee joku minun menneisyyteni kokemus ja mies suuttuu. Häntä inhottaa se, että minä olen kokenut niin monta miestä ennen häntä ja on sanonut sen suoraan. Minulle menneisyys ei merkitse mitään enkä muuttaisi sitä, mutta mies saa aina kauheita epävarmuuskomplixeja asiasta ja on taas valmis luopumaan minusta, koska on päättänyt että minä olen pettäjä ja haluan kaikkia? Voi herranpieksut! Miten tuollaisen saa tajuamaan, että olen yhden miehen nainen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ollut  paljonvähemmän kumppaneita? Tämä voi joillekkin aiheuttaa "alemmuuskompleksin".

Mutta miehesi on kyllä toisaalta oikeassa. Sillä kun on tutkittu ihmisiä joilla on paljon seksikumppaneita niin näillä henkilöillä on MONINKERTAINEN todennäköisyys harrastaa seksiä muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. Vähän sama kuin jos poltat tupakkaa 30 vuotta askin päivässä. Keuhkosyövän riski nousee mutta silti suurin osa ei saa keuhosyöpää näistä henkilöistä. 

Pitkin poikin nussiminen ei tee ihmisestä huonompaa mutta se on samanlainen tekijä parisuhteessa kuin muutkin pariutumiseen vaikuttavat asiat. Itse en olisi mustis (en ainakaan näyttäisi) mutta jos pitäisi valita kahden kumppanin välillä jotka olisivat saman "tasoisia" niin ottaisin sen kummalla on vähemmän partnereita.

Vierailija
22/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:47"]

Miehiä minulla on ollut noin 150kpl mutta olin jo 22v kun aloimme seurustelemaan. Ap

[/quote]

:-(  Huh. En yhtään ihmettele miestäsi. Kaiken aikaa saa kylillä arvella onko tuokin painanut muijaani joskus. Kyllä sinä aika holtiton olet menneisyydessäsi ollut. Nyt joudut siitä vähän kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:41"]Onko sanonut tuon että epäilee sinua pettäjäksi vai onko oma tulkintasi? [/quote] On sanonut. Ei uskalla laittaa kaiklea peliin, koska pelkää että minä satutan ja petän. Tämä on jotenkin ihan absurdia. Ei kukaan ole _ikinä_ ollut noin mustis minusta.

[/quote]

Ei ole kukaan tainnut suhtautua sinuun muuten kuin tilapäisenä panopuuna. Ei sellaisesta olla mustis.

Vierailija
24/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhoitko paljon existäsi? Minusta tuli sairaalloisen mustasukkainen miehen menneisyydestä, kun mies epävarmuuttaan suhteen alussa kertoi aivan liikaa ja aivan liian usein existään. Pyysin olemaan hiljaa, mutta ei tuo tollo tajunnut ennenkuin sanoin, että ero tulee muuten.

Vierailija
25/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:45"]Melko kokemattomana seurustelin kokeneen miehen kanssa. Häiritsti kokoajan miehen menneisyys "huorana" ja se epäsuorasti johtikin meidän eroon. Valitettavasti.
[/quote]

Sama kokemus myös minulla! Olisin halunnut kokemattoman miehen.

Vierailija
26/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas ihmisillä vanhoilliset ja tiukat asenteet seksin suhteen. Nuoremmatkin tuntuu nykyään olevan sitä mieltä että 10 seksikumppania tekee jostain "koko kylän pyörän". Surullista.

Vierailija
27/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:11"]

Oho, onpas ihmisillä vanhoilliset ja tiukat asenteet seksin suhteen. Nuoremmatkin tuntuu nykyään olevan sitä mieltä että 10 seksikumppania tekee jostain "koko kylän pyörän". Surullista.

[/quote]

Saahan jokaisella ihmisellä olla parinvalinnan suhteen sellaiset preferenssit kuin haluaa, eikö ?

Tietenkään toista ihmistä EI saa syyllistää, jokainen aikuinen ihminen tekee omat valintansa ja henkilö itse on valinnut kumppaninsa.

Jos kerta häiritsee niin paljon silloin ehkä kannattaa etsiä pari joka vastaa enemmän odotuksia.

Vierailija
28/28 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:08"]

Sama kokemus myös minulla! Olisin halunnut kokemattoman miehen.
[/quote]

Kertomasi tuo toivoa siihen, että on olemassa tuollaisia naisia. Vielä kun sen löytäisi jostain. Kokemattomuus miehellä tuntuu olevan naisille iso turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi