Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani ja suihinotto? Tautivaara?

Vierailija
15.02.2015 |

Otatteko te naiset suihin uudelta miesystävältä ihan "paljaaltaan"? Mä en oikein tiedä miten pitäisi toimia. Kondomia käytetään tietenkin yhdynnässä, mutta oon lykännyt suihinottoa ihan siksi, etten oikein tiedä miten toimia. Tai siis tietenkin tiedän miten suihin otetaan ja tykkään siitä :)

Kondomiehkäislyllä mennään joka tapauksessa hamaan tulevaisuuteen (mä en suostu aloittamaan hormoniehkäisyä enkä laittamaan kierukkaa eikä streilointi ole vielä vaihtoehto), joten sen puolesta sukupuolitautitestit eivät ole ajankohtaiset. Mutta entäs suuseksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköö testeissä ja jos kaikki ok suuhun vaan!

Vierailija
2/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sukupuolitautitesti ei ole ajankohtainen, jos harkitset suuseksiä ilman kondomia? Tosin HPV ei edes näy testeissä. Samalla tavalla sen miehenkin kannattaisi miettiä, kannattaako antaa suuseksiä ilman suojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma. Suu- ja nielusyöpä on lisääntynyt nuorilla naisilla ja pelkään suuseksiä hullun lailla.

Vierailija
4/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sitä mietin, että käydäänkö "pelkän" suuseksin takia testeissä? Taikka siis onhan siinäkin limakalvot kosketuksissa, mutta silti tuntuu vähän ylireagoinnilta. Ap

Vierailija
5/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te pelkäätte tauteja ym, niin kannattaa välttää kaikkea kanssakäymistä.

Vierailija
6/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:06"]

Niin siis sitä mietin, että käydäänkö "pelkän" suuseksin takia testeissä? Taikka siis onhan siinäkin limakalvot kosketuksissa, mutta silti tuntuu vähän ylireagoinnilta. Ap

[/quote]

No mitä noloa on huolehtia terveydestään ? Aikuisia ihmisiä. Voit vaatia suuseksissä kumia, voit pyytää käymään testeissä jne.

-mies

Vierailija
7/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että käytte molemma testeissä. Sukupuolitaudit ovat nimenomaan miehillä oireettomia.

Vierailija
8/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, mullekin ajankohtaista kohta, toivottavasti. Oon käynyt muutaman kerran treffeillä ja hyvältä näyttää :) Oon aiemmin ottanut suihin ihan huoletta, vaikka itse yhdynnässä on aina käytössä kortsu. Mutta pitäisikö sitä sittenkin käydä testeissä ihan suuseksin vuoksi.

Vierailija
9/9 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käskenyt testeihin ennen suuseksiä. Vaikka eihän siellä kaikki näy, esim. hpv, herpes ja kondylooma.