Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v piti sitten kotibileet! herranjumala.

Vierailija
15.02.2015 |

Minä olen täysin sanaton. Olimme mieheni kanssa viikonlopun muualla, ja 16v jäi yksin kotiin. (Usein ennenkin, ongelmitta)
No, aamulla pihaan tullessamme huomasimme että rakennustelineet(!!) ovat maassa, kaatuneina.. maalipurkit levällään nurmikolla, sekä kukkaruukku kyljellään portailla. Säikähdin jo aivan pirusti. Astuin sisään, tadaaaaa.... Se näytti kuin pommi olisi räjähtänyt! Jääkaappi sekä pakastin olivat auki, pakastimessa oli imuri!! ja muuta sinne kuulumatonta. Jääkaappiin oli tuhottu kananmunia. Rahapossut olivat tyhjennetty kokonaan, sekä 250€ käteistä kateissa. Lattiat olivat täynnä roskaa ja juominkeja, hammasharjat olivat lattialla sekä harraste-aseen patruunat levällään lattialla. Makuhuoneestamme oli avattu/juotu hääpäivänä saamamme shamppaja, sekä uusi tv oli lattialla naamallaan. Ja mitä vielä!! Mikä saa ihmiset tekemään tämmöistä tuhoa?? Poikani kertoi että oli itse sammunut (hirveää sekin!) :'( olen niin kiukkuinen kaikille!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]Täällä missä minä asun, on puoli metriä lunta. Missä on paljas nurmi?
[/quote]
Etelä Suomessa ollaan. Enempää en paljasta ;-)

Vierailija
22/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipähän ainakaan uusia pippaloita pidä, voitte jättää rauhassa yksin kotiin jatkossakin. Minusta ihan normaalia, että 16v jätetään yksin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sortui provossaan alkeelliseen virheeseen. Oikeesti? 

Vierailija
24/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:31"]Typerä lapsi kun ei siivonnut jälkiään ja peittänyt todisteita. Kyllä mäkin nuorena pidin useat kotibileet, mutta tajusin sentään siivota jälkeni ja pistää arvoestineet lukkojen taakse. Nyt pää kylmänä, ihan normaalia nuorten toimintaa. Jos tommonen tuho on saatu aikaan, niin tottakai jotain rangaistusta kehiin ja korvauksia vaatimaan
[/quote]
Olimme niin aikaisin aamulla kotona, että poika vielä nukkui sikeää unta

Vierailija
25/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:31"]Typerä lapsi kun ei siivonnut jälkiään ja peittänyt todisteita. Kyllä mäkin nuorena pidin useat kotibileet, mutta tajusin sentään siivota jälkeni ja pistää arvoestineet lukkojen taakse. Nyt pää kylmänä, ihan normaalia nuorten toimintaa. Jos tommonen tuho on saatu aikaan, niin tottakai jotain rangaistusta kehiin ja korvauksia vaatimaan
[/quote]
Olimme niin aikaisin aamulla kotona, että poika vielä nukkui sikeää unta
[/quote]
piti jatkua, että siivoamiseen kului useampi tunti pojalta, ainakin noin krapulassa

Vierailija
26/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin bileet some-maailmassa voi lähteä lapasesta. Koskaan ei pidä jättää koko illaksi ja yöksi bilettämään siten, ettei siellä käy joku aikuinen tarkistamassa tilannetta. Myöskin naapureita kannattaa varoittaa bileistä ja antaa puhelinnumero jos näyttää ja kuulostaa pahalta. Näin saadaan alkava tuho stopattua nopeasti. Miehen siskon tytär yritti kolme kertaa pitää bileitä ja joka kerta oli tulossa ulkopuolisia. Ekalla kerralla naapurit soittivat, että kadulla ja ulkopuolella on paljon väkeä. Mies kävi katsomassa ja soitti saman tien poliisit paikalle. Tuho oli juuri alkamassa....ehdittiin hätiin ja emäntä itse tietysti ssmmuneena nukkui....Tokalla kerralla käveli joku tunnin välein talon ohi ja hätisti ulkopuolella notkuvat pois. Kolmas kerta taisi olla siksi suht käsissä, että tytär vihdoin tajusi, että hän on vastuussa. Käännyttivät itse ylimääräiset pois parin isokokoisen pojan avustuksella.

Vierailija
27/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:31"]Typerä lapsi kun ei siivonnut jälkiään ja peittänyt todisteita. Kyllä mäkin nuorena pidin useat kotibileet, mutta tajusin sentään siivota jälkeni ja pistää arvoestineet lukkojen taakse. Nyt pää kylmänä, ihan normaalia nuorten toimintaa. Jos tommonen tuho on saatu aikaan, niin tottakai jotain rangaistusta kehiin ja korvauksia vaatimaan [/quote] Olimme niin aikaisin aamulla kotona, että poika vielä nukkui sikeää unta [/quote] piti jatkua, että siivoamiseen kului useampi tunti pojalta, ainakin noin krapulassa

[/quote]

Se ei ole mikään oikea darra, jos pystyy silti siivoamaan. Paljon on pojalla opettelemista.

Vierailija
28/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]Täällä missä minä asun, on puoli metriä lunta. Missä on paljas nurmi?
[/quote]

Helsingissä ainakin nurmikko näkyvissä kun ikkunasta pihalle katson.

Vierailija
29/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]Täällä missä minä asun, on puoli metriä lunta. Missä on paljas nurmi?
[/quote]
[/quote]
Etelä-Suomessa asun minä myös, mutta ei tällä hetkellä paljasta nurmea näy missään. On sitä lunta kuitenkin muutamia senttejä. Että höpö höpö. Ja miksi teillä nyt jo olisi maalit odottamassa ja vielä oikein eteisessä, kun ei muutamaan kuukauteen voi vielä maalata? Huono yritys.

Vierailija
30/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]Täällä missä minä asun, on puoli metriä lunta. Missä on paljas nurmi?
[/quote]
[/quote]
Etelä-Suomessa asun minä myös, mutta ei tällä hetkellä paljasta nurmea näy missään. On sitä lunta kuitenkin muutamia senttejä. Että höpö höpö. Ja miksi teillä nyt jo olisi maalit odottamassa ja vielä oikein eteisessä, kun ei muutamaan kuukauteen voi vielä maalata? Huono yritys.
[/quote]
No voihan.. onpa sinulla suuret murheet. Meidän pihassa ainakin tehty lumitöitä juuri sen takia, että sulaa mahd. nopeaa pois niinkun nyt käynyt. Olen pahoillani jos teillä näin ei ole. :)

Vierailija
31/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikolla? missä ruoho vihertää?

Vierailija
32/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Turussa tänään katselin omaa pihaa, että jopas alkaa nurmikko näkyä hyvin

Vierailija
33/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennustelineet ja maalit keskellä talvea.Provo.

Vierailija
34/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:32"]Täällä missä minä asun, on puoli metriä lunta. Missä on paljas nurmi? [/quote] Etelä Suomessa ollaan. Enempää en paljasta ;-) [/quote] Etelä-Suomessa asun minä myös, mutta ei tällä hetkellä paljasta nurmea näy missään. On sitä lunta kuitenkin muutamia senttejä. Että höpö höpö. Ja miksi teillä nyt jo olisi maalit odottamassa ja vielä oikein eteisessä, kun ei muutamaan kuukauteen voi vielä maalata? Huono yritys. [/quote] No voihan.. onpa sinulla suuret murheet. Meidän pihassa ainakin tehty lumitöitä juuri sen takia, että sulaa mahd. nopeaa pois niinkun nyt käynyt. Olen pahoillani jos teillä näin ei ole. :)

[/quote]

Jos nurmen päältä olet lumitöitä tehnyt, niin ei teillä mitään nurmea kyllä keväällä enää ole.

Vierailija
35/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on ainakin ihan lumeton maa tässä meidän pihalla, ollut jo viikkoja. Pari kinosta näyttäis olevan talon varjoisella puolella. Että ne, jotka ap:n tarinaa tästä syystä epäilevät voisivat ymmärtää, ettei sitä lunta tosiaan ihan jokaisessa Suomen pihassa tällä hetkellä ole.

Vierailija
36/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä meidän pihanurmella on muutamia paljaita länttejä. Lumitöitä ei ole nurmen päällä tehty.

Vierailija
37/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:20"]Miks te jätätte niitä 16v. yksin kotiin....
[/quote]

Jaa keski-ikäänkö asti niitä pitää vahtia? Monet 16-vuotiaat asuvat jo omillaan esim. opiskeluiden takia, joten eiköhän nyt yhdeksi yöksi voi jättää kotiin.

Harmi juttu, mutta varmasti pojallekin opetus. Känniset nuoret ovat typeriä. Känniset aikuisetkin ovat typeriä.

Vierailija
38/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Me maalattiin talo talvella, semmostaki maalia myyään, että onnistuu, urpot!!!

Vierailija
39/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia nuo "ei 16-vuotiasta voi jättää yksin!!!!!" -jutut. Itse asuin 600km päässä perheestäni tuossa iässä ilman ongelmia

Vierailija
40/76 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:25"]

Antaisin kyllä kunnolla ympäri korvia niin että soisi vielä vuodenkin päästä. Helvetin kersat.

[/quote]Samoin varmaan tekisit vaimollesi/miehellesi tai työkaverillesi, jos hän tekisi jotain, mistä et pidä? Helvetin väkivaltainen hullu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan