Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka haukottelet usein kun kuuntelet jotakuta

Vierailija
23.11.2021 |

Jotkut ihmiset alkavat heti haukottelemaa kun heille puhuu ja haukottelevat koko kuuntelun ajan, vaikka asia olisi pari lausetta. Mikä tässä on, miksi alkaa heti haukotuttaa kun kuuntelee ihmistä? Välttelen puhumasta tällaisille ihmisille yli lauseen mittaisia asioita.
Väkisinkin tulee mieleen, että ei heitä voisi vähempää kiinnostaa mun asia. :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa joskus haukotuttaa, kun kuuntelen jotakuta. Olen itsekin miettinyt, mistä se johtuu. Tietääkö joku?

Vierailija
2/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ei kiinnosta mutta puhut kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä hyvin äkkiä tulee tunne, että toista ei paljon kiinnosta. Samoin on ne, jotka selaavat keskustelun lomassa kännykkää. Mun sisko harrastaa usein puhelimessa tuota haukottelua.

Vierailija
4/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ajattelet, että menis nyt toikin muualle lätiseen...kehtaiskohan sitä tänään lähteä töistä vähän aikaisemmin...hoh hoijaa, mitähän sitä laittaisi iltaruuaksi...

Vierailija
5/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittää että ettei hyödytä olla kiinnostunut sillä silmällä. Siihen tulisi reagoida ja saada toinen vakuuttuneeksi ettei ole tarkoitusperiä edes alitajuisesti, pieraise vaikka kuuluvasti. 

Vierailija
6/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, ettei haukottelijalla ole vitamiinit kohdillaan.

Vierailija
7/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittää että ettei hyödytä olla kiinnostunut sillä silmällä. Siihen tulisi reagoida ja saada toinen vakuuttuneeksi ettei ole tarkoitusperiä edes alitajuisesti, pieraise vaikka kuuluvasti. 

Tämä on oikeasti aivan mahtava neuvo. Jos kärsitte ihailijasta, niin haukotelkaa ja pieraiskaa samalla kun hän puhuu teille. Vältyt tylyjen pakkien antamisen vaivalta.

Vierailija
8/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti aivan mahtava neuvo. Jos kärsitte ihailijasta, niin haukotelkaa ja pieraiskaa samalla kun hän puhuu teille. Vältyt tylyjen pakkien antamisen vaivalta.

Voi molemmat toki pieraista, tulee vaihdettua haisulit samalla.

Vierailija
9/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on happivaje ja yrittävät paikata sitä.

Vierailija
10/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut joidenkin ihmisten haukottelevan kun hämmentyvät/ovat epävarmoja. Kuten eläimetkin tekevät. Varmaankin sijaistoiminto, tiedostamaton sellainen.

Vierailija
11/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotuttaa kun haukotuttaa, ei se mitään välttämättä kerro. Mua alkaa usein haukotuttaa, jos olen koko päivän ollut omissa oloissani ja sitten vaikka illalla puhun jonkun kanssa puhelimessa, tosin haukotteluhan tarttuu aika usein myös vastapuoleen.

Vierailija
12/12 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haukottelen niin se tarkoittaa, että on haukottelun tarve, eikä se tarkoita itselläni etteikö minua kiinnostaisi.

Mua alkoi nyt kovasti haukotuttaa. Johtunee kun tiedostitte haukotus sanan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme