Naapurille puhelinnumero, kyllä vai ei? Antaisitko?
Minusta naapureiden kanssa keskustellaan pihalla, ei puhelimessa.
Kommentit (27)
Nätille naispuoleiselle antaisin numeroni, riippumatta siitä, onko se vapaa tai varattu.
En antaisi numeroani naapurille. En myöskään ymmärrä taloyhtiöiden wa-ryhmiä tai sähköpostirinkejä. Naapurit naapureina. Ei niiden kanssa kannata liiemmälti olla tekemisissä. Paljon helpommalla pääsee kun moikkaa vaan kohdatessa ja jättää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa, jos olisin jo tekemisissä ollut ja mukavaksi ihmiseksi todennut.
Tämä. Toisen puolen naapurien kanssa olemme paljon tekemisissä, joten toki heillä on meidän numerot. Kahden muun kanssa moikataan kun nähdään, joten ei mitään tarvetta antaa numeroa heille.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut joka talossa naapurien kanssa, edellisessä kolmen samasta talosta.
T. Alfamies 21v.
Niin minäkin. Lisåksi vaimon naisystävät on ihan itse myös halunneet kun sopiva tilaisuus tarjoutunut. Enkä edes pidä itseäni minään alffana.
Mää ainakin dokaan naapurini kanssa. On numerot.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taloyhtiössä sähköpostirinki ja sitä kautta voimme keskustella tärkeistä asioista.
Minulle tuo olisi painajainen. Jäisi asunto ostamatta, jos kuulisin tuollaisen olevan. Ostan asunnon enkä asunnon ympärillä olevia ihmisiä. Tarvittavat käytännön asiat on asiallisesti yhdessä hoidettava, mutta mihinkään muuhun yhteydenpitoon ei ole mitään pakollista syytä.
Joo numero n voin antaa, mutta en kyllä kerro sille osoitettani!