Mainosten möreät miesäänet. Naiset, kiinnostutko mainosten miesäänestä?
Minusta mainosäänistä kuuluu usein tietynlainen junttius ja kouluttamattomuus. Myös ylikorostunut machomaisuus joskus. Siksi en kiinnostuisi.
Kommentit (19)
En katso televisiota enkä kuuntele radiosta kaupallisia kanavia, joten en myöskään kuule (tai näe) mainoksia, mutta olen kyllä elämässäni tavannut miehiä, joilla on ollut valtavan seksikäs ääni. Ei möreä mutta matala ja "samettinen".
Matala, rauhallinen miesääni miellyttää minun korvaani.
Ei tule kyllä yhtäkään mainoksen miesääntä mieleen, että eipä sitten ole näköjään muhun ollut vaikutusta.
On miesnäyttelijöitä joiden äänet miellyttää mua suuresti. Esim. Alan Rickman, Bryan Brown, Al Pacino, John Malkovich, George Clooney.
Esa Mäkelän ääni saa jalat pyörimään sukissa!
Vierailija kirjoitti:
En katso televisiota enkä kuuntele radiosta kaupallisia kanavia, joten en myöskään kuule (tai näe) mainoksia, mutta olen kyllä elämässäni tavannut miehiä, joilla on ollut valtavan seksikäs ääni. Ei möreä mutta matala ja "samettinen".
Niin, ja usein miehet myös tietävät, että äänensä on vetoava, ja puhuvat tarkoituksella oikein matalalta... siinä on jotain alkukantaisen rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulla saa.
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävä ääni! Vielä kun vähän hidastaisi tempoa, niin oijjoi :)
En kiinnostu miehistä sillä tavalla äänen perusteella, mutta on olemassa esim. dokkareissa lukijoita, joita on ihana kuunnella, koska heillä on niin kiva ääni. Ilahdun aina, kun joku suosikkilukijani sattuu olemaan jossain dokkarissa, jota rupean katsomaan.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota.
Antti Holman äänestä tykkään, ja äänikirjat kuuntelen mieluiten naisen lukemana.
Useamman äänikirjan olen jättänyt kesken kun lukijana on ollut mies, ja ääni on ollut häiritsevä.
Radio-ohjelmissa ja podcasteissa ym. ei väliä sukupuolella, mutta äänikirjat tosiaan vain naisten lukemana.
Isällä oli matala ääni, joten se miellyttää luonnostaan. Pelkkä äänellä kikkailu ei riitä, vaan pitää olla jotain sanottavaa, niin kiinnostus herää. Toisin sanoen mainosten mörinä ei herätä kiinnostusta.
Minua on aina ärsyttänyt nuo äänet. Mietin aina, onko jossain yksi tai kaksi heppua, jotka aina palkataan lukemaan mainoksiin täsmälleen samalla äänensävyllä.
Ei se ääni ehkä niinkään ärsytä, matalan möreä ääni voi olla todella miellyttäväkin, mutta se puhetapa. Lausuminen. "MAIKKARILLAAHHH".
En varsinaisesti kiinnostu mutta ihan miellyttäviä yleensä valittu.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina ärsyttänyt nuo äänet. Mietin aina, onko jossain yksi tai kaksi heppua, jotka aina palkataan lukemaan mainoksiin täsmälleen samalla äänensävyllä.
Ei se ääni ehkä niinkään ärsytä, matalan möreä ääni voi olla todella miellyttäväkin, mutta se puhetapa. Lausuminen. "MAIKKARILLAAHHH".
Tämä.
Aina kun menen baariin, kajautan ovella ”paitoja, housuja” ja naiset parveilevat ympärilläni loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Se on myös ärsyttävää kuunneltavaa, jos radiohaastatteluun tulee joku möreä-ääninen julkkis ja ties monettako kertaa naispuolinen haastattelija alkaa heti kärkeen kihertää ihanasta puheäänestä.
Vierailija kirjoitti:
Matala, rauhallinen miesääni miellyttää minun korvaani.
Paitsi joku "Karhu- täyttä olutta". Tekemällä tehty "miehekkääksi" äijämainokseksi. Ääntäkin varmaan madallettu alkuperäisestä 😂 normaalit matalat miesäänet ok
Kun naiselle annetaan valtaa sen ääni möreytyy. Suomessa naiset ovat päästetty vapaaks, joten äänikin on kuin miehellä ja keho kuin vanttera peltokone.
Ainoa, johon ei olen huomioni kiinnittänyt ja mikä älyttömästi jostain syystä ärsyttää, on se majoneesimainos, minkä lopussa se Homer Simpsonin äänellä laulava "I'm doing something of nothing" tai jotain sinnepäin
Kiinnostun. Tvssä on nyt pyörinyt mainoksia Koskinen-sarjasta ja päähenkilömiehen ääni herätti heti minun mielenkiinnon ja saa koko miehen näyttämään puoleensavetävämmältä, ja hän ois liian vanhakin minulle oikeasti! Mutta se ääni, ah! Liian pehmopojat ei muutenkaa minun mieleen, vaan vähän rouheampi on parempi.