rumentavatko lävistysarvet? :/
Otin 5 vuotta sitten 12-vuotiaana Madonnanlävistyksen.. Nyt otin sen pois ja tuntuu että olen rumempi kuin muut naiset koska heillä ei ole tuota reikää .:''(
omaa äitiä minulla ei ole joten ajattelin kysyä täältä neuvoa..
tyttö-17
Kommentit (29)
onko tapaturma arvet kauniimpia sitten kuin pieni piste?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:21"]onko tapaturma arvet kauniimpia sitten kuin pieni piste?
[/quote] ja tämä nyt meni taas tähän. Ei se pieni pistekään ketään kyllä kaunista. -11
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:21"]onko tapaturma arvet kauniimpia sitten kuin pieni piste? [/quote] ja tämä nyt meni taas tähän. Ei se pieni pistekään ketään kyllä kaunista. -11
[/quote]
ei se myöskään rumenna.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:09"]
Onhan ne arvet rumia, madonnasta jää vielä näkyvälle paikalle! Pidä mieluummin korua siinä
[/quote]
ilkeä vastaus.
[/quote]
En ole tuo vastaaja, mutta ikävä kyllä on oikeassa. En usko, että sanoi ilkeyttään vaan ilmeisesti omasta kokemuksesta. Minullakin on ällö kolo, mutta vaatteiden avulla piilossa.
Mulla näkyy vielä reikä huulessa vaikka siitä korun otin pois yli neljä vuotta sitten. Ei ole auki kokonaan mutta koko vanhan reiän kokoinen "reikä" siinä on. Onneksi toisella puolella ei ole näkyvissä, ei kerennyt koru niin kauaa olla paikallaan. Ei mua häiritse enkä tunne sen tekevän mua yhtään rumemmaksi.
Älä huoli! Minä otin tuosta alhaalta sivusta labretin pois 5 vuoden jälkeen ( otin keskelle uuden, että oli symmetrinen medusan kanssa (ns. Cyberbites siis) ) ja se reikä kyllä pienenee kokoajan, eikä ole rumannäköinen. Kohta et enää luultavasti kiinnitä siihen itsekään enää huomiota ja trust me: muut vielä vähemmän :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:21"]onko tapaturma arvet kauniimpia sitten kuin pieni piste? [/quote] ja tämä nyt meni taas tähän. Ei se pieni pistekään ketään kyllä kaunista. -11
[/quote]
ei se myöskään rumenna.
[/quote] Ai ei? Esim. kulmakorusta jää vielä isompi arpi, varsinkin, jos on ulos kasvanut, on todellakin ruma! Ja niin on kyllä ne pisteetkin näkyvällä paikalla. Mutta sen toivottavasti jokainen lävistyksiä ottava tiedostaa, että arvet jää.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:09"] Onhan ne arvet rumia, madonnasta jää vielä näkyvälle paikalle! Pidä mieluummin korua siinä [/quote] ilkeä vastaus. [/quote] Itsepähän kysyi ja annoin rehellisen vastauksen. Oletko itse eri mieltä?
[/quote]
taidat olla itse melko ruma ihminen kun luulet että kaunus kaatuu yhteen reikään.. sinulla varmaan kaatusiikni :D