Huh huh, mikä lause Saimilta!! ov
Marraskuussa synnyttävä huippumalli Saimi Nousiainen, 32, aikoo tulla moderniksi äidiksi.
- Lapsi ei saa määrätä tahtia. On surullista nähdä äitejä, jotka omistautuvat vain jälkikasvulleen, Saimi lateli IS:n haastattelussa muutama viikko sitten.
Kommentit (23)
Kultuintopii:
Minua ainakin vähän mietityttää äidit, jotka valittavat miten päivän aikana ei voi siivota, ei käydä suihkussa, ei kaupassa, vessassa, ei ehdi syödä itse jne. jne.
Minulla oli ns. vaikea vauva, joka nukkui todella vähän ja jota piti tosiaankin kannella ja käännellä koko ajan. Toki lapsen saattoi laskea oman vessassa käynnin tai ruokailun ajaksi sitteriin huutamaan pää punaisena, mutta mieluummin ei.
Tietenkin tämä oli jälkikäteen katsottuna lyhyt vaihe - lapsen ensimmäiset elinkuukaudet - mutta täyttä totta.
Vaikea uskoa jos ei ole itse moista lasta kokenut.
ei puhu ja on siitä turhautunut. Lapsi on älykkääksi havaittu, puhe ei vain vielä luonnistu, että kyllä tälläinen lapsi joka on elämänsä nukkunut n. 8-10h vuorokaudessa ja senkin putkissa vie mehut kenestä vaan..
Meillä on esikoisen ja keskimmäisen lapsen kanssa kyllä myös istuttu sairaalassa ja sairastettu muutenkin aikalailla. Samoin olen omat raskausaikani aika pitkälti " sairastanut" joko kotona tai sairaalassa mutta positiivisella asenteella niistäkin on selvitty.
Eikä meillä silti ole elämä muuttunut niin paljon, että voisin sanoa Saimin lauseen olleen mitenkään naurettava. Minua ainakin vähän mietityttää äidit, jotka valittavat miten päivän aikana ei voi siivota, ei käydä suihkussa, ei kaupassa, vessassa, ei ehdi syödä itse jne. jne. Tietysti, jos oma elämä on heittänyt täydellisen voltin, niin silloin ei ole helppo uskoa, että kaikkien perheissä ei niin tarvitse käydä.