Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kierukka pettää, eikä nainen ole tarkistanut ovatko langat paikoillaan

Vierailija
11.09.2006 |

niin onko nainen teidän mielestänne silloin juonitellut raskauden? Onko velvollinen aborttiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pari kertaa vuodessa muistan kokeilla tuntuuko langat.

Vierailija
2/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen vika jos ei ole muistanut tarkistaa. Eikä kukaan voi pakottaa aborttiin. Toki parisuhteessa täytyy yhdessä sopia, miten edetään. Mutta ei se ole naisen vika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka usein ne pitäisi sitten tarkistaa? Ennen joka panoa?

Reps!

Vierailija
4/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tulin hormonikierukasta raskaaksi ja vasta silloin todettiin että se oli pois paikoiltaan, ilmeisesti siis ollut koko ajan???

Vierailija
5/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään jokaisen suihkussa käynnin yhteydessä.

Laitatin vasta kierukan, enkä ole niitä lankoja tarkastellut lainkaan.

Ajattelin vain, että jos nyt pamahdan paksuksi niin onkohan se sitten yleisen mielipiteen mukaan mun vika. Et kun en ole niitä lankoja sorkkinut.

Joskus täällä oli keskustelu siitä, että naisen velvollisuus on jokaisen yhdynnän jälkeen, jossa on kortsua käytetty, mennä vessaan tarkistamaan onko siinä kumiukossa reikää. Se pitäis täyttää vedellä ja katsoa, vuotaako.

Vasta sitten voidaan sanoa, että TODELLINEN vahinko on tapahtunut. Muuten kyse on naisen juonittelusta raskaaksi tulotoiveissaan. Kas kun vielä tuossa vaiheessa, kun kortsua on vedellä täytellyt, on mahdollisuus mennä noutamaan jälkiehkäisypillereitä.

Vierailija
6/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sillä lailla laiminlyö velvollisuutensa!

Vierailija
7/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en niitä normaalisti sormilla kokeilemalla tuntenut koskaan. Gynen mukaan johtui kohdun mallista ja rakenteesta ja siitä, että langat piti leikata aika lyhyeksi, koska hankasivat miestä.

Sitäpaitsi lankojen tuntuminen ei ole todellakaan mikään tae siitä, että kierukka ehkäisee. Kuten joku muukin tässä ketjussa sanoi, langat voivat hyvin tuntua ihan normaalisti ja normaalissa paikassa, mutta kierukka on silti voinut luiskahtaa paikaltaan, jolloin ehkäisyteho laskee. Kierukkaraskaudet, jotka eivät nyt ole niin kovin harvinaisia, johtuvat juuri tästä. Nainen ei tätä mitenkään voi itse huomata tai estää.

Vierailija
8/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä gyne puhunut mitään. Kierukan asentamisen jälkeen yritin tunnustella, mutta en mitään lankoja löytänyt.

Vierailija
9/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(käskettiin tarkistaa sillon tällön). kierukkaa ei sitten löytynyt millään vaikka ultran ja kahden lääkärin voimin sitä etsittiin. ja viikon päästä oli positiivinen raskaustesti. kierukka oli lähtenyt omille teilleen ilmeisesti siksi koska kierukka teki mulle ihan tajuttoman kovat vuodot.

tuo yllärivauva olisi ollut meille ihan tervetullut, mutta kesken meni.

Vierailija
10/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tuntumatta ulos voi tulla? Kun sehän on niin iso mötikkä...

Vierailija
11/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaminen ainakin sattui niin pirusti! mutta ei vaan ole löytynyt. ja sen jälkeen on vielä yksi lapsikin saatu että olis kai se huomattu jos se sinne olis jäänyt.

Vierailija
12/12 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne langat eivät edes tunnu. Ovat kuulemma niin lyhyet, että vaikea itse löytää. Milläs niitä sitten tarkistelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä