Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan vähän yksinäinen?

Vierailija
23.11.2021 |

Kiellän tämän kaiken että olenko. Silti mietin asiaa päivittäin. Ystäviä on mutta heidänkin kanssa yhteistä vain vähän. Miestä olen yrittänyt etsiä tuloksetta: 90% haluaavain ja ainoastaan seksiä ja loput 10% katoaa muuten vain. Kaikkia en kelpuuta, miehessä oltava sitä jotain. Jään varmaa ilman läheisyyttä ja ihmissuhteita koska eipä nuo panot olisi kuin hetken huvi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallaan hyväksynyt yksinäisyyden osaksi elämääni. En jaksa pyristellä sitä vastaan.

Vierailija
2/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ihan fyysinen seksin ja läheisyyden tarve. Edellisessä suhteessa mies pihtasi seksiä vuosia. En nyt tiedä uskaltaako noita yhden yön juttuja harrastaa jos rakastun.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan petyn ihmisiin. Tuntuu, että voisin antaa ihmisille rakkautta ja tukea paljon, mutta en saa sitä takaisin. Olenko väärinymmärretty?

Vierailija
4/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kätevintä erottaa seksi ja muut suhteet, sillä on välillä vaikeaa yhdistää ne yhteen ihmiseen ja kerran täällä eletään, niin miksi kurttu otsaisesti ajatellaan "vanhan aikaisesti"

Vierailija
6/6 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kätevintä erottaa seksi ja muut suhteet, sillä on välillä vaikeaa yhdistää ne yhteen ihmiseen ja kerran täällä eletään, niin miksi kurttu otsaisesti ajatellaan "vanhan aikaisesti"

Siitähän se yksinäisyys vasta pahentuisi. Ensin päästää jonkun lähelle ja sitten seon jo niin kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän