Ei taaskaan seksiä.
Olen niin kyllästynyt, mikään ei auta. En ole enää pitkään aikaan tehnyt aloitetta, koska olen tullut torjutuksi enkä kestä sitä enää. Toinen valittaa vain väsymystä, mutta silti jaksaa kyllä valvoa yö myöhään. On niin epähaluttu olo, epä viehättävä kaikin puolin, mietin koko ajan mikä on minussa on vikana tai pettääkö toinen.
Kommentit (27)
Mistä saisimme voimia erota? Olen miettinyt jo kuukausia valitsenko ns. hyvän miehen ja elämän ilman seksiä tai romantiikkaa hänen rinnallaan, vai olisiko parempi yksin. Ajatuskin asunnon hankkimisesta, muuttamisesta ja koko eroprosessin rankkuudesta ahdistaa. Toisaalta itsensä tuomitseminen alle kolmekymppisenä siihen että seksuaalisuus ja tunteet on unohdettava loppuiäksi, ei myöskään tunnu hyvältä ajatukselta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:35"]Mistä saisimme voimia erota? Olen miettinyt jo kuukausia valitsenko ns. hyvän miehen ja elämän ilman seksiä tai romantiikkaa hänen rinnallaan, vai olisiko parempi yksin. Ajatuskin asunnon hankkimisesta, muuttamisesta ja koko eroprosessin rankkuudesta ahdistaa. Toisaalta itsensä tuomitseminen alle kolmekymppisenä siihen että seksuaalisuus ja tunteet on unohdettava loppuiäksi, ei myöskään tunnu hyvältä ajatukselta. [/quote] Tätä samaa olen nyt miettinyt tämän päivän. Periaatteessa asiat ovat hyvin, mutta käytännössä eivät ole. Nyt istumme eri huoneissa ja juttelu on ollut hyvin vähäistä. Äsken menin jopa silittämään tyynylinoja ettei tarvitsisi olla samassa huoneessa! Joku sysäys pitäisi juttuun tulla, muuten kodin ja perheen rikkominen seksin takia tuntuu aika turhalle touhulle. Haluaisin olla haluttu ja haluaisin, että mies katsoisi minuun nauravin silmin ja että olisin muitakin kuin kalustukseen sopiva vaimo ja kodinkone. :-/
[/quote]
Ja jos uskaltautuisin eroamaan, saisin varmasti jopa omien sukulaisteni ja tuttavieni paheksunnan päälleni kun jätin "hyvän miehen". Ei juo, ei hakkaa, siihen pitäisi tyytyä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:35"]Mistä saisimme voimia erota? Olen miettinyt jo kuukausia valitsenko ns. hyvän miehen ja elämän ilman seksiä tai romantiikkaa hänen rinnallaan, vai olisiko parempi yksin. Ajatuskin asunnon hankkimisesta, muuttamisesta ja koko eroprosessin rankkuudesta ahdistaa. Toisaalta itsensä tuomitseminen alle kolmekymppisenä siihen että seksuaalisuus ja tunteet on unohdettava loppuiäksi, ei myöskään tunnu hyvältä ajatukselta. [/quote] Tätä samaa olen nyt miettinyt tämän päivän. Periaatteessa asiat ovat hyvin, mutta käytännössä eivät ole. Nyt istumme eri huoneissa ja juttelu on ollut hyvin vähäistä. Äsken menin jopa silittämään tyynylinoja ettei tarvitsisi olla samassa huoneessa! Joku sysäys pitäisi juttuun tulla, muuten kodin ja perheen rikkominen seksin takia tuntuu aika turhalle touhulle. Haluaisin olla haluttu ja haluaisin, että mies katsoisi minuun nauravin silmin ja että olisin muitakin kuin kalustukseen sopiva vaimo ja kodinkone. :-/
[/quote]
Ja jos uskaltautuisin eroamaan, saisin varmasti jopa omien sukulaisteni ja tuttavieni paheksunnan päälleni kun jätin "hyvän miehen". Ei juo, ei hakkaa, siihen pitäisi tyytyä.
[/quote]Sama täällä. Ja pilaisin miehen hyvän elämän, omasta ei niin väliä...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:39"]Oletteko katsoneet peiliin, kokovartalopeiliin? Sellaista miestä ei ole olemassakaan joka ei nai kaunista timmiä naista. Sanokaa miehillenne, että voivat mennä naimaan esim jotain 20 vuotiasta tsekkityttöä vaikka rahalla niin huomaatte, että kyllä miestä pillu ja kaunis nainen kiinnostaa vaikka ikää olisi 70v.
[/quote]
Olen 19 vuotias... Ap
Puhuttiin eilen yöllä kun en saanut unta asian takia ja tänäänkin. Miestä ei tiedä miksei haluta, mutta arveli sen osittain johtuvan siitä, että on tottunut näkemään minut koko ajan alasti. Vietän kotona siis todella harvoin aikaa vaatteet päällä. Sekin on jo paljon, että minulla on pikkuhousut jalassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:40"]Miks pihtasit??
[/quote]
? Ai minä vai? Ap
Meillä myös näin. Pakkeja tullut niin usein, että itsetunto oli palasina. Ja tätä jatkui viosia. Olen sanonut, että pian käy huonosti. No minun kannaltani on käynyt hyvin. Mulla on rakastaja, jolta saan aivan jumalaista seksiä tunteja kerrallaan.