Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen mielipiteesi 30-vuotiaasta, joka ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
14.02.2015 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos rehelliseksi heittäydytään, niin kyllä minulle ainakin maistuisi paljon paremmin sellainen nainen, jolla ei ole paljoa/yhtään seurustelukokemusta, kuin sellainen joka ei kestä yhtään yksinoloa tai joka panee kaikkea mikä liikkuu.

Itse olen siis nuori mies enkä koe olevani yhtään epänormaali.

Vierailija
42/52 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:51"]

Sitoutumiskyvytön playeri TAI ujo ja hieman estynyt. Nää on ekat epäilyket, mutta jokainen on tietysti omanlainen.

[/quote]

Miksi pitäisi sitoutua jonhonkin toiseen ihmiseen? Voihan sitä sitoutua vaikka johonkin asiaan tms.? Aika vanhanaikaista tuo sinun ajattelusi täytyy sanoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti ihmetellä täytyy, että jumalauta tällaisessakin aiheessa me ihmiset rupeamme jotenkin kuvittelemaan että tämä minun tapani hoitaa parisuhteet/seurustelut on jotenkin parempi kuin tuon toisen ihmisen. Tai vastavuoroisesti joku voi kokea huonommuutta.

On hyvä jos olet löytänyt itsellesi parhaimman vaihtoehdon näissä asioissa, mutta ei se nyt herranjumala sitä tarkoita että se sinut nostaa jotenkin toisen ihmisen yläpuolelle, tai että se oma tapasi olisi jotenkin semmoinen että tälleen kantsii kaikkien muidenkin kato tehdä.

Tärkeintä on se että on oikeasti rehellinen itselleen eikä kuseta itseään. Terve suhde itseensä on se kaikkein tärkein juttu, ennen kuin voi ruveta edes miettimäänkään tervettä suhdetta toiseen ihmiseen, jolla pitäisi sitten myös olla terve suhde itseensä, jotta mikään terve ihmisten välinen suhde toimisi.

Vierailija
44/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainnen?

Vierailija
45/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen = tavallinen nainen, joka saa koko ajan niin paljon ihailua, että parisuhteen kahleet eivät kiinnosta

Mies = kovia kokenut elämäntaistelija

-Mies 29v-

Vierailija
46/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tuohon mitään mielipidettä, ei kiinnosta. Elän omaa elämääni.

Vierailija
47/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies - kaappihomo tai aseksuaali

Nainen - psyykkisesti lukkiutunut tai varhaisiän käsittelemätön trauma.

Vierailija
48/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulta oli (on) 32 kun alettiin seurustella. Sitä ennen ei ketään. Se odotti parasta eli mua. :)

Vierailija
49/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vaan toivon sille kaikkea hyvää.

Vierailija
50/52 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat yhdistettynä heikkoihin sosiaalisiin taitoihin.

Vierailija
51/52 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:29"]

Ei luultavasti parisuhdehakuinen henkilö.

[/quote]Voi ollakin parisuhdehakuinen, mutta ei vain pysty. No, voihan olla, että jossain todella elää henkilö joka oikeasti ei halua parisuhdetta. Useimmiten kyse kuitenkin on siitä, että parisuhde halutaan mutta sitä ei saada. Tähän joku aina yrittää heittää, että ei halua seurustella vain seurustelemisen vuoksi, ikään kuin muiden suhteet olisivat vain tätä :-D. 30 vuoden ikään mennessä jokainen edes likimain normaalia elämää elävä ihminen kohtaa monia sellaisia henkilöitä, joista olisi kiinnostunut. Jos ei onnistu aloittamaan suhdetta (tai edes yrittämään) kenenkään heistä kanssa, on turha yrittää vedota näihin vakioselityksiin, että olisi vain ujo, ronkeli tms. Kun nyt rehellistä mielipidettä kysytään, niin elämänkokemukseni perusteella tiedän näissä ikisinkuissa olevan jotain pahasti rikki jo lähtökohtaisesti. Tämän lisäksi ongelmavyyhteä vielä pahentaa kokemattomuus. Jos kokemattomuuden saa joskus korjattua, alkuperäiset ongelmat ovat silti yhä tallessa.

Nykyään nettitreffien aikakaudella ei tarvitse edes olla niin vanha kuin 30-vuotias, vaan jo sanokaamme 28-vuotias ikisinkku on tavalla tai toisella kykenemätön. Yleensä mt-ongelmainen.

[/quote]

Vai että oikein elämänkokemuksesi myötä tällaista tiedät? Hah, järkyttävää ylimielisyyttä! Itse osaat nähdä vain yhden oikean tavan elää ja se on sinun tapasi. Voi sitä raukkaa, joka sinun kanssasi joutuu elää. Voiko rajoittuneempaa näkemystä enää olla? Et itsekään ihan ehjältä etkä onnelliselta vaikuta, kun pitää itseään tuolla tavalla muita alentamalla nostaa.

[/quote]Selvästikin osuin sinua arkaan paikkaan. Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta elän pitkässä ja onnellisessa avioliitossa - mitä nyt olen elämän varrella nähnyt ja ihmisiä kuunnellut, arvioin meidän liittomme huomattavasti keskimääräistä onnellisemmaksi :D. Tässä kysyttiin rehellistä mielipidettä, mutta sinä et kestä sellaista kuulla. Elämänkokemukseni mukaan todellakin on niin, että ne pitkään sinkkuina pysyneet ovat kantaneet melkoisia taakkoja; ajattelemillani ihmisillä on ollut esim. erityyppisiä mielenterveysongelmia, persoonallisuushäiriöitä, alkoholismia, ääriuskonnollinen kotitausta joka on jollain lailla rampauttanut henkisesti; yhdellä oli iso seksuaalisuuteensa liittyvä ongelma.

Sinulla on tarve maalata minua joksikin pahikseksi, koska kokemukseen perustuva rehellinen mielipiteeni ei ole kannaltasi imarteleva. Totuus on kuitenkin, että minä olen elämäni varrella monin tavoin auttanut näitä kuvaamiani ongelmaisia ihmisiä. Se tarve itsensä ylentämiseen ja toisen alentamiseen nousee herkästi esiin juuri siellä alemmuudentuntoisen ongelmakimpun puolella, kuten sinullakin nyt pääsi käymään.

[/quote]

Sinusta ainakin huokuu ylimielisyys ja korostunut itsetyytyväisyys. Olet nostanut itsesi jalustalle, josta voit arvostella ja tuomita muita, eli niitä jotka eivät ole elämässään tehnyt niitä samoja tyypillisiä ratkaisuja kuin sinä ja siinä järjestyksessä kuin ne mielestäsi kuuluu tehdä.

Totta on varmasti sekin, että tuohon kokemattomien ryhmään kuuluu myös näitä ongelmatapauksia, se on aika selvä juttu että erilaiset mt-ongelmat, traumat, alkoholisimi ym. voivat helposti johtaa myös siihen ettei ihminen päädy seksi-, tai parisuhteeseen. Mutta tuo että sinä leimaat kaikki kokemattomat samaan ongelmatapausten ryhmään, oikein alensit vielä ikärajaakin pari vuotta 28:een, jonka jälkeen mielestäsi viimeistään voi heittää hyvästit parisuhdetoiveille, kertoo vain ilkeydestä.

Tuomitsit minut alemmuudentuntoiseksi ongelmakimpuksi, kun kritisoin ilkeitä, epäreiluja ja ennenkaikkea rajoittuneita väitteitäsi, joita huoletta heittelet tietystä ihmisryhmästä. Se vain vahvisti väitteeni siitä, että katselet muita ylempää ja pidät omaa todellisuuttasi ja valintojasi ainoana oikeana tapana elää tätä elämää. Huomaan, että määrittelet itsesi aika vahvasti sen kautta, että olet saanut seksiä ja päätynyt avioliittoonkin ns. normaalissa iässä ja suorittanut tätä elämää niinkuin yleisen käsityksen mukaan kuuluu.

Kyllä minä kestän rehellisen mielipiteen kuulla, mutta sinulla se ei jäänyt siihen, vaan piti alkaa mustamaalaamaan kokonaista ihmisryhmää, ihan niinkuin sinulla olisi siihen varaa pelkästään omien havaintojesi kautta. Kerrot oikein auttaneesi näitä kohtaamiasi "ongelmakimppuja", niinkuin heitä kuvaat. Empatiaa sinulla ei ainakaan ole yhtään, enkä pysty kuvitella kuinka olisit voinut heitä auttaa. Miten luulet auttavasi heitä tällä lokakampanjalla, jota täälläkin julistat? Kerrot lähes faktanomaisesti kuinka viimeistään 28 vuotiaat kokemattomat ovat henkisesti rikkinäisiä ja vaikka pääsisivät kokemattomuudestaan eroonkin, ovat ongelmat silti yhä tallessa?? Noin rajoittuneella ja ilkeällä näkemyksellä ei auteta yhtään ketään, todennäköisesti vain käytät näitä kohtaamiasi ihmisiä hyväksesi pönkittämään omaa erinomaisuuden tuntoasi.

Vierailija
52/52 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ujous ja kokemattomuus on joissain tapauksissa ihan somaa.

Mitähän nämä tapaukset ovat?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme