Koko Suomi leipoo naistuomari
Onko kukaan muu laittanut merkille jäykän ja nihkeän olemuksen? Tuntuu tosi teennäiseltä ja negatiiviselta. Voi olla, että nään hänessä jonkun tutun joka ärsyttää tms.
Kommentit (12)
Minusta peesaa liikaa Hansin mielipiteitä. Kun Välimäki toteaa jotain, niin "joo, tuota minäkin juuri olin sanomassa"...
Joku minuakin tökkii hänessä. Ihme, että Hans on näistä kahdesta tuomarista se rennompi ja positiivisempi (ja se on paljon sanottu se, kun kyseessä on Hans!).
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:07"]Joku minuakin tökkii hänessä. Ihme, että Hans on näistä kahdesta tuomarista se rennompi ja positiivisempi (ja se on paljon sanottu se, kun kyseessä on Hans!).
[/quote]
Kyllä vaan! Hyvä että muutkin on huomanneet saman. Joku ei vaan iske, kai se on se teennäisyys. Hän oli myös töykeä raakaleipuria kohtaan sanotessaan että "en tiedä onko se oikeaa leipomista". Nauratti. Eli jos ei käytä uunia, se ei ole leipomista... Raakakakkuja maistaneena en voi kun ylistää, vaikka ennakkoajatukseni toisenlaisia.
^ Samalla logiikalla hyydytettävät juustokakutkaan ei sitten kai ole leivonnaisia, koska eivät vaadi uunin käyttöä? :)
Hän on osallistunut miss suomi kisoihin. Taitaa tykätä itsestään ja ulkonäöstään. Liekö äiti sanonut tytön olevan kaunis ja luuli olevansa kun kisoihin osallistui. Hyvä et osaa leipoo. Unohtui kauneus ja hyvä niin.
Ajattelin ihan samaa eilen. Harvoin tv:ssa näkee niin jäykkää ja mitäänsanomatonta "tuomarointia". Näyttää että kilpailijat kokevat samoin.
Kauhee miten ilkeitä kommentteja. Minusta vaikuttaa hyvältä tyypiltä, sanoo rehellisesti mielipiteensä, eikä mua kyllä yllätä että ovat välillä Hansin kanssa ajatelleet samoin. Niin kai sitä itekin välillä arvaa mitä mieltä ne tuomarit on.
Ja miten ihmeessä sen ulkonäkö nyt mitenkää mihinkää liittyy? :O
Samoin^ Asiallinen, ja ammattitaitoinen.
Se vain on niin, että tuollaiset laihat naiset näyttää usein vähän takakireiltä niuhoilta.
(lihavat on lupsakampia)
Voi ollakin hyvä tyyppi, itse tarkoitin arvostelullani vain tv-ohjelman tuomarointia.
Apuua otsikon piti olla "Suomen paras leipomo". Pitäskö mun rajottaa tätä kokkiohjelmien katsomista. :)
AP