Mitä ajattelet naisesta joka antaa baaripanolle paljaalla?
Onko seksuaalisesti avoin?
Entä mitä mieltä siitä jos ottaa suihin ekalla kerralla tai se että pillereiden kanssa antaa laueta sisään?
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:08"]
Näin miehenä pitää todeta että kuulostaa hyvältä, koska on kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.
[/quote]
Ketään kiinnosta mikä tollaselle idiootille sopii tai ei. Toivottavasti saat herpeksen.
[/quote]
Eiköhän tuolla ole jo.
En mitään. Ei ole mun asiani mitä joku muu kuin minä tekee. Tietty ois kiva, kun ihmiset ei levittelis sukupuolitauteja. Mutta harvemmin seurustelen itse kenenkään baaripanon kanssa joten tavallaan ei koske mua.
Miehenä ainakin tuntuu todella hyvältä kun kännissä ei kortsu tee hyvää. Pikkasen tosin mietityttää mutta ei huppelissa tule ajateltu muuta kuin pillua, johon saa munansa työntää. Ihmetyttää enemmänkin miten niin moni joka ei käytä ehkäisyä antaa paljaalla ja luottavat varmoihin päiviin. Eikä silloin olisi turvallisempaa hakea pillerit jottei siemenet ala itää.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:25"]
En mitään. Ei ole mun asiani mitä joku muu kuin minä tekee. Tietty ois kiva, kun ihmiset ei levittelis sukupuolitauteja. Mutta harvemmin seurustelen itse kenenkään baaripanon kanssa joten tavallaan ei koske mua.
[/quote]
Voit seurustella jonkun kanssa, jolla on ollut liuta baaripanoja ennen sinun deittaamistasi.
Kyl suurin osa baarikaadoista antaa painaa paljaalla. Ehkä tyyliin yksi tai kaksi ottanut asian esiin. Tauteja ei ole onneksi tullut.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:26"]
Kyl suurin osa baarikaadoista antaa painaa paljaalla. Ehkä tyyliin yksi tai kaksi ottanut asian esiin. Tauteja ei ole onneksi tullut.
[/quote] Ainakaan itse ei ole tarvinnut ehdottaa edes paljaalla panoa. Opastava käsi on ohjannut sisään ja aina on saannut laskea sisäänkin samalla.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Voit seurustella jonkun kanssa, jolla on ollut liuta baaripanoja ennen sinun deittaamistasi.
[/quote]
Erittäin epätodennäköistä, ellei ihminen sitten muutu sitä ennen persoonaltaan jollainlailla. En ole samanhenkinen tällaisten ihmisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]
Erittäin epätodennäköistä, ellei ihminen sitten muutu sitä ennen persoonaltaan jollainlailla. En ole samanhenkinen tällaisten ihmisten kanssa.
[/quote]
Lisäksi ei se paljon sitä tilannetta muuta, että joku ei käytä kortsua, tauti voi tulla yhdestäkin kerrasta, kun joku ei käytä. Eli kuka vaan voi olla tautinen, ei vain se, jolla on baaripanoja. Joten edelleen, ihan sama mulle. Ei muuta mun käyttäytymistä mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:44"]
Aihe Vapaan moralistit, nyt nukkumaan!
[/quote]No onhan se nyt vitun oksettavaa ja säälittävää ja naurettavaa ja itsetuhoista idiotismia antaa paljaalla, varsinkin yhden illanjutussa!!!! Minä en ole mikään moralisti, olen ollut varmaankin yli 50-60 miehen kanssa, mutta vain ja ainoastaan ex-avomiehen (oltiin 10v yhdessä) ja nykyisen aviomiehen kanssa (oltu nyt reilut 7v yhdessä) olen ollut ilman kumia. Yhden yön hoidoilta (tai lyhyemmissä suhteissa) en ole ottanut suihin ja muutenkin olen ollut tarkka. Ainoatakaan sukupuolitautia ei ole ollut, eikä vahinkoraskauksia. Muutaman tälläisen "en syö karkkia paperit päällä"-miehen olen tavannut ja ihan ovat saaneet suksia hintaansa runkkaamaan, multa ei lohjennut.
On eri reilu :) ! Jos on hyvän tai edes tavallisen näköinen , eikä siis mikään möykky . Niin " EI MILLÄÄN PAHALLA " Isoja naisia kohtaan . MONESTI VAIN SUOJATTOMANA IRTOSUHTEITA HARRASTAVA NAINEN VOI KANTAA HIV / C HEPATIITTIA TIETÄMÄTTÄÄN JA ANTELIAISUUTENSA JOHDOSTA EHTII TARTUTTAA MONIA ! TÄMÄKIN ON TIETYSTI MAKUASIA , SANOI KISSA KUN MUNIAAN NUOLI :) ! JOKAINEN TSÄÄNSSI ON MAHDOLLISUUS !
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Varsinkin jos olet nainen, niin toivotan onnea matkaan, jos haluat löytää miehen, joka ei pane silloin kun on tilaisuus ja joka ei halua paljon kaatoja sinkkuna.
Hpv-tartunta on 90% todennäköisyydellä, herpestartunta/-kantajuus 70% ja klamydiakin tosi yleinen, eli kyllä sieltä aika varmasti jonkun noista saa matkaansa. Muistakaa ukot sitten se, että papilloomavirus voi tarttua kortsusta huolimatta, eli muijan epäilykset heräävät, kun papa-kokeessa on muutoksia pitkän avioliiton jälkeen.
Tyhmä. mut niin on mieskin. Kiva saada joku tauti tai tulla raskaaksi yhden panon takia. Kännipano = mitä luultavimmin myös huonoa räpellystä eli ei edes nautintoa.