Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disney on Ice!

Vierailija
14.02.2015 |

Olipas taas kiva luistelushow:-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just myös tulimme jääshowsta ja tyttö oli erittäin tyytyväinen esitykseen. 3 v.Ja jaksoi istua koko esityksen ajan, mikä on aika hyvin! Itsellekin oli ihan ok viihdyttävää näin aikuisena, muttei tietenkään nyt mitään älyttömiä kiksejä tullut haha :)

Vierailija
2/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vähän harmittaa, ettei likan kanssa tänä vuonna menty.

Tytär 12v ja ollaan kuutena vuotena ollut ja tänä vuonna jätettiin, vaikka Frozen yms. kiinnostaa hemmetisti. Ensi vuonna sitten. Ostettiin Slipknot liput sen sijaan.. Huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä elsa yksin sekä hans annan parina luisteli hyvin, muut aika huonoa. Ariel oli ehkä arielina kun osasi myös köysi akrobatiaa, eu luistelutaitojen takia. Minulla ei ole luistelutaustaa, ihan maalikkona seurasin. 4-v. tykkäsi.

Vierailija
4/10 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltu juttu ja liikaa tytöille suunnattu oli tänä vuonna, prinsessat ja frozen.

Vierailija
5/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain oli mahtavaa. Just illalla sieltä tultiin. Kannatti Tampereelta lähteä mahtavaa spektaakkelia katsomaan. Puvut, lavasteet, taitavaa luistelua, ah. Lelujen ja ym. oheistuotteiden hinnat huimasivat! 14 eur hattarasta on kipurajalla. Frozenin Olaf kirvoitti eniten ihastusta. Meille oli eka kerta. Halutaan tuonne ensi vuonnakin. Yhtään poikaa en nähnyt yleisössä. Onko nuo esitykset joka toinen vuosi tyttömäisiä?

Vierailija
6/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara 14 euroa; ei oo totta!!! Pelkkää sokeria...

Vierailija
7/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Ollaan menossa huomenna. Itsellä luistelutausta ja 3 viimeistä vuotta olisin odottanut luistelullisesti enemmän. Ja on ollut sellainen rahat-pois-meininki.

Fiilis suunnilleen se, että antakaa meidän seuralle 30 000 niin tehdään parempi show. En ole todellakaan ollut huippu-luistelija, mutta on tuntunut että voisi hypätä itse jäälle tekemään paremmin kuin ne rivimiehet.

Anyways, kiva jos on tänä vuonna hyvä! Olen yrittänyt pohjustaa lapsia, että mentäisiin mielummin cirque de soleiliin tms., mutta vaativat Disneytä.
Ja kiitos muistutuksesta, otamme eväät mukaan!

Vierailija
8/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei kyllä ihastuttanut, taso on romahtanut muutamassa vuodessa! :( Ensi vuonna ei mennä, ellei vetonaulana ole joku erityinen spektaakkeli.

Vierailija
9/10 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lisäilee: Meillä ei ollut vertailupohjaa, eikä omaa luistelutaustaa, joten ekakertalaisen silmin katselimme. Disney kyllä vienyt kaupallistamisen ihan eri ulottuvuuksiin kuin mitä suomalaiset tekee.

Vierailija
10/10 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa showssa yleensä sekä poikia että tyttöjä kiinnostavia elementtejä samassa? Kun nyt oli pelkkää prinsessameininkiä. Tuleeko jotenkin toiston maku, jos joka vuosi tuon käy katsomassa vai jaksaako siitä lapset/aikuisrt aina vaan yhtä paljon innostua?

Meillä kyllä sekä 7v tytär että minä, äiti, ekakertalaisina ihasteltiin kaikkea :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan