Onko ketään alkoholin vuoksi lapsensa menettäneitä?
Kommentit (10)
Pitää muistaa, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista. Turha katsoa taaksepäin ja murehtia. Katso eteenpäin ja mieti mitä voit tehdä asialle.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:38"]
Pitää muistaa, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista. Turha katsoa taaksepäin ja murehtia. Katso eteenpäin ja mieti mitä voit tehdä asialle.
[/quote]
Sossut antaa aika monta mahdollsuutta, mutta jos hoitojen ja lasten sijaan valitsee sen pullon niin...
En ole, pelkään sitä aina. Mun vaari oli alkooholisti, kuoli viinan aiheutamaan aivoverenvuotoon ja oli kauhea nähdä isomummon suru. Tajusin sen selvästi, vaikka olin vielä alakouluikäinen lapsi itsekin.
No oot nyt varmaan oppinu kantapään kautta? Siitä nyt alat laittamaan asiat kuntoon että saat lapsen vielä takaisin.
Onko vielä mahdollista saada lapset takaisin? Vai onko kaikki mahdollisuudet jo annettu ja käytetty? Vai ovatko lapset jo aikuisia ja ovat omasta tahdostaan katkasseet välit sinuun?
Anteeksi, että olen tyhmempi kuin muut. Tarkoitatko ap, että sinä juot ja sinun lapset on huostaanotettu vai tarkoitatko, että sinun lapsesi oli alkoholisti joka kuoli viinan vuoksi?
Yritän katsoa eteenpäin. Välit lapsiin ovat hyvät, näen heitä usein eksän luona, entisessä kodissani. Olen vaan niin pilannut taloudellisen tilanteeni, ulosottoa ynm. etten pysty lapsilleni tarjoamaan yhtään mitään. voi kun en olisi koskaan heitä synnyttänyt etteivät nyt joutuisi kärsimään tällläisestä tilanteesta. Olen asunnoton, luottotiedot menneeet joten asunto mahdollinen vain kaupungilta ja ei vain kuulu. Tunnen olevani täysin arvoton ja parempi olisi jos minua ei olisi. Rakastan lapsiani niin, sydän pakahtuu.
tässä ap. Lapset siis isällään ja yhteishuoltajuus. Mulla siis niin kauhea morkkis kun olen sössinyt asiat ja en ymmärrä miten tästä nousisin. Raittiina siis vuoden ja tuo juomisputki oli vain yhden kerran, tsoi kesti 6kk. Siksi tämä kaikki. Taloudelliset ongelmat siihen päälle. tuntuu, että elämä on ohi.
Luin viimeksi kauneus&terveydestä äidin tarinan, joka joi lapsensa, työn, asunnon, parisuhteet... Itketti se tarina, lopuksi nainen raitistui.