Onko normaalia että on miehen veljen kanssa erittäin läheisissä väleissä?
Eli saattaa tulla vaikka meille kylään vaikka mieheni ei olisi kotona. Vietämme useinkin aikaa ja juttelemme kaikenlaisesta, tosi henkilökohtaisistakin asioista. Koen hänet hyvänä ystävänäni. Hän on minulle todella rakas. Miehen velikin sanoi tyttöystävälleen että olen hänen yksi parhaista kavereista ja siksi haluaa viettää kanssani aikaa.
Onko se teistä outoa?
Kommentit (9)
No eipä se ole outoa jos ei siitä sellaista tee. Kiva vaan jos kemiat toimii miehen perheen kanssa. Ei kait ystävyys ikinä ole pahasta. Ei ole väliä mitä muut ajattelevat. Itse en ainakaan välittäisi.
On normaalia olla ihminen jonka kanssa muillla on kivaa. Te olette toisillenne sellaisia miehen veljen kanssa. Ei siinä ole mitään väärää. Mullakin on harvinaisen hyvät välit mun siskon miehen kanssa.
Tarkoittaako erittäin läheisissä väleissä, että teillä on myös yhdyntää?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako erittäin läheisissä väleissä, että teillä on myös yhdyntää?
No ei tietenkään ole. Mutta siis viihdymme ehkä tavallista paremmin yhdessä. Että tosiaan olemme yhdessä vaikkei kummankaan kumppanit esim ole läsnä ja vietämme kaksin aikaa. Eikä koeta sitä outona itse. Ap
Tottakai se että on hyviä ystäviä on normaalia.
No, eipä ole tullut mieleen edes miettiä moista. Naimisissa 25 vuotta ja hyvät välit kaikkiin miehen sisaruksiin. He eivät asu Suomessa, joten heidän täällä - tai meidän Hollannissa - ollessamme on ollut aina luontevaa viettää aikaa yhdessä eri kokoonpanoilla.
Kyllä minäkin olen lankoni kanssa hyvissä väleissä, ja tietysti saa tulla kylään vaikka mieheni ei ole kotona. Oudompaa olisi jos käännyttäisin hänet ovelta pois, tai piileksisin nurkassa ovea avaamatta.
Onhan se ehkä vähän outoa mutta jos se kaikille sopii ja homma toimii niin mikäs siinä. Toki sen verran kunnioittaisin molempien puolisoita, että ette vietä aikaa kaksistaan juoden alkoholia tai sellaisessa ympäristössä joka antaa ihan väärän kuvan (tyyliin kahdestaan samassa hotellihuoneessa klo 2 aikaa aamulla juoden viiniä...). Ihan vain siksi että tiedän aika monta "hyvää ystävyyttä" jotka ovat johtaneet vahinkoon, etenkin kännissä.
Minulla ikää 25 ja miehen pikkuveljellä 22.