Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaiisin insinööriksi. Mun isän puolelta ukin suvusta kaiikki on insinöörejä: ukki arkkitehti ja ukin veljenpoika tietojenkäsittelytieteeen lehtori yliopistosssa. jne...

Vierailija
22.11.2021 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän veli on diplomi inssi ydin voimalasssa ja vtt lllä työskennnellyt. Laivastossa kävi rukin.

Vierailija
2/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä justiiin huomaan itsessäni sen että mulla ei ole mitäään sellaista ns pesää mitä jäiisin rakentamaan vaan aina uteliaisuus ja uuden oppiminen on se juttu mikä kiinnostaaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt opettelisit ensin kirjoittamaan ja sen jälkeen jäsentämään ajatuksiasi loogisesti. Sitten voit alkaa haaveilemaan insinööriopinnoista.

Vierailija
4/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne ollu kaikki insinöörejä, jos ukkisi oli arkkitehti.

Vierailija
5/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kehitysvammainen, susta ei voi tulla insinööriä.

Vierailija
6/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne ollu kaikki insinöörejä, jos ukkisi oli arkkitehti.

No mitäs ne arkkarit on?

Vierailija
7/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIiis osaltaan kehitysvamma aivoissa tekee myös sitä että se sulkee tiettyjä aivojen osaenergiallisia toimintakeskuksia poiskäytöstä jolloin toiset taas fokusoituvat työskenetelmään tekokkkaammmin. Sma kuin esim kuuurous niin näköaisti paraneee.

Vierailija
8/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIiis osaltaan kehitysvamma aivoissa tekee myös sitä että se sulkee tiettyjä aivojen osaenergiallisia toimintakeskuksia poiskäytöstä jolloin toiset taas fokusoituvat työskenetelmään tekokkkaammmin. Sma kuin esim kuuurous niin näköaisti paraneee.

ELii käytännösssä voiisin arvella että sinun energian ja ajan käyyttösi sinuuun elämän ympäristöääsi analysoiiden kuuuuluu todella vähään esiima vaikka sellaisia tekijöitä että sinuun vaikka luotetaaan, et oliisi täällä muuutoin, eli nostatat omanarvontuntoasi etsimälllä heikompia jotta saaat voimaa päivääsi ja jaksat eläää sitä kauttta.

Vierailija
9/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELii käytännösssä voiisin arvella että sinun energian ja ajan käyyttösi sinuuun elämän ympäristöääsi analysoiiden kuuuuluu todella vähään esiima vaikka sellaisia tekijöitä että sinuun vaikka luotetaaan, et oliisi täällä muuutoin, eli nostatat omanarvontuntoasi etsimälllä heikompia jotta saaat voimaa päivääsi ja jaksat eläää sitä kauttta.

Taii haluat testata tunne suhde järki käytttäytymistäni.

Vierailija
10/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taii haluat testata tunne suhde järki käytttäytymistäni.

Totuus on aiina perusteiista. Elii mikä perustelee asian todeksi ja missäkin suhteeessa, kaikki on suhteeellista.

Vierailija
11/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä sut löydän käsiiin n  22332774784.

Vierailija
12/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaaiinen makaaa kylmäänä kennen nimii on listasssa.

Vierailija
13/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaaiinen makaaa kylmäänä kennen nimii on listasssa.

Taii mä oleen älykäs Hoidaan älykkääästi eli jos ajattlet näiin niin silloin lähtee yksi kyky myös sinulta.

Vierailija
14/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, sulle on valehdeltu. Ei kehitysvamma noin toimi. Kyllä kehitysvammainen on ihan vaan se mitä on, eli keskimääräistä ihmistä huomattavasti vajaaälyisempi otus.

Vierailija
15/15 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että kiveksesi vetää takaisin samalla voimalla maapalloa kuin maapallo kiveksiäsi

Tämän kun ymmärrät tai ainakin opettelet ulkoa niin olet jo aika inssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi