Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalle Britteihin? Kertokaa kokemuksia

Vierailija
14.02.2015 |

Olemme nelikymppinen lapseton pariskunta ja kesälomamatkaa suunnitellaan. Kiinnostaisi todella paljon jokin pikkukylä Briteissä tyyliin Emmerdale. Ja sellainen, jossa olisi jokin isompikin kaupunki lähistöllä. 

Doc martin- ohjelman maisemat ovat aivan mahtavia, mutta olen ymmärtänyt, että lähikaupunki Brighton on enemmänkin nuorison bilepaikka?

Olen tsekkaillut  kaikenlaisia matkailusivustoja, halusin kuulla teidänkin mielipiteitä ja kokemuksia. Suositelkaa, kiitos:).

Joudun poistumaan välillä, mutta tarkasti luen kommenttinne, joita tulee siis paljon, eikö niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kiinnosta mun lomasuunnitelmat:(. ap

Vierailija
2/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin melkein Oxfordia. Se on itsessään ihana paikka, ja sieltä voi tehdä päiväreissun Lontooseen ja junilla pääsee minne vaan. York on myös ihana. 

Jos on mahdollista vuokrata auto, googlee holiday let ja valitse mieleisesi, vaikka sellainen suklaarasiakylä Cotswaldista  :) 

Ilman autoa maaseudulla liikkuminen on hankalaa. 

Mitä haluatte puuhata? Patikoiminen on brittien kansallisharrastus, ja reittejä löytyy jokaiseen makuun. Kaupungeissa on paljon historiaa, suosittelen aina opastettua kävelykierrosta aluksi (joka kaupungin turisti- infossa on vaihtoehtoja ja aikataulut ). 

Olen myös nelikymppinen Briteissä asuva nainen, tänä kesänä teemme sellaisen mummopakettibussimatkan Skotlantiin. Meillä ei ole autoa joten mummoreissu on helppo ja edullinen tapa päästä näkemään muutakin kuin junareittien varsia. Ja brittimummot ovat kivoja  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos! Mielenkiintoinen tuo Oxford! Alan tutkimaan sitä. Autonvuokraus on siis jo ollut ajatuksena ja juurikin patikointi. Muuten rauhallista elämää, pari olutta pubissa  ja runsaita ihania (epäterveellisiä) aamiaisia. Ja tuo York vielä. Kiitos:). Sain taas lisää mietittävää. Lomailussa hauskinta on ehkä se suunnittelu:).

Skotlanti on jo tuttu paikka, siksi vähän eri suunnalta kyselin.

Vierailija
4/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap nro 4

Vierailija
5/5 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

York ja northcumberlain on kauniita seutuja. Toisaalta Oxfordshire ja Buckinghamshiressä on niitä kyliä jossa Midsomerin murhat ja Miss Marplet on kuvattu. Tai koko idyllinen ns. Cotswoldin alue.  New forest ja sen alue voisi olla. Tosi kiva. Itse kävin new Forestin Beaulieussa, joka on kiva pikku kylä, jossa on Englannin automuseo yms. Lähellä on Stonehenge ja Bath, Winchester yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän