täytyy kyllä välillä kehuakin kunnallisia terveyspalveluita
aina olen saanut lapsen tunnin varoitusajalla lääkäriin mikäli kyse akuutista sairaudesta. Asiat hoidetaan loppuun asti, pienintäkään riskiä ei oteta. Erikoislääkärille yleensä heti jos pienikin mahdollisuus vakavammasta sairaudesta. Olen kertakaikkiaan tyytyväinen!
Kommentit (5)
Aina olemme lääkärille päässyt ja tarvittaessa jatkoon jos näin katsovat.
Kiva omalääkäri ja terveydenhoitaja.
Tämä helsingissä.
Terveyspalvelujen peruslähtökohta on, että kaikki saavat hyvää hoitoa ja ajallaan. Olisihan se kamalaa, jos kenellekään ei osuisi kohtuullista palvelua. Hyvä että teille on tämä arpa osunut.
Valitettavan usein näin vain ei ole. Ja jokainen turha kuolema on omaisille liikaa.
Minä esimerkiksi olen sattunut saamaan niitä heikompia arpoja tuolla julkisella puolella.
Kolme lasta, yhdellä ollut vaikea korvakierre ja 2 putkitusta - julkisella puolella hienoa hoitoa, ammattitaitoinen korvalääkärin seuranta jne. Toisella ollut allergiaongelmia, allergialääkäriimme olemme enemmän kuin tyytyväisiä. Ja tietysti terveyskeskuksen hoitoon kaikissa akuuteissa jutuissa.
Koskaan emme ole kaivanneet esim vakuutusta lapsille. Vaikka olisi ollut varaa sellainen ottaa, niin mielestämme ei kannata!
Helsingissä myös.
Täytyy sanoa, että malminlla tilanne aivan paska. Yleensä ei saanut lääkärille aikoja ja joutui sitten sinne sairaalaan päivystykseen, jossa kerran jonotin 4 tuntuia lapsien kera, kunnes palo käämit ja painelin yksityiselle.. onnex muutettiin vantaalle, jossa sentään ollaan yleensä päästy lääkärille...
esim. päivystyaika saatu aina hyvin helposti tai jos ollaan menty paikanpäälle jonottamaan, lapsen kanssa on päässyt jonon ohi (no kaikki aikuiset ei tietty pidä tätä positiivisen asiana).
Tietenkin on paikkakuntakohtaista miten hommat hoituu, mutta ainakin meidän terveyskeskus on kiitosten arvoinen.