Tunnen olevani epäonnistunut naisena
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:27"]It takes 2 to tango
[/quote] niinpä. Mies tietää että tulen lähes aina ja usein melko nopeasti kun se sormettaa yhdynnän aikana, joten lähes aina tekee sitten niin, jolloin miehen ei tarvitse yrittää kestää yhdynnässä niin kauaa, että olisi edes teoriassa mahdollista tulla siinä. Hyvältä se silti tuntuu, etenkin kun osuu rajusti pohjaan asti, mutta loppuu aina liian lyhyeen, vaikkei mites mikään minuuttimuna ole. Musta vain tuntuu siltä, ettei se kamalasti mieti minun nautintoani sen jälkeen, kun olen tullut. Mikä siis tapahtuu nopeiten kuvailemallani tavalla. Mutta haluaisin kokeilla joskus jotain muuta ja ongelma tässä onkin, että mies ei taida haluta! Ap
No joo. Mikä tuo ongelma pohjimmiltaan on, kun kerran saat ja vielä nopeasti yhdynnän aikana ja vielä miehen tuottamana. Tiedätkö, että on naisia, jotka eivät koskaan saa orgasmia miehen kanssa millään tavalla. Ja oletko kertonut miehellesi tarvitsevasi jotain muuta? Ei mies voi sitä tietää.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:27"]It takes 2 to tango
[/quote] niinpä. Mies tietää että tulen lähes aina ja usein melko nopeasti kun se sormettaa yhdynnän aikana, joten lähes aina tekee sitten niin, jolloin miehen ei tarvitse yrittää kestää yhdynnässä niin kauaa, että olisi edes teoriassa mahdollista tulla siinä. Hyvältä se silti tuntuu, etenkin kun osuu rajusti pohjaan asti, mutta loppuu aina liian lyhyeen, vaikkei mites mikään minuuttimuna ole. Musta vain tuntuu siltä, ettei se kamalasti mieti minun nautintoani sen jälkeen, kun olen tullut. Mikä siis tapahtuu nopeiten kuvailemallani tavalla. Mutta haluaisin kokeilla joskus jotain muuta ja ongelma tässä onkin, että mies ei taida haluta! Ap
[/quote] No siis sanotko sinä sitten miehellesi että mitä haluat?
AP. Uskoisin että rajumman esileikin jälkeen saisit ehkä emätinorgasmin ehkä montakin peräkkäin.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:57"]
AP. Uskoisin että rajumman esileikin jälkeen saisit ehkä emätinorgasmin ehkä montakin peräkkäin.
[/quote]
Niin minäkin. Emme usein harrasta esileikkejä kuin pari minuuttia, jos sitäkään. Vauvan takia on aina kiireentunne :( Kerran jouduin menemään imettämään anustappi perseessa kun vauva heräsi kesken kaiken! En tiedä, pitäisikö kaavaa koittaa muuttaa basta kun päästään johonkin yöksi lapsista eroon :( ap
???
Niin mikäs se ongelma nyt olikaan? Se, että et saa orgasmia miehesi kanssa vaiko se, että laukeatt liian helposti miehesi kanssa?
-Niksu
Juu, miesten luettavaksi tämä ketju!