Maskeista sekoilu aluillaan?
Hesarin nettiversiossa näyttää olevan juttua maskisuositusten palauttamisesta juttua.
Anteeks vaan, meillä ainakin on maskisuositus vielä voimassa joukkoliikenteessä... Maskipakko tosin poistui tässä jokunen aika sitten. Maskisuositus on edelleen voimassa. Siis mitä nämä kansanedustuslaitoksessa touhuavat nyt taas sekoilevat... Joku Mia Laiho vaatii suositusta palautettavaksi.
Kaupoissa meikäläisen näkemän perusteella maskeja pidetään naamalla. Noin yleensä. Toki, silloin tällöin on nyt näkynyt maskittomiakin runsaasti niin kuin busseissa. Mutta se suositus on voimassa edelleen. Ihmiset näköjään eivät oikein snaijaa näitä juttuja.... Mikä riivaa... en usko että se on vain se, että pakko poistui, vaan kuvittelevat tokotuskattavuuden nyt suojaavan tai sulkevat korvansa niiltä viesteiltä joissa tästä suosituksen voimassa olosta pauhataan.
Jep. Kävin muuten toisella paikkakunnalla viikonloppuna. Bussilla matkustin. Menomatkalla oli väljää mutta kaikilla maski. Kävin kaupungilla muutamassa yleisötilassa, muutamaa lukuun ottamatta kaikilla maski, ja niitä kaikkia oli paljon. Linja-autoaseman sisätiloissa kaikilla maski. Mutta kas kummaa, sitten kun mentiin täpötäyteen onnibussiin, niin aika moni näytti ainakin sisään menevän maskittomana... Tiedä sitten pistivätkö istuttuaan maskin naamalle. Se risteilymatkalle suunnannut seurue, joista yhden viereen jouduin istumaan, ei maskia käyttänyt. Sitten siinä ilmeisesti vierustoveria rupesi jokin meikäläisessä häirimään, ehkä se minun maskini, niin se rupes yhtäkkiä kyseleen, että etkös haluis vaihtaa paikkaa.... SIIS, mä olin sen paikan joutunut ottamaan, kun ei oikein yksittäisiä istuinpaikkoja enää ollu tarjolla kun paikkaa varasin, ja nyt minua pyydetään vaihtamaan paikkaa, ehkä sen maskin takia! TÄH! Törppö mikä törppö. No, en tietenkään vaihtanut...
Kummallista porukkaa...
Kommentit (4)
Suositus on suositus. Nyt kannattaa nauttia vapaudesta hengittää ilman maskia, kun se on mahdollista.
Tukholmassa ei KUKAAN pidä maskia, se on suurempi kaupunki kuun Helsinki ja koronatilanne paljon parempi.
Valtamedia valehtelee niin paljon, että jo sekoilevat valheissaan.
Muista hamstrata vessapaperia ap, äläkä unohda heijastinvaljaita edes riski ulos viedessä!!!