Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

0len tässä viikolppuna kirjoitellut noista puutumis oireista täällä.

Vierailija
11.09.2006 |

nyt on alkanut kasvoissa päälaella, niskassa, korvissa ja käsivarsissa on hirveä ihon polttelu. Onko jollakin ollut vastaavaa polttelua. Ajattelin vain jos niskassa olisi esim. välilevyn pullistuma, niin voisikohan se aiheuttaa myös noita iho-oireita? Voikohan tälläinen olla oire ms-taudissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosa epämääräisiä oireita voi tulla mistä vaan, yleensä ei vakavaa.

Vierailija
2/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Soita sinne äläkä täällä arvaile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tämä paniikki yltyy vain koko ajan.

Vierailija
4/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on epätietoisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi