Lue keskustelun säännöt.
0len tässä viikolppuna kirjoitellut noista puutumis oireista täällä.
11.09.2006 |
nyt on alkanut kasvoissa päälaella, niskassa, korvissa ja käsivarsissa on hirveä ihon polttelu. Onko jollakin ollut vastaavaa polttelua. Ajattelin vain jos niskassa olisi esim. välilevyn pullistuma, niin voisikohan se aiheuttaa myös noita iho-oireita? Voikohan tälläinen olla oire ms-taudissa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksi tämä paniikki yltyy vain koko ajan.
Tommosa epämääräisiä oireita voi tulla mistä vaan, yleensä ei vakavaa.