Taas sairastuin psykoosiin
Kun meidän vaari menehtyi. Sitä ennen olin psykoosissa kun jouduin tekemään abortin. Ja olen ollut muumilaaksossa hoidossa aikanaan. Nykyään tää psykoosi ei ole kaikista pahinta laatua koska tiedostan osittain että mun ajatukset on höpöjä.
Mulla ottaa jotenkin tosi koville kun joutuu kohtaamaan läheisen menetyksen niin useasti. Onhan muillakin ollut yhtä rankkaa mutta kun miksi sairastun siitä.
En haluaisi olla niin heikko mieleltäni mutta minkäs teet.
Kommentit (6)
Otan osaa vaarisi kuoleman johdosta. Sulla on ilmeisesti psykoosisairaus, joten älä ajattele sitä heikkoutena, vaan sairautena muiden joukossa! Sairaudet ovat persiistä ja haittaavat elämää, mutta voit olla ylpeä itsestäsi, kun nykyisin jo tiedostat, että olet psykoosissa. Selvästi kehitystä on tapahtunut, tsemppiä!
Hae apua, jos tiedostat että psykoosi.
Ei se vielä sun päästäsi heikkoa tee, että sairastat (ilmeisesti) psykoosisairautta tai olet psykooseille altis. Sulla on vaan piuhat siltä osin vedetty niin. Moni oireilee sitten muilla tavoin, mikä ei välttämättä näy päälle päin.
Mun äitini sai psykooseja aina muutaman vuoden välein. Ja söi pillereitä, kävi terapiassa. Ihan ilman mitään järkyttäviä kokemuksia oli vähän väliä psykoosissa.
Tiedätkö että kuka tahansa voi sairastua psykoosiin tarpeeksi kovan trauman saatuaan? Ja se taas on yksilöllistä kuinka paljon kukin kestää. Ei se ole heikkoutta, se on reaktio. Älä syytä itseäsi, olet syvästi tunteva ihminen.
Vahvista ruumista. Vanha viisaus että rasita ruumista jos mieli tarvitsee lepoa.