Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei suostu maksamaan elareita "pimeenä"

Vierailija
13.02.2015 |

Ärsyttää ihan suunnattomasti kun exä ei voi maksaa elareita pimeenä vaikka pyysin.... Nyt ne sit vaikuttaa toimeentulotuen määrään joka ois siis paljon isompi jos ne ei sossussa näkis tota elarihommaa.. Millä mä saan sen painostettua muuttaan tota maksutapaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö!

Vierailija
2/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne pitäisi maksaa? marjoina ja hedelminä, vai kolikkoina vai tyhjinä pulloina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään maksa. Jos maksaisi, väittäisit sinä kiero käärme kohta, ettei ole maksanut ollenkaan ja joutuisi maksamaan ne uudelleen. Tuntee metkusi liian hyvin.

Vierailija
4/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:53"]

Ei tietenkään maksa. Jos maksaisi, väittäisit sinä kiero käärme kohta, ettei ole maksanut ollenkaan ja joutuisi maksamaan ne uudelleen. Tuntee metkusi liian hyvin.

[/quote]

Olin juuri tulossa kirjoittamaan täsmälleen samaa :D

Vierailija
5/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:52"]

Miten ne pitäisi maksaa? marjoina ja hedelminä, vai kolikkoina vai tyhjinä pulloina?

[/quote]Ööööö no miten ois ihan vaan käteisellä? Sit mä voisin shoppailla sillä rahalla kun ei sossun rahalla ihan kauheesti saa mitää ostettua. Ja siis tietty nyt ostasin lapselle kaikkee että en tarkota et vaa itelleni shoppailisin.

Vierailija
6/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu exä.

Vierailija
7/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:51"]

Ärsyttää ihan suunnattomasti kun exä ei voi maksaa elareita pimeenä vaikka pyysin.... Nyt ne sit vaikuttaa toimeentulotuen määrään joka ois siis paljon isompi jos ne ei sossussa näkis tota elarihommaa.. Millä mä saan sen painostettua muuttaan tota maksutapaa?

[/quote]

Muutatte molemmat Porvooseen ja maksatte siellä miten haluatte. Porvoossa ollaan muutenkin kilttejä sossun eläteille, kun heitä pidetään niin inhimillisinä tapauksina.

Vierailija
8/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kannattaisi ilman muuta maksaa elarit pimeinä, koska tietenkään hän ei halua saada niistä verovähennystä.

Vierailija
9/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mulkku :D

Vierailija
10/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hyödyntäisit erinomaista koulutustasi ja työkokemustasi ja menisit töihin? Sitten voisit shoppailla kuten me muutkin.

Vierailija
11/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:18"]

Miehesi kannattaisi ilman muuta maksaa elarit pimeinä, koska tietenkään hän ei halua saada niistä verovähennystä.

[/quote] Nii eli se ei sitten oikeesti maksa mitään siitä lapsesta vai jos se saa ne rahat viä takasin? Ja mulle jää kaikki sit maksettavaks... Vittu että ärsyttää! Mutta mä mietin jo et saisinko jotenki sitä kiristettyä niin että se suostuis... Ku tää on ihan varmaan sen uuden muijan päätös että tehdään mulle kiusaa!

Vierailija
12/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:28"]

[/quote] Nii eli se ei sitten oikeesti maksa mitään siitä lapsesta vai jos se saa ne rahat viä takasin? Ja mulle jää kaikki sit maksettavaks... Vittu että ärsyttää! Mutta mä mietin jo et saisinko jotenki sitä kiristettyä niin että se suostuis... Ku tää on ihan varmaan sen uuden muijan päätös että tehdään mulle kiusaa!

[/quote]

joo, voishan se maksaa pimeänä. Ja sitten käräyttää sut sossuun. Se vasta kivaa olis.

Vierailija
13/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:28"]

[/quote]

Nii eli se ei sitten oikeesti maksa mitään siitä lapsesta vai jos se saa ne rahat viä takasin? 

[/quote]

Etkö ole koskaan maksanut veroja, kun et lainkaan tiedä miten verovähennykset toimivat? Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi tuollaisen mallin?

Vierailija
14/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
15/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
16/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuule siks, että joutuis maksamaan ne sitten tuplana. Jos se ei maksa, niin sossu vaatii sya hakemaan elatustuen kelalta, joka perittäis sun exältä. Riittikö perustelu?

Vierailija
17/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sossussa ihmettelisi kuitenkin että mitkäs ne elarit on. Eli tietävät että jostain elareita tulee jollei EXältäs niin Kelalta. Että ei ne sossussakaan ihan tyhmiä ole, usko pois. En kyllä itsekkään maksaisi pimeänä koska sitten toinen vois väittää etten ole ikinä mitään maksanutkaan. Ihan tilille mun EXä maksaa ja se on ihan hyvä niin!

Vierailija
18/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan ne silti.

Vierailija
19/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA

Vierailija
20/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:15"]Fiksu exä.
[/quote]

Ja juuri siksi luultavasti exä.