Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sähköpostia poliisilta.

Vierailija
13.02.2015 |

Mieheni passi on tullut ärrälle. Ihmettelen vain, miksi ilmoitus tuli minulle. Luulevat lapsekseni? Pitääkö tuosta mokasta olla jonnekin yhteydessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jopas, tullista soitellaan lapselle ja polliisilta vaimolle. Mutta hei, oonpa minäkin saanut äitini nimellä postia kelalta omaan osoitteeseeni, ja hämmästys oli melkoinen, kun kirjeen sisältö koskikin minua. Eli ilmeisesti sitten äitini oli minun, päälle kolmikymppisen, huoltaja tai jotain, ja kirje lähetettiin paikkakunnalle jolla hän ei ollut asunut enää vuosikymmeneen, eikä koskaan tuossa osoitteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain sähköpostia poliisilta. Pyysi treffeille.

Vierailija
4/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:33"]

No jopas jopas, tullista soitellaan lapselle ja polliisilta vaimolle. Mutta hei, oonpa minäkin saanut äitini nimellä postia kelalta omaan osoitteeseeni, ja hämmästys oli melkoinen, kun kirjeen sisältö koskikin minua. Eli ilmeisesti sitten äitini oli minun, päälle kolmikymppisen, huoltaja tai jotain, ja kirje lähetettiin paikkakunnalle jolla hän ei ollut asunut enää vuosikymmeneen, eikä koskaan tuossa osoitteessa.

[/quote]

Joo, aika hellyyttävää että pitää vaimollekin ilmoittaa että nyt on miehesi passi saapunut. Mies sai ilmoituksen tekstarilla, ja minä sähköpostilla.

ap

Vierailija
5/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:35"]

[/quote]

Joo, aika hellyyttävää että pitää vaimollekin ilmoittaa että nyt on miehesi passi saapunut. Mies sai ilmoituksen tekstarilla, ja minä sähköpostilla.

ap

[/quote]

Mutta hei, sehän on tosi kätevä palvelu poliisilta, ei pääse miehet salaa poikien kanssa reissuun kun ilmoitetaan kotiin että nyt siellä suunnitellaan ehkä jotain.

3

Vierailija
6/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:35"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta hei, sehän on tosi kätevä palvelu poliisilta, ei pääse miehet salaa poikien kanssa reissuun kun ilmoitetaan kotiin että nyt siellä suunnitellaan ehkä jotain.

3

[/quote]

Jotain sellaista tässä täytyy olla takana. Ei se käy päinsä että salaa hankitaan passi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi