Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mies kosketteli humalassa peppuani

Vierailija
13.02.2015 |

Eli olimme ystäväni, ystäväni miehen ja heidän yhteisen ystävänsä kanssa viettämässä iltaa. Ystäväni simahti aikaisemmin kuin me muut ja me muut jäimme viettämään iltaa. Ystäväni mies pariin kertaan muka vahingossa kosketti peppuani ja tästäkin sanoin heti suoraan hänelle, että oma mieheni on ainut kuka siihen saa koskea. Muutenkin ystäväni mies oli kimpussani mm. halusi kantaa minua tai halaili vasten tahtoani. Lopulta lähdin kotiin, kun ein sanominen ei auttanut. Nyt jälkeenpäin on monta päivää minua vaivannut ahdistus. Jotenkin jäi olo, että koko tapaus oli minun vikani tai minä olisin tehnyt jotain väärää, kun jäin edes viettämään iltaa ystäväni simahdettua. Mietin myöskin miten kertoa asiasta ystävälleni tai minun miehelleni vai pitääkö omalle miehelleni kertoa ollenkaan? Ja kuka minua uskoo? Ystäväni mies on hyvin tuttavallinen kaikille. Ihan Miehillekin ja esim. saattaa pitää kättä tuntemattomienkin olalla ja ystäväni tietää tämän, mutta silti tuo perseen koskettelu oki minulle todellakin liikaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi puuttumaan jäänyt kappalejako.

Vierailija
2/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ystävälle. Tuo ei ole sinun syytä... Mies teki väärin myös sinua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellesi kerro myös, olosi helpottuu.

Vierailija
4/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:06"]Kerro ystävälle. Tuo ei ole sinun syytä... Mies teki väärin myös sinua kohtaan.
[/quote]

Pelkään, että ystäväni ei usko versiotani, vaan luulee minun olleen koko ajan koko touhussa mukana. Hän on todella kiintynyt miehensä, eikä usko tästä mitään pahaa.

Vierailija
5/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteli peppuasi, vaatteiden päältä vai paljaaltaan? Siinä on vissi ero! Ja humalatilaahan on aina hyvä syyttää, sekä sen miehen että sinun.

Vierailija
6/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:10"]Kosketteli peppuasi, vaatteiden päältä vai paljaaltaan? Siinä on vissi ero! Ja humalatilaahan on aina hyvä syyttää, sekä sen miehen että sinun.
[/quote]

Vaatteiden päältä tietenkin! Ystäväni ja ystäväni miehen yhteinen ystävä oli myös koko ajan seurassa ja keskusteluissa mukana. Jossakin vaiheessa hänkin alkoi hämmentyä ystäväni .ihme käytöksestä.

Vierailija
7/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu. Kaverini mies tunnusti minulle humalassa ollessaan että on kiinnostunut minusta. Kaverini seisoi samalla parin metrin päässä. Todella paska temppu mieheltä.

Vierailija
8/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:10"]Kosketteli peppuasi, vaatteiden päältä vai paljaaltaan? Siinä on vissi ero! Ja humalatilaahan on aina hyvä syyttää, sekä sen miehen että sinun.
[/quote]

Vaatteiden päältä tietenkin! Ystäväni ja ystäväni miehen yhteinen ystävä oli myös koko ajan seurassa ja keskusteluissa mukana. Jossakin vaiheessa hänkin alkoi hämmentyä ystäväni .ihme käytöksestä.
[/quote]

Miehen* käytöksestä siis.

Vierailija
9/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:13"]Tiedän miltä sinusta tuntuu. Kaverini mies tunnusti minulle humalassa ollessaan että on kiinnostunut minusta. Kaverini seisoi samalla parin metrin päässä. Todella paska temppu mieheltä.
[/quote]

Kerroitko kaverillesi ja miten selvisit mahdollisesta jälkiahdistuksesta?

Vierailija
10/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisen höpinöitä. En kertoisi ystävälle menee välit varmasti. Eiköhän miestä nolota kun pää selviää.

Vierailija
11/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis kertomaan, ei seuraa hyvää. Todennäköisesti se mies kääntää jutun niin että sinä olit se lääppijä joka tuli torjutuksi ja ystäväsi uskoo häntä. En vaan tajua miten se aina päätyy noin :/

Vierailija
12/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB

Vierailija
13/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:13"]Tiedän miltä sinusta tuntuu. Kaverini mies tunnusti minulle humalassa ollessaan että on kiinnostunut minusta. Kaverini seisoi samalla parin metrin päässä. Todella paska temppu mieheltä.
[/quote]

[/quote]

En kertonut, ajattelin että parempi olla puhumatta asiasta ja pitää etäisyyttä tähän mieheen (mikä tosin on hankalaa, kaveri kutsuu usein viettämään porukalla yhdessä iltaa ulos). Kaverini on niin rakastunut tähän mieheen, suunnittelee yhteenmuuttoa ja lapsia. Ovat olleet siis alle vuoden vasta yhdessä.

Minua kyllä ahdistaa kovasti, pohdin vieläkin teinkö väärin kun en kertonut. Tiedän, etten itse tehnyt mitään väärää, mutta tiedän että kaverini saattaisi jäähdyttää välit minuun jos saisi tietää. Hankala tilanne!

Vierailija
14/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen oot:)

Itselle on käynyt niin, että lapsuuden kaverini ja avovaimoni alkoivat sekstaan, kun luuliva minun menneen nukkuun. 

Molemmat suhteet on tietysti loppuneet.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
15/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:17"]En lähtis kertomaan, ei seuraa hyvää. Todennäköisesti se mies kääntää jutun niin että sinä olit se lääppijä joka tuli torjutuksi ja ystäväsi uskoo häntä. En vaan tajua miten se aina päätyy noin :/
[/quote]

Voi olla. Tuo mies on kuulemma aikaisemminkin heittänyt mm. munasilleen ystäväni ystävien edessä ja ystäväni on vain nauranut, että sellainen se hänen miehensä on. Ja veikkaan, että muitakin on lähennellyt. En sitten tiedä miten tämä mies ystävälleni selittää nämä tekonsa. Varmaankin juuri syyttämällä ystäväni ystäviä.

Vierailija
16/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:17"]Humalaisen höpinöitä. En kertoisi ystävälle menee välit varmasti. Eiköhän miestä nolota kun pää selviää.
[/quote]

Toivottavasti nolottaa. Sen verran inhottava teko minusta oli.

Vierailija
17/17 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:13"]Tiedän miltä sinusta tuntuu. Kaverini mies tunnusti minulle humalassa ollessaan että on kiinnostunut minusta. Kaverini seisoi samalla parin metrin päässä. Todella paska temppu mieheltä.
[/quote]

[/quote]

En kertonut, ajattelin että parempi olla puhumatta asiasta ja pitää etäisyyttä tähän mieheen (mikä tosin on hankalaa, kaveri kutsuu usein viettämään porukalla yhdessä iltaa ulos). Kaverini on niin rakastunut tähän mieheen, suunnittelee yhteenmuuttoa ja lapsia. Ovat olleet siis alle vuoden vasta yhdessä.

Minua kyllä ahdistaa kovasti, pohdin vieläkin teinkö väärin kun en kertonut. Tiedän, etten itse tehnyt mitään väärää, mutta tiedän että kaverini saattaisi jäähdyttää välit minuun jos saisi tietää. Hankala tilanne!
[/quote]

No on kyllä. Ehkä itsekin jätän kertomatta ja todellakin teen sen mitä aioinkin eli pitää etäisyyttä ystäväni mieheen. Täytyy yrittää tavata ystävääni vain kahdestaan, mutta sekin on hankalaa, kun tämä aina ehdottaa miestään mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme