Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin flirttailun raja ylittyy pettämiseksi?

Vierailija
22.11.2021 |

Aiemmat keskustelut poistuu koko ajan, vaikka niissä ei ole mitään asiatonta. Itseäni ahdistaa, ja kaipaan mielipiteitä. (Tää on jo kuudes kerta kun laitan tätä samaa aloitusta, koska aina vaan poistuu hetken keskustelun jälkeen!)
Eli, pari kuukautta aiemmin mies tutki salaa kännykäni, ja syytti minua pettämisestä, koska ex-kollega oli onnitelut minua. Nyt mies oli pikkujouluissa, ja salaa katsoin whatsapp ryhmän viestit (joo en olisi saanut, mutta epäilykset heräsi aiemman takia), joissa oli kuva jossa mies on joku toinen nainen kainalossa sohvalla, käsi käärittynä olkapäiden yli ja nojasivat toisiinsa, kuva räpsäisty, eikä poseerattu. Samaa mies ei sallisi minulta, vaan suuttuisi jos olisin toisen kainaloissa.
Mitä mieltä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet tosi pakkomielteinen. Jokainen pari määrittelee itse missä pettämisen raja menee, ei sille ole mitään yleistä linjaa. Itse määrittelen sen niin että jos joku asia täytyy pitää puolisolta salassa niin silloin on jotain epäilyttävää.

En normaalisti olisi, vaan kun huomaa toisen taitavan valehtelun, sitä muuttuu melko epäluuloiseksi ihan viattomilta vaikuttaviin asioihinkin. Aiemmin kun on sellaiset vihjeet sivuuttanut, on myöhemmin huomannut että ne olisi ollut niitä ratkaisuja, kun olisi jo silloin hoksannut.

Minusta tuntuu, että pitää tätä asiaa salassa. Kysyin että ketä sinne tulee, ja mainitsi nimeltä vain yhden naisen. Mutta kuvissa oli useampikin. Yritin kysellä että millaiset juhlat oli, mutta en juuri saanut irti kuin että jotkut siellä hetken riiteli. Muutenhan tälläisestä ei tulisi minulle epäilyä, mutta...

Ap

Eli olet utelemalla harrastanut valvontaa ja kontrollia jo pitkään ja nyt ilmeisesti puhelimesta hait vain ja ainoastaan todisteita tukemaan sinun mustasukkaista ajattelua että pääset miestä syyttämään omista itse aiheutetuista mielikuvista

Siis hänellä heräsi aivan normaali epäilys ja haki sille todisteita. Olet aikamoinen kaasuvalottaja kun syytät petettyä siitä että sai toisen kiinni petoksesta. Mutta narsistit on tuollaisia kun ne jää kiinni, aina on uhrin vika kun sai selville.

Vierailija
22/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi olet tuon miehen kanssa? Sinusta parisuhteessa saa olla epärehellinen?

Ei todellakaan saa. Nyt ollaan pariterapiassa, ja tuntuisi turhalta lopettaa heti. Jotain pieniä muutoksia on tapahtunut, mutta sitten taas tuntuu että miehen perusluonne on jotenkin mätä, että tätä ei voi saada toimimaan. Ehkä viivytän vääjäämätöntä. En ole vielä täysin pystynyt hyväksymään sitä, kuinka hyvä toinen on valehtelemaan, se tuli melko kolauksena ja rikkoi illuusion aiemmasta.

Ap

Mitä ihmettä sitten jauhat täällä flirttailusta kun teillä on ihan isojakin asioita auki?!

No tuo menee tuohon samaan kategoriaan, luottamuspulaan. En pidä tätä minään pikkuflirttinä, vaan ajattelen että jos mies saisi tilaisuuden, niin luultavasti pettäisi minua sumeilematta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät syyttää pettämisestä ja etsii todisteita. Mies vain pelkää että teet samaa kuin hän. Onhan se miehelle häpeä kun nainen pettää. Jotkut miehet vain vihaa naisia. Tee palvelus itsellesi ja päästä se sivusuhteensa matkaan pettämään sitä.

En kyllä usko että olisi välttämättä vielä pettänyt, ainakaan niin että olisi mitään pitkää suhdetta. Tai mistä minä tiedän, mutta saisi kyllä olla melko fakiiri, kun en ole vielä muita pettämisen merkkejä nähnyt, puhelimen piilottelua, valtavaa määrää viestitulvaa, omituisia menoja jne. Mutta jotain ihastusta tuossa on, joka saattaisi edetä pettämiseen. Ja tuntuu että jos oikea hetki koittaisi, mies pettäisi.

Ap

Vierailija
24/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa. Nyt ollaan pariterapiassa, ja tuntuisi turhalta lopettaa heti. Jotain pieniä muutoksia on tapahtunut, mutta sitten taas tuntuu että miehen perusluonne on jotenkin mätä, että tätä ei voi saada toimimaan. Ehkä viivytän vääjäämätöntä. En ole vielä täysin pystynyt hyväksymään sitä, kuinka hyvä toinen on valehtelemaan, se tuli melko kolauksena ja rikkoi illuusion aiemmasta.

Ap

Mitä ihmettä sitten jauhat täällä flirttailusta kun teillä on ihan isojakin asioita auki?!

No tuo menee tuohon samaan kategoriaan, luottamuspulaan. En pidä tätä minään pikkuflirttinä, vaan ajattelen että jos mies saisi tilaisuuden, niin luultavasti pettäisi minua sumeilematta.

Ap

Usko pois, miehesi on pettänyt jo kauan. Se mitä nyt sait selville on jäävuoren huippu.Niin se aina on. Ei ne ikinä jää kiinni ensimmäisellä eikä toisellakaan kertaa. Ne jää kiinni kun uskovat olevansa ylivoimaisia ja keskittyminen herpaantuu.

Vierailija
25/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tuommoinen ukko pihalle, eihän tuossa teidän suhteessa ole mitään järkeä. Miksi kukaan haluaisi tuhlata elämäänsä tyyppiin jota ei pysty arvostamaan ja kunnioittamaan?

Vierailija
26/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät syyttää pettämisestä ja etsii todisteita. Mies vain pelkää että teet samaa kuin hän. Onhan se miehelle häpeä kun nainen pettää. Jotkut miehet vain vihaa naisia. Tee palvelus itsellesi ja päästä se sivusuhteensa matkaan pettämään sitä.

En kyllä usko että olisi välttämättä vielä pettänyt, ainakaan niin että olisi mitään pitkää suhdetta. Tai mistä minä tiedän, mutta saisi kyllä olla melko fakiiri, kun en ole vielä muita pettämisen merkkejä nähnyt, puhelimen piilottelua, valtavaa määrää viestitulvaa, omituisia menoja jne. Mutta jotain ihastusta tuossa on, joka saattaisi edetä pettämiseen. Ja tuntuu että jos oikea hetki koittaisi, mies pettäisi.

Ap

Pettäjillä on yleensä toinen puhelin. Sitä säilytetään joko autossa, autotallissa, puuvajassa tai vaikkapa työpaikalla. Eli puhelinkäyttäyminen ei merkitse mitään. Myös nimet voi olla puhelimessa väärin. 

Vierailija
27/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa persepanossa on EHDOTON RAJA!!

Vierailija
28/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet tosi pakkomielteinen. Jokainen pari määrittelee itse missä pettämisen raja menee, ei sille ole mitään yleistä linjaa. Itse määrittelen sen niin että jos joku asia täytyy pitää puolisolta salassa niin silloin on jotain epäilyttävää.

En normaalisti olisi, vaan kun huomaa toisen taitavan valehtelun, sitä muuttuu melko epäluuloiseksi ihan viattomilta vaikuttaviin asioihinkin. Aiemmin kun on sellaiset vihjeet sivuuttanut, on myöhemmin huomannut että ne olisi ollut niitä ratkaisuja, kun olisi jo silloin hoksannut.

Minusta tuntuu, että pitää tätä asiaa salassa. Kysyin että ketä sinne tulee, ja mainitsi nimeltä vain yhden naisen. Mutta kuvissa oli useampikin. Yritin kysellä että millaiset juhlat oli, mutta en juuri saanut irti kuin että jotkut siellä hetken riiteli. Muutenhan tälläisestä ei tulisi minulle epäilyä, mutta...

Ap

Eli olet utelemalla harrastanut valvontaa ja kontrollia jo pitkään ja nyt ilmeisesti puhelimesta hait vain ja ainoastaan todisteita tukemaan sinun mustasukkaista ajattelua että pääset miestä syyttämään omista itse aiheutetuista mielikuvista

Siis hänellä heräsi aivan normaali epäilys ja haki sille todisteita. Olet aikamoinen kaasuvalottaja kun syytät petettyä siitä että sai toisen kiinni petoksesta. Mutta narsistit on tuollaisia kun ne jää kiinni, aina on uhrin vika kun sai selville.

Joo siis tää. Ei aiemmin olisi tarvinut epäillä mitään. Nytkin yritin kovasti luottaa, kun on terapiakin kesken. Mutta kun en vaan pysty. Samallalailla mieskin yritti sitä aiempaa valehteluaan vierittää minun syyksi jotenkin (?) että nyt on sitten hankalaa. No on joo, mitäs menit valehtelemaan koko ajan?

Ap

Vierailija
29/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Usko pois, miehesi on pettänyt jo kauan. Se mitä nyt sait selville on jäävuoren huippu.Niin se aina on. Ei ne ikinä jää kiinni ensimmäisellä eikä toisellakaan kertaa. Ne jää kiinni kun uskovat olevansa ylivoimaisia ja keskittyminen herpaantuu.

En ole vielä muita todisteita nähnyt, kuin vasta tuon kainalohalailukuvan. Mutta eihön se tietenkään tarkoita, etteikö olisi voinut muutakin jo käydä... Meinaan vaan, että mies on usein kotona ja minä myös, niin pettämistilaisuuksia on aika vähän.

Ap

Vierailija
30/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun exän kanssa. Kaikesta piti minulle valehdella ja itse touhusi ilman tunnontuskia muiden kanssa.

Vierailija
31/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokassa persepanossa on EHDOTON RAJA!!

Kyllä näin on! Ensimmäinen kerta saattaa mennä pieleen, joten se toinen sallitaan vielä. Siitä eteenpäin on jo pettämistä.

Vierailija
32/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanervan Ike tietää

Vierailija
33/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä tuommoinen ukko pihalle, eihän tuossa teidän suhteessa ole mitään järkeä. Miksi kukaan haluaisi tuhlata elämäänsä tyyppiin jota ei pysty arvostamaan ja kunnioittamaan?

Totta. Yritän vain vielä tuon pariterapiakortin, vaikka on kyllä melko epätoivoista. Harmittaa, kun terapeuttikin valaa koko ajan uskoa, että jos molemmat yrittää, niin sitten voidaan korjata asioita. Mutta entä jos toinen on melkein umpikiero?

Ap

Vierailija
34/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pettää kun muna menee p.illuun

Vierailija
35/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo vuosia, kun olimme miehen työkaverin luona kyläilemässä. Nätti nainen. kahvia väkevämpää emme juoneet, mutta jossain vaiheessa työkaverukset olivat siirtyneet sohvalle halailemaan, ja mies ihmetteli, että mikä minua mahtaa vaivata, kun paheksuen katsoin heihin päin.  Niin, mikä lie vaivannut.

Ei hän asiaa ymmärtänyt, vaikka rautalangasta väänsin. Vuosien kuluttua ilmeni, että oli käynyt läpi kaikki naispuoliset työkaverit, jotka tiesivät avioliitosta. Että sillä lailla.

Vierailija
36/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pettäjillä on yleensä toinen puhelin. Sitä säilytetään joko autossa, autotallissa, puuvajassa tai vaikkapa työpaikalla. Eli puhelinkäyttäyminen ei merkitse mitään. Myös nimet voi olla puhelimessa väärin. 

No tää kyllä, ei oo tullu edes ajatelleeksi. Miehellä on myös työpuhelin. Toinen voisi olla vaikka autossa tai jotain, joku salapuhelin.

Ap

Vierailija
37/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yritän vain vielä tuon pariterapiakortin, vaikka on kyllä melko epätoivoista. Harmittaa, kun terapeuttikin valaa koko ajan uskoa, että jos molemmat yrittää, niin sitten voidaan korjata asioita. Mutta entä jos toinen on melkein umpikiero?

Ap

Olen ollut avioliitossa umpikieron kanssa, tuosta ominaisuudesta silloin autuaan tietämättömnä. Enpä osaa muuta sanoa kuin että lähde, ajoissa!

Vierailija
38/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mun exän kanssa. Kaikesta piti minulle valehdella ja itse touhusi ilman tunnontuskia muiden kanssa.

Tuskin. Ollaan menty nuorena yhteen. Miehellä ei ole juuri kavereita keiden kanssa hengailla, tai muita tuttavia. Siksi olin osittain myös tyytyväinen kun meni pikkujouluihin, että ehkä ystävystyisi jonkun kanssa. Mutta se että ei ole tuttavia, taroittaa myös että potentiaalisia pettämiskumppaneita ei ole juri ollut. Että tarttuiko nyt kun sai mahdollisuuden...

Ap

Vierailija
39/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo vuosia, kun olimme miehen työkaverin luona kyläilemässä. Nätti nainen. kahvia väkevämpää emme juoneet, mutta jossain vaiheessa työkaverukset olivat siirtyneet sohvalle halailemaan, ja mies ihmetteli, että mikä minua mahtaa vaivata, kun paheksuen katsoin heihin päin.  Niin, mikä lie vaivannut.

Ei hän asiaa ymmärtänyt, vaikka rautalangasta väänsin. Vuosien kuluttua ilmeni, että oli käynyt läpi kaikki naispuoliset työkaverit, jotka tiesivät avioliitosta. Että sillä lailla.

No huh. Joo tuommoinen epätyypillinen käytös laittaa ihmettelemään. Ei minulla tule mieleen halailla työkavereita, kun en ole sen luontoinen. Eikä varmasti halailisi minun nähteni, niin miksi sitten poissaollessa? Tuo sinun exäsi (+) käytös oli kyllä melkoista, ihan silmien alla, yök.

Ap

Vierailija
40/66 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta miksi edes haluat korjata asiat? Itselläni on niin, että jos kunnioitus menee, niin en siedä tyyppiä enää koskaan silmissäni. En todellakaan käytä ainutkertaista elämääni siihen että viettäisin sen epämiellyttävän, kontrolloivan, mahdollisesti pettävän ja kieron ihmisen kanssa.

Umpikieron kanssa ei kannata alkaa millekään, mitä nopeammin pääset eroon, sitä parempi sinulle.