Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettäminen on geneettistä!

Vierailija
13.02.2015 |

Onko miehesi nimetön pidempi kuin etusormi? Se kertoo pettäjän geeneistä. Mulla on sentti eroa ja olen pettänyt monta kertaa. Lähde: IS

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman artikkelin ja huolestuin.

Vierailija
2/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pettäminen on päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellisesti todistettu fakta. Ei av-mamman tunne. Myös uskovaisuus on geneettistä!!!

Vierailija
4/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös perinnöllistä, mun exän isä oli pettäjä ja sitten exästä tuli ihan samallainen.

Vierailija
5/9 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Pettäminen on geeneissä
22 kommenttia 26 pidän 12 en pidäSeksi | 12.12.2010 20:50Yhden illan jutut voivat johtua geeniperimästä.
Tutkimuksen mukaan syy pettämiseen löytyy geeneistä.
Uusi tutkimus osoittaa, että sama DRD4-geeni, joka on yhdistetty sekä alkoholismiin että kauhuleffapakkomielteeseen, liittyy myös ihmisen taipumukseen pettää tai harrastaa yhden illan juttuja.
Binghamtonin yliopiston tutkijat tutkivat 181 nuoren aikuisen seksi- ja parisuhdehistorian yhteyttä DRD4-geeniin. Tutkimustulokset osoittavat, että tietynlaisen geenin omistavat ihmiset harrastavat enemmän yhden illan juttuja ja pettävät muita todennäköisemmin.
– Sitoutumattomassa seksissä riskit ovat suuremmat, mutta myös mielihyvä on huomattavampi. Nämä elementit takaavat 'dopamiinisyöksyn', tutkimuksessa todetaan.
Tutkimustulokset eivät takaa sitä, että ainoastaan kyseisen geenit omistavat ihmiset olisivat ainoita pettäjiä, mutta todennäköisyys on heidän kohdallaan suurempi.
MTV3/Helmi

Vierailija
6/9 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pökäle. Mieheni nimetön on hurjasti etusormea pidempi

Vierailija
7/9 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nimetön johtuu testosteronista eli miehillä nimetön on usein pidempi.

Vierailija
8/9 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja minun nimetön on vasemmassa kädessä sentin pitempi kuin etusormi. Oikeassa kädessä ero ei ole yhtä suuri. MItä tämä tarkoittaa? Olen pettänyt ja muutenkin olen ehkä keskimääräistä äijämäisempi nainen. En pelkää enkä arkaile, harrastan osakekauppaa, pidän kaahailusta enkä oikeastaan välitä yhtään mitä ihmiset minusta ajattelevat. Aika miehisiä ominaisuuksia kieltämättä.

Luulen kyllä että tuo testosteroni lähinnä lisää riskinottokykyä ja -halua, ja pettäminen on vain yksi tapa ottaa riskiä.

Vierailija
9/9 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama piirre yhdistyy myös kaikenlaiseen erityislahjakkuuteen, esim. musikaalisilla erityislahjakkailla on hyvin usein pitkä nimetön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi