Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oksentelua viikon 15- jälkeen?

11.09.2006 |

Moikka!

Olen tällä hetkellä viikolla 15 tässä odotamisessani :) ja haluaisin kuulla onko muilla tässä vaiheessa rajua oksentelua ollut ja kauanko kestänyt? Vai olenko kenties epänormaali :)

Niin olen kärsinyt pahoinvoinnista koko alkuraskauden mutta nyt se vain pahenee.Voimat on todella loppu ja olen jo innoissani kun löydän jotain mikä pysyy sisällä ja se on päiväni kohokohta :) pelottaa kun sisuskalut jo varmaan huonossa kunnossa kun verta tulee mukana. Laittakaa kommenttia :) Terveisin:Mari

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ilmoittautuu.. Itsellänikin pahoinvointia ollut koko ajan ja luulin jo vähän helpottavan, mutta ei. Viikkoja tulee täyteen 15, mutta olo senkun huononee. Jäin jo kotiin potemaan, koska olo on niin heikko ettei töihin pysty. Tänään soitan neuvolaan ja kysyn ohjeita, onneksi huomenna myös normaali neuvolakäynti. Mukava kuulla että on muitakin, joilla raskaus ei ole ollut pelkkää ihanuutta!

Vierailija
2/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menossa rv 18+5 ja oksentelu jatkuu edelleen useita kertoja päivässä. Edellisellä kerralla pahoinvointi päättyi vasta synnytyssaliin... Mutta harvinaistahan se oikeesti on. Täytyy toivoa että sinulla helpottaa viikon 16 jälkeen, sehän on se toinen " pahoinvointi hellittää" etappi =)

Kaikkeen tottuu ja pakkohan se on kun ei vain mikään auta. Ainoa mitä ei jaksaisi kuulla enää kertaakaan on typerä lause: kyllä se varmaan kohta helpottaa. Ärg!

Mutta jaksamisia sinne.

MyQ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksensin esikoistamme odottaessa kymmenisen kertaa päivässä viikolle 20 saakka. Nyt olen oksentanut vain muutamia kertoja ja täytyy todeta, et on aika luksusta!! :)

Toivottavasti sulla se loppuu pian! Hyviä voimia!

Hanna rv13

Vierailija
4/4 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt kolmatta rv 25,ja kaikissa raskauksissa oksentelu alkanut viikolla 8 ja loppunut viikolla 19.Se on pitkä aika ja todella rasittavaa.Mutta kun se sitten loppuu olo on aivan mahtava.Kateeksi käy sellaisia odottajia jotka ei oksentelusta tiedä.Ei muuta kuin onnea odotukseen ja tsemppiä.Toivotaan ettei sinulla enää montaa viikkoa kestäisi!