Yritetäänkö mua iskeä vai mitä tää nyt on?
Joo, en tajua. En ole koskaan tajunnut ja siksi kai olen yhä edelleen vain sinkku.
Mutta opiskelen ja samassa ryhmässä aloitti kesken lukukauden eräs mies. Meillä on kyllä helppoa jutella keskenämme, vaikka ei tunnetakaan toisiamme sen enempää. Mutta mies hakeutuu todella usein mun seuraani, tulee viereen istumaan, jos lähden vaikka kahville niin tulee mukaan. Yksi päivä selasin luentomuistiinpanojani ja mies kysyi niistä jotain -ja tuli niin lähelle että kosketti sormiani samalla. Eniten mua ehkä hämmentää tuo, että tulee aina viereen istumaan ja jos poistun jonnekin hetkeksi, tulee todella usein mun perässä samaan paikkaan jolloin ollaan sitten kaksin jossain. Kerran pyysin häneltä eräitä luentomuistiinpanoja, kun jouduin olemaan pois, hän lähetti ne minulle sähköpostilla kuten sovittiin -ja liitti mukaan puhelinnumeronsa.
Siis onko tässsä nyt jotain, jota en vain tajua vai onko tää ihan normaalia ystävällismielistä kanssakäymistä?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:27"]
Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta. Älä nyt tuollaisia liikaa mieti, jos mitään ei ole edes tapahtunut. Mieti sitten, JOS jotain ihan oikeasti tapahtuu.
[/quote]
Okei, eli on ihan tavallista käytöstä? Kuten mä alussa sanoin, mä en ole ikinä erottanut sitä milloin joku yrittää iskeä mua ja milloin käytös on ihan normaalia kanssakäymistä. En tiedä mikä vika mussa on... Mutta siksipä tätä täällä kysynkin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]
Valitettavasti jotkut varatutkin käyttäytyvät noin :/
[/quote]
Miten? Site n että on ystävällinen ja ihmisläheinen jonkun kanssa? No luojan kiitos jotkut käyttäytyvät noin!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:27"]
Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta. Älä nyt tuollaisia liikaa mieti, jos mitään ei ole edes tapahtunut. Mieti sitten, JOS jotain ihan oikeasti tapahtuu.
[/quote]
Okei, eli on ihan tavallista käytöstä? Kuten mä alussa sanoin, mä en ole ikinä erottanut sitä milloin joku yrittää iskeä mua ja milloin käytös on ihan normaalia kanssakäymistä. En tiedä mikä vika mussa on... Mutta siksipä tätä täällä kysynkin.
[/quote]
Minusta on. Oletko hyvin introverttinen? Silloin voi olla vaikea käsittää joidenkin ihmisten lähelle tulevaa puolta.
[/quote]
Miten? Site n että on ystävällinen ja ihmisläheinen jonkun kanssa? No luojan kiitos jotkut käyttäytyvät noin!
[/quote]
Ei vaan selvästi katsovat pitkään ja syvälle silmiin.
Aika harvaa vaan voi katsoa syvälle silmiin, siis oikeasti, syvälle..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:42"]
Aika harvaa vaan voi katsoa syvälle silmiin, siis oikeasti, syvälle..
[/quote]
Mutta jos on varattu miksi edes lähteä siihen "leikkiin".
Olen mä varmaan enemmän introvertti kuin ulospäinsuuntautunut. Sitäpaitsi tää mun sinkkuus on jatkunut niin kauan, että en oikeasti enää edes kai usko siihen että oisin joskus enää parisuhteessa. Mä itse suhtaudun tähän mieheen niinkuin keneen tahansa, ilman mitään taka-ajatuksia yhtään millekään. Mutta hän käyttäytyy mua kohtaan eri tavalla kuin muut kaveripohjalla olevat miehet, joten olen alkanut siksi miettimään onko tässä sittenkin jotain enemmänkin.
Mutta enhän mä tosiaan tiedä, jos tää onkin ihan normaalia kanssakäymistä. Suurella todennäköisyydellä tää sitä onkin, mua vaan mietityttää nuo jutut jotka aloitusviestissäni mainitsin. Mutta ehkä tää selviää joskus, jos hän tosiaan pyytää treffeille. Jos ei pyydä, niin sitten tää oli vaan ihan tavallista kanssakäymistä ja mä opin taas lisää.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan selvästi katsovat pitkään ja syvälle silmiin.
[/quote]
Jotkut ihmiset katsovat enemmän, toiset vähemmän. Autistilapsien on vaikeaa katsoa silmiin, visuaaliset ihmiset voivat ryhtyä tutkailemaan jopa toisen silmien värisävyjä tai muotoja. Ei tuostakaan suoraan voi päätellä kuin ehkä sitä sävyä, miten katsoo. Mutta rakkaudellakin voi katsoa, jos on ystävänrakkautta.
Ihanaa että jotkut on käsittäneet mitä mä tuolla katseella hain takaa. Kun se ei vaan ollut ihan tavallinen katse. Mulla ei ole tapana hämmentyä normaaleista katseista, ei todellakaan. Itsekin katson silmiin kun juttelen jonkun kanssa, ilman sen suurempaa intohimoa. Mutta tuo yksi ainoa katse, joka sai mut hämilleen, oli oikeasti ihan erilainen kuin muiden kanssa tai hänenkään kanssaan muulloin. En kuvitellut sitä, sillä siinä hetkessä oli kyse ihan tavallisista kouluasioista joista juteltiin, ja yhtäkkiä hän vain katsoi mua siten, eritavalla kuin aikaisemmin tai sen jälkeenkään. Ihan kuin hän olisi hetkeksi herpaantunut ja paljastanut jotain sisimmästään. En osaa sitä sen paremmin kuvailla.
[/quote]
Niinpä ne tekee... tän kyseisen miehen tilannetta en tiedä, me ei oikeasti olla juteltu niin syvällisiä vielä että tietäisin parisuhdestatuksen -tai hän mun.