Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritetäänkö mua iskeä vai mitä tää nyt on?

Vierailija
13.02.2015 |

Joo, en tajua. En ole koskaan tajunnut ja siksi kai olen yhä edelleen vain sinkku.

Mutta opiskelen ja samassa ryhmässä aloitti kesken lukukauden eräs mies. Meillä on kyllä helppoa jutella keskenämme, vaikka ei tunnetakaan toisiamme sen enempää. Mutta mies hakeutuu todella usein mun seuraani, tulee viereen istumaan, jos lähden vaikka kahville niin tulee mukaan. Yksi päivä selasin luentomuistiinpanojani ja mies kysyi niistä jotain -ja tuli niin lähelle että kosketti sormiani samalla. Eniten mua ehkä hämmentää tuo, että tulee aina viereen istumaan ja jos poistun jonnekin hetkeksi, tulee todella usein mun perässä samaan paikkaan jolloin ollaan sitten kaksin jossain. Kerran pyysin häneltä eräitä luentomuistiinpanoja, kun jouduin olemaan pois, hän lähetti ne minulle sähköpostilla kuten sovittiin -ja liitti mukaan puhelinnumeronsa.

Siis onko tässsä nyt jotain, jota en vain tajua vai onko tää ihan normaalia ystävällismielistä kanssakäymistä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä silmiin katsoja, musta on häiritsevää jos keskustelukumpppani ei katso silmiin kun jutellaan. Mutta kun niissä katseissakin on eroja. Vai miten selitätte sen, että joistakin katseista hämmentyy ja toisia ei juuri noteeraa sen kummemmin? Mistä se ylipäänsä johtuu, että jotkut katseet saa sut hämilleen ja painamaan katseen poispäin? Kun niin ei käy yleensä juuri kenenkään kanssa, eli ei johdu siitä että mä hämmentyisin kaikkien ihmisten katseista?

Vierailija
2/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syvät katseet kertovat lähinnä aivotoiminnasta. Älä nolaa itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nyt joku sitten kertoa, miten voin antaa hienovaraisia signaaleja sen suhteen että oisin valmis treffikutsulle? Hymyilen ja nauran kyllä paljon hänen seurassaan, mutta se ei kai riitä? Vai riittääkö? En halua nolata itseäni enkä olla tyrkky, joten hienovaraiset vihjeet ois mun juttu. Vinkkejä?

Vierailija
4/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille tekstari ja kysy lähtiskö kahville tms.

Vierailija
5/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain. Iske kiinni

Vierailija
6/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sitä kiinnostaa! :) kato viekä että toimiiko samoin muiden kanssa, jos ei niin iske kiinni! Reitti on selvä.

Vierailija
7/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä peli. Mies käy kuumana.

Vierailija
8/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin että mies on ujo, koska ei ole suuna päänä muiden kanssa. Mutta ei se nyt kovin ujolta vaikuta, sillä tulee jatkuvasti mulle juttelemaan ja istumaan mun viereen. Ei siis ole muille tämmöinen kuin mulle.

Tuossa yhden kerran kun juteltiin, katsoi mua hetken jotenkin eritavalla kuin ennen. Mulla kouraisi vatsassa asti se katse, hämmennyin ja varmaan käänsin katseenikin pois hetkeksi, mutta se katse kesti tosiaan vain ihan hetken. En osaa kuvailla sitä tarkemmin, mutta se oli jotenkin omituista. Kyllä se mua muutenkin katsoo kun mulle juttelee, mutta tuo katse silloin oli jotenkin ihan erilainen. Liian intiimi. Ihan kuin oisin hetkeksi nähnyt jotain, jonka pitää muuten piilossa multa. En tiedä ymmärtääköhän kukaan, kuulostan varmaan ihan typerältä teiniltä :D

Vierailija
9/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä tapaus. Iske kiinni. T. Mies

Vierailija
10/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :D Noinko tosiaan on?

Onko mitään tsäänssejä siihen, että käyttäytyy noin ihan muuten vain, ilman mitään sen kummempia tunteita mua kohtaan? Vaikka oikeasti, muille ei ole tuommoinen, vaan ennemminkin hiljainen ja etäinenkin.

Vierailija
11/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi :) kyllä nyt on rakkautta ilmassa! ♡♡♡

Vierailija
12/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:57"]

Joo, en tajua. En ole koskaan tajunnut ja siksi kai olen yhä edelleen vain sinkku.

Mutta opiskelen ja samassa ryhmässä aloitti kesken lukukauden eräs mies. Meillä on kyllä helppoa jutella keskenämme, vaikka ei tunnetakaan toisiamme sen enempää. Mutta mies hakeutuu todella usein mun seuraani, tulee viereen istumaan, jos lähden vaikka kahville niin tulee mukaan. Yksi päivä selasin luentomuistiinpanojani ja mies kysyi niistä jotain -ja tuli niin lähelle että kosketti sormiani samalla. Eniten mua ehkä hämmentää tuo, että tulee aina viereen istumaan ja jos poistun jonnekin hetkeksi, tulee todella usein mun perässä samaan paikkaan jolloin ollaan sitten kaksin jossain. Kerran pyysin häneltä eräitä luentomuistiinpanoja, kun jouduin olemaan pois, hän lähetti ne minulle sähköpostilla kuten sovittiin -ja liitti mukaan puhelinnumeronsa.

Siis onko tässsä nyt jotain, jota en vain tajua vai onko tää ihan normaalia ystävällismielistä kanssakäymistä?

[/quote]

Kun opiskelin, yksi henkilö tuli muita henkilöitä useammin seuraani. Tuli viereen istumaan ja juttelemaan ja kahville. Vaihdoimme puhelinnumerot ja autoimme toisiamme. Jos toinen oli poissa, saattoi toiselta saada muistiinpanot. Tuo henkilö oli varattu heteronainen, samoin minä. Ja niin olemme edelleen. :) Ei ystävällisyys ja tuttavallisuus aina tarkoita iskuyritystä, vaikka sukupuoli olisi vastakkainen. Joskus tarkoittaa, joskus ei. Ei voi tietää. :)

Vierailija
13/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiinnostunut miehestä seurustelumielessä? Jos olet, niin anna asioiden edetä painollaan ja vastaa hänen lähestymisyrityksiin positiivisesti. Kyllä te jossain välissä treffeille päädytte, voithan itsekin ehdottaa vaikka hyvää leffaa jonne et ole vielä onnistunut seuraa saamaan.

Vierailija
14/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista kauraa, turha jahkailla tai se menee ohitse!

Vierailija
15/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen tehdä aloite treffeille, mutta anna nyt paljon treffipyyntöön kannustavia signaaleja :) Jos ei kutsua tule niin hän ei oo kiinnostunut.

Vierailija
16/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:57"]

[/quote]

Kun opiskelin, yksi henkilö tuli muita henkilöitä useammin seuraani. Tuli viereen istumaan ja juttelemaan ja kahville. Vaihdoimme puhelinnumerot ja autoimme toisiamme. Jos toinen oli poissa, saattoi toiselta saada muistiinpanot. Tuo henkilö oli varattu heteronainen, samoin minä. Ja niin olemme edelleen. :) Ei ystävällisyys ja tuttavallisuus aina tarkoita iskuyritystä, vaikka sukupuoli olisi vastakkainen. Joskus tarkoittaa, joskus ei. Ei voi tietää. :)

[/quote]

No siis tätä mäkin tässä mietin. Että mitä jos se nyt vaan on tuollainen ihan luonnostaan, ilman sen kummempia kommervenkkejä? Ainoa, mikä jää mulle epäselväksi oli se yksi ainoa katse joka sai mun vatsani kiepahtamaan... En mä tiedä ymmärtääkö kukaan mitä mä sillä tarkoitan, kummalliselta se mustakin kuulostaa. Ja ei mulla joka ainoan kerran tule hämmentynyt olo kun hän mua katsoo, mutta sen yhden kerran tuli. Se katse oli jotenkin erilainen kuin koskaan aiemmin tai edes sen jälkeen, liian "syvä" tai "paljas", en mä tiedä. Ehkä sekin selittyy jollain, ehkä mies sillä hetkellä just ajatteli jotain ihan muuta kun katsoi muhun ja kaikki johtuikin siitä.

Ja en halua analysoida tätä kaikkea puhki, mutta mä nyt vaan oon tämmöinen :D Mies on kyllä söpö ja mukava, mutta ei mulla ole ollut mitään ihastuksen tunteita tai muutakaan. Pikkuhiljaa kun noita juttuja on tullut miehen osalta eteen, on alkanut vain mietityttää että onko tää nyt oikeesti ihan "viatonta" kanssakäymistä sittenkään..

Vierailija
17/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:16"]

Anna miehen tehdä aloite treffeille, mutta anna nyt paljon treffipyyntöön kannustavia signaaleja :) Jos ei kutsua tule niin hän ei oo kiinnostunut.

[/quote]

Mitä nää treffipyyntöön kannustavat signaaalit on? En oikeasti tiedä... Tää taktiikka sopii mulle oikein hyvin, joten kertokaa lisää ;)

Vierailija
18/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
19/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jotkut varatutkin käyttäytyvät noin :/

Vierailija
20/31 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta. Älä nyt tuollaisia liikaa mieti,  jos mitään ei ole edes tapahtunut. Mieti sitten, JOS jotain ihan oikeasti tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän