työttömällä syntymäpäivä, mitä lahjaksi?
Kommentit (27)
Rahaa tilille niin saa vähemmän rahulia sossusta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:51"]
Rahaa tilille niin saa vähemmän rahulia sossusta.
[/quote]
hahah :D
Ei mitään liian arvokasta tai hienoa, tulee vaivaantunut olo. Jotain arjen luksusta, vaikka paketti hienompaa kahvia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]Ei mitään liian arvokasta tai hienoa, tulee vaivaantunut olo. Jotain arjen luksusta, vaikka paketti hienompaa kahvia.
[/quote]
Voivittu että tuntisin oloni nöyryytetyksi, jos työttömänä ollessa saisin säälistä lahjaksi palasen rikkaan elämästä, jotain vitun residentti-kahavia jeeeee. Jos määrittelet syntymäpäivälahjasi työttömyyden etkä ystäväsi persoonan perusteella-älä osta mitään.
Itse työttömänä toivoisin jotain hyödyttävää, mitä ei välttämättä ole itse varaa ostaa.
Kirjekuoripaketti, johon mahtuu A4:sta, sekä postimerkkejä. Tulostimeen mustetta. Usb-tikku. Kuulakärkikynä. Nitoja. Kenkälankki. Teippiharja.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]Ei mitään liian arvokasta tai hienoa, tulee vaivaantunut olo. Jotain arjen luksusta, vaikka paketti hienompaa kahvia.
[/quote]
Voivittu että tuntisin oloni nöyryytetyksi, jos työttömänä ollessa saisin säälistä lahjaksi palasen rikkaan elämästä, jotain vitun residentti-kahavia jeeeee. Jos määrittelet syntymäpäivälahjasi työttömyyden etkä ystäväsi persoonan perusteella-älä osta mitään.
[/quote]
❕❗❕❗‼
Mikä ihmeen määritelmä ihmisestä on työtön? Varsinkin kun puhutaan syntymäpäivistä? Miten nämä kaksi liittyvät toisiinsa? Ihan yhtä järkevä kysymys olisi mitä työssäkäyvälle syntymäpäivälahjaksi.
Ei mun syntymäpäivälahjatoiveisiin vaikuttanut mitenkään se, että jäin työttömäksi. Kivasta erikoiskahvista olisin ilahtunut, mutta ei työttömyys tehnyt mua yhtään aiempaa enempää tai vähempää vaivautuneeksi arvokkaastakaan lahjasta. Itse en lahjoja kaipaa, mutta jos joku mulle hankkisi jonkun hienon ja arvokkaan lahjan, olisin vain ilahtunut, enkä olisi ollenkaan vaivautunut. Eikä siihen vaikuta olenko sillä hetkellä töissä vai en. Enkä ymmärrä miksi pitäisi vaikuttaa.
Jos vaikuttaa siltä, että työtön ei tule työllistymään, niin hyvä lahja voisi olla pulttisakset, ruuvimeisselisarja, sorkkarauta tai rautasaha.
Osta hyvä, laadukas tyyny. Itse arvostaisin, jos rahat olisi vähissä. Torkkupeitto jne...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]Ei mitään liian arvokasta tai hienoa, tulee vaivaantunut olo. Jotain arjen luksusta, vaikka paketti hienompaa kahvia.
[/quote]
[/quote]
Tyypillinen työtön, loukkaantuu jos lahja on liian halpa. Kuvittelee että työssäkäyvät ovat rikkaita ja odottaa saavansa jonkin iphone kutosen, muu on "nöyryyttävää".
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:37"]www.mol.fi kehystettynä.
[/quote]
Ps. Idiootit eivät TAASKAAN tajua provoa :D huoh...
Kukkapuska ja lahjakortti kampaajalle tai vaikka pedikyyriin tai hierontaa jos on sitä sorttia ,että tykkää käydä.
Jos nuo menevät yli budjetin, niin kuitenkin jotakin ylellistä pienemmässä mittakaavassa. Lahjaa antaessa kannattaa miettiä saajan mieltymyksiä eikä omia.
Porkkanoita